MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
cewka zapłonowa MB 5,6l https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44488 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | czarek12 [ wt paź 27, 2009 6:41 pm ] |
Tytuł: | cewka zapłonowa MB 5,6l |
Koledzy, jak sprawdzić cewkę zapłonową ,jaka powinna być oporność pomiędzy stykami ,nr.części MB 0001 58 40 03 ,Bosch 0 221 118 307 |
Autor: | Janfocus [ wt paź 27, 2009 10:02 pm ] |
Tytuł: | |
niskonapięciowy obwód styk 1 i 15 0,2-0,4ohm, obwód WN styki 1 i 4 8-13kohm * Ale pomiar rezystancji raczej nie odpowie Ci na pytanie czy cewka działa bo może mieć przebicia dopiero podczas pracy... dane dla SEL 5,6 '89r. usa |
Autor: | czarek12 [ pt paź 30, 2009 3:39 pm ] |
Tytuł: | |
cewka jednak do d---y , na próbę wsadziłem pierwszą lebszą jaką miałem pod ręką i auto gada ![]() |
Autor: | CZUWOJ [ śr lis 11, 2009 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: niskonapięciowy obwód styk 1 i 15 0,2-0,4ohm, obwód WN styki 1 i 4 8-13kohm
A jeśli na uzwojeniu pierwotnym jest 0,6-0,7 ohm to może oznaczać uszkodzenie cewki? Dodatkowo jest trochę okopcona. Pytam bo silnik trochę nierówno chodzi i ma jakby mniej mocy z dołu a wtrysk i mechanika jest ok. |
Autor: | czarek12 [ śr lis 11, 2009 10:56 pm ] |
Tytuł: | |
masz możliwość ,to zmień tak jak ja na inną cewkę ,wprawdzie założyłem chyba od poldka ale chodzi dobrze, teraz szukam właściwej czyli takiej jak przewiduje EPC |
Autor: | Ostek [ pt lis 13, 2009 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
Czarek opisz prosze jakie były objawy , jak chodził silnik na tej uszkodzonej cewce , bo mam problem co prawda z W140 5,0 i podejżewam awarie cewki bo wszystko inne praktycznie zostało już sprawdzone. |
Autor: | zegarek [ pt lis 13, 2009 8:59 pm ] |
Tytuł: | |
Ostek pisze: Czarek opisz prosze jakie były objawy , jak chodził silnik na tej uszkodzonej cewce , bo mam problem co prawda z W140 5,0 i podejżewam awarie cewki bo wszystko inne praktycznie zostało już sprawdzone.
Jakby co to mam dwie takie sprawne cewki z silnika m119 5.0 do sprzedania. |
Autor: | Blazey [ pt lis 13, 2009 9:15 pm ] |
Tytuł: | |
Będzie chodzić na każdej cewce przeznaczonej do zapłonu elektronicznego. Czyli na oporności pierwotnego poniżej jednego ohma. Na próbę więc można zapiąć cewkę od poloneza, czy czegokolwiek innego. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |