MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

cewka zapłonowa MB 5,6l
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44488
Strona 1 z 1

Autor:  czarek12 [ wt paź 27, 2009 6:41 pm ]
Tytuł:  cewka zapłonowa MB 5,6l

Koledzy, jak sprawdzić cewkę zapłonową ,jaka powinna być oporność pomiędzy stykami ,nr.części MB 0001 58 40 03 ,Bosch 0 221 118 307

Autor:  Janfocus [ wt paź 27, 2009 10:02 pm ]
Tytuł: 

niskonapięciowy obwód styk 1 i 15 0,2-0,4ohm, obwód WN styki 1 i 4 8-13kohm *

Ale pomiar rezystancji raczej nie odpowie Ci na pytanie czy cewka działa bo może mieć przebicia dopiero podczas pracy...

dane dla SEL 5,6 '89r. usa

Autor:  czarek12 [ pt paź 30, 2009 3:39 pm ]
Tytuł: 

cewka jednak do d---y , na próbę wsadziłem pierwszą lebszą jaką miałem pod ręką i auto gada [zlosnik] temat zamknięty !

Autor:  CZUWOJ [ śr lis 11, 2009 8:28 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
niskonapięciowy obwód styk 1 i 15 0,2-0,4ohm, obwód WN styki 1 i 4 8-13kohm


A jeśli na uzwojeniu pierwotnym jest 0,6-0,7 ohm to może oznaczać uszkodzenie cewki? Dodatkowo jest trochę okopcona. Pytam bo silnik trochę nierówno chodzi i ma jakby mniej mocy z dołu a wtrysk i mechanika jest ok.

Autor:  czarek12 [ śr lis 11, 2009 10:56 pm ]
Tytuł: 

masz możliwość ,to zmień tak jak ja na inną cewkę ,wprawdzie założyłem chyba od poldka ale chodzi dobrze, teraz szukam właściwej czyli takiej jak przewiduje EPC

Autor:  Ostek [ pt lis 13, 2009 8:28 pm ]
Tytuł: 

Czarek opisz prosze jakie były objawy , jak chodził silnik na tej uszkodzonej cewce , bo mam problem co prawda z W140 5,0 i podejżewam awarie cewki bo wszystko inne praktycznie zostało już sprawdzone.

Autor:  zegarek [ pt lis 13, 2009 8:59 pm ]
Tytuł: 

Ostek pisze:
Czarek opisz prosze jakie były objawy , jak chodził silnik na tej uszkodzonej cewce , bo mam problem co prawda z W140 5,0 i podejżewam awarie cewki bo wszystko inne praktycznie zostało już sprawdzone.


Jakby co to mam dwie takie sprawne cewki z silnika m119 5.0 do sprzedania.

Autor:  Blazey [ pt lis 13, 2009 9:15 pm ]
Tytuł: 

Będzie chodzić na każdej cewce przeznaczonej do zapłonu elektronicznego. Czyli na oporności pierwotnego poniżej jednego ohma. Na próbę więc można zapiąć cewkę od poloneza, czy czegokolwiek innego.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/