MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Panowie KE z Sekwencja!!!
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44493
Strona 1 z 4

Autor:  Stuwka [ wt paź 27, 2009 10:42 pm ]
Tytuł:  Panowie KE z Sekwencja!!!

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... &&start=15

panowie znacie moze ten temat troche dawno to bylo ale teraz dostalem takiego kopa w glowe ..... kiedys pytalem o tym aucie i kojarze ze przciesz on mial sekwencje pomozecie mi namierzyc tego pana zeby powiedzial cos wiecej z gory dzieki za pomoc

Autor:  oress [ śr paź 28, 2009 12:19 pm ]
Tytuł: 

na forum w201w124 już jest jeżdżące m102 z elektronicznym wtryskiem z Forda, może warto pójść tymi śladami;

http://www.w201w124.bytom.eu.org/forum/ ... sc&start=0

Autor:  Stuwka [ śr paź 28, 2009 1:44 pm ]
Tytuł: 

wiem czytalem ten post ale wlasnie jestem ciekaw czy kolega od w126 byl z tej instalacji zadowolony no i jak to zrobil

Autor:  TReneR [ śr paź 28, 2009 3:32 pm ]
Tytuł: 

Swietny pomysl! Tylko dawce znalesc + kilka likendow...

Autor:  bmw [ śr paź 28, 2009 6:11 pm ]
Tytuł: 

Dawca do M103 według mnie to bmw e32 lub e34.Planuje zaadoptować cały wtrysk od M30B30 do M103. Jest to oparte o kompa MOTRONIC DME 1.1 z przepływomierzem klapowym (najdroższa część układanki).I tu pojawia się prośba czy ktoś posiada schemat-rozpiskę wyprowadzeń od kompa KE-JETRONIK silnik M103 ? Wstępnie mam już wszystkie części zaklepane koszta około 1000pln. Aby do wiosny bo teraz mi się nie chce grzebać tym bardziej ,że mam jedno auto ,a muszę czymś się poruszać.

Autor:  oress [ czw paź 29, 2009 11:10 am ]
Tytuł: 

lepiej na gratach Forda 2,9 EFI 12V - nie ma przepływomierza i dużo łatwiej i taniej . A motronic wcale nie taki niezawodny

Autor:  bmw [ czw paź 29, 2009 11:31 am ]
Tytuł: 

Nie miałem w bmw żadnych kłopotów z motronic.A akurat ten system pasuje mocą typem silnika R6 12v i z tym mam już jakieś doświadczenie.A o EFI FORDA chętnie bym poczytał i zobaczył jakieś schematy.Jak coś masz kolego o EFI to podeślij linka bo czemu by nie efi...jestem otwarty na różne rozwiązania.

Autor:  TReneR [ czw paź 29, 2009 12:52 pm ]
Tytuł: 

Zamienil stryjek siekierke na kijek - i tu klapa i tam klapa, tu wtrysk jednopunktowy i tam... moim zdaniem bez sensu!

Autor:  oress [ czw paź 29, 2009 1:24 pm ]
Tytuł: 

bmw pisze:
A o EFI FORDA chętnie bym poczytał i zobaczył jakieś schematy.Jak coś masz kolego o EFI to podeślij linka bo czemu by nie efi...jestem otwarty na różne rozwiązania.


Poszukaj w googlu informacji o sterowniku "EEC IV" są wersje do 4, 6 jak i 8 cylindrów. Sterowniki łatwo dostępne na alle-gro.
Kompendium wiedzy tu http://www.kvitek.com/ford/
ale znajdzie się pewnie lepsze

wygląda na to że ten sterownik posiada funkcję autoadaptacji:
http://www.fordclubpolska.org/porady.ph ... ne&type=21

Autor:  Frytejro [ czw paź 29, 2009 1:25 pm ]
Tytuł: 

TReneR tu chodzi o wtrysk wsolpracujacy z LPG a nie zeby miec odrazu wielopunkta... :lol: :lol:

Autor:  bmw [ czw paź 29, 2009 1:40 pm ]
Tytuł: 

"TReneR tu chodzi o wtrysk wsolpracujacy z LPG a nie zeby miec odrazu wielopunkta... " - dokładnie.
"tu wtrysk jednopunktowy i tam... moim zdaniem bez sensu!" - nie całkiem masz rację motronic 1.1 to pół sekwencyjny wtrysk ,a nie ciągły jak ke.

Autor:  oress [ czw paź 29, 2009 1:56 pm ]
Tytuł: 

sterownik ECC IV z 2,9EFI + potrzebne czujniki to idealny gotowiec, wypadało by tylko wydajniejsze wtryski dać od 2,0 DOHC. Wszystkie potrzebne schematy są na forum capri.pl i na ich serwerze FTP ftp://ftp.capri.pl/user/obi/cosy/

nic tylko skompletowac graty i brać sie do roboty i mamy pełny sekwencyjny wtrysk w m103

Autor:  zegarek [ czw paź 29, 2009 2:59 pm ]
Tytuł: 

Jak robicie, że ta listwa paliwowa od Forda pasuje do m103? Ma identyczny rozstaw wtryskiwaczy?

Autor:  bmw [ czw paź 29, 2009 6:04 pm ]
Tytuł: 

ORESS Ford nie ma pełnej sekwencji co wynika ze schematu,wtryski są połączone po 3 szt. czyli identycznie jak w bmw.To jest pół sekwencja.Zaletą i dodatkowym kłopotem jest układ zapłonowy zrezygnowali w nim z elementów ruchomych.Listwę paliwową do M103 trzeba "wystrugać" (za dobrze by było tak plug&play).
Ja jednak zostanę przy motronicu,bardziej mi się przejrzysty wydaje.
Zalety motronica z bmw M30B30:
-ta sama pojemność 3l
-prawie identyczna moc M103 ma 186 koni a M30 188 koni oraz moment,
-R6 podobny przebieg momentu i mocy,V6 zapewne inny przebieg i w związku z tym konieczność programowania nowych map,
-wtryski mają odpowiednią wydajność,
-tak samo rozwiązana kwestia zapłonu i budowy głowic,
-dużo dawców organów :) <br>Dodano po 2 godzinach. 45 minutach.:<br> Mała prośba szukam kolektora dolotowego od M103 stan obojętny potrzebuję dorobić listwę wtryskową ,odległości między wtryskami itp.Może kto ma w garażu niepotrzebny,chętnie przygarnę :)

Autor:  voytas [ czw paź 29, 2009 9:37 pm ]
Tytuł: 

bmw pisze:
Listwę paliwową do M103 trzeba "wystrugać" (za dobrze by było tak plug&play).

Na forum MegaSquirt-a kilka osób twierdzi że pasuje od M104. Podobna plotka dotyczy M102 i listwy od M111. Nikt tego nie potwierdził, ale skoro już masz mierzyć to może sam sprawdzisz ;)

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/