MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Panowie KE z Sekwencja!!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44493 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | Stuwka [ wt paź 27, 2009 10:42 pm ] |
Tytuł: | Panowie KE z Sekwencja!!! |
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... &&start=15 panowie znacie moze ten temat troche dawno to bylo ale teraz dostalem takiego kopa w glowe ..... kiedys pytalem o tym aucie i kojarze ze przciesz on mial sekwencje pomozecie mi namierzyc tego pana zeby powiedzial cos wiecej z gory dzieki za pomoc |
Autor: | oress [ śr paź 28, 2009 12:19 pm ] |
Tytuł: | |
na forum w201w124 już jest jeżdżące m102 z elektronicznym wtryskiem z Forda, może warto pójść tymi śladami; http://www.w201w124.bytom.eu.org/forum/ ... sc&start=0 |
Autor: | Stuwka [ śr paź 28, 2009 1:44 pm ] |
Tytuł: | |
wiem czytalem ten post ale wlasnie jestem ciekaw czy kolega od w126 byl z tej instalacji zadowolony no i jak to zrobil |
Autor: | TReneR [ śr paź 28, 2009 3:32 pm ] |
Tytuł: | |
Swietny pomysl! Tylko dawce znalesc + kilka likendow... |
Autor: | bmw [ śr paź 28, 2009 6:11 pm ] |
Tytuł: | |
Dawca do M103 według mnie to bmw e32 lub e34.Planuje zaadoptować cały wtrysk od M30B30 do M103. Jest to oparte o kompa MOTRONIC DME 1.1 z przepływomierzem klapowym (najdroższa część układanki).I tu pojawia się prośba czy ktoś posiada schemat-rozpiskę wyprowadzeń od kompa KE-JETRONIK silnik M103 ? Wstępnie mam już wszystkie części zaklepane koszta około 1000pln. Aby do wiosny bo teraz mi się nie chce grzebać tym bardziej ,że mam jedno auto ,a muszę czymś się poruszać. |
Autor: | oress [ czw paź 29, 2009 11:10 am ] |
Tytuł: | |
lepiej na gratach Forda 2,9 EFI 12V - nie ma przepływomierza i dużo łatwiej i taniej . A motronic wcale nie taki niezawodny |
Autor: | bmw [ czw paź 29, 2009 11:31 am ] |
Tytuł: | |
Nie miałem w bmw żadnych kłopotów z motronic.A akurat ten system pasuje mocą typem silnika R6 12v i z tym mam już jakieś doświadczenie.A o EFI FORDA chętnie bym poczytał i zobaczył jakieś schematy.Jak coś masz kolego o EFI to podeślij linka bo czemu by nie efi...jestem otwarty na różne rozwiązania. |
Autor: | TReneR [ czw paź 29, 2009 12:52 pm ] |
Tytuł: | |
Zamienil stryjek siekierke na kijek - i tu klapa i tam klapa, tu wtrysk jednopunktowy i tam... moim zdaniem bez sensu! |
Autor: | oress [ czw paź 29, 2009 1:24 pm ] |
Tytuł: | |
bmw pisze: A o EFI FORDA chętnie bym poczytał i zobaczył jakieś schematy.Jak coś masz kolego o EFI to podeślij linka bo czemu by nie efi...jestem otwarty na różne rozwiązania.
Poszukaj w googlu informacji o sterowniku "EEC IV" są wersje do 4, 6 jak i 8 cylindrów. Sterowniki łatwo dostępne na alle-gro. Kompendium wiedzy tu http://www.kvitek.com/ford/ ale znajdzie się pewnie lepsze wygląda na to że ten sterownik posiada funkcję autoadaptacji: http://www.fordclubpolska.org/porady.ph ... ne&type=21 |
Autor: | Frytejro [ czw paź 29, 2009 1:25 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR tu chodzi o wtrysk wsolpracujacy z LPG a nie zeby miec odrazu wielopunkta... ![]() ![]() |
Autor: | bmw [ czw paź 29, 2009 1:40 pm ] |
Tytuł: | |
"TReneR tu chodzi o wtrysk wsolpracujacy z LPG a nie zeby miec odrazu wielopunkta... " - dokładnie. "tu wtrysk jednopunktowy i tam... moim zdaniem bez sensu!" - nie całkiem masz rację motronic 1.1 to pół sekwencyjny wtrysk ,a nie ciągły jak ke. |
Autor: | oress [ czw paź 29, 2009 1:56 pm ] |
Tytuł: | |
sterownik ECC IV z 2,9EFI + potrzebne czujniki to idealny gotowiec, wypadało by tylko wydajniejsze wtryski dać od 2,0 DOHC. Wszystkie potrzebne schematy są na forum capri.pl i na ich serwerze FTP ftp://ftp.capri.pl/user/obi/cosy/ nic tylko skompletowac graty i brać sie do roboty i mamy pełny sekwencyjny wtrysk w m103 |
Autor: | zegarek [ czw paź 29, 2009 2:59 pm ] |
Tytuł: | |
Jak robicie, że ta listwa paliwowa od Forda pasuje do m103? Ma identyczny rozstaw wtryskiwaczy? |
Autor: | bmw [ czw paź 29, 2009 6:04 pm ] |
Tytuł: | |
ORESS Ford nie ma pełnej sekwencji co wynika ze schematu,wtryski są połączone po 3 szt. czyli identycznie jak w bmw.To jest pół sekwencja.Zaletą i dodatkowym kłopotem jest układ zapłonowy zrezygnowali w nim z elementów ruchomych.Listwę paliwową do M103 trzeba "wystrugać" (za dobrze by było tak plug&play). Ja jednak zostanę przy motronicu,bardziej mi się przejrzysty wydaje. Zalety motronica z bmw M30B30: -ta sama pojemność 3l -prawie identyczna moc M103 ma 186 koni a M30 188 koni oraz moment, -R6 podobny przebieg momentu i mocy,V6 zapewne inny przebieg i w związku z tym konieczność programowania nowych map, -wtryski mają odpowiednią wydajność, -tak samo rozwiązana kwestia zapłonu i budowy głowic, -dużo dawców organów ![]() ![]() |
Autor: | voytas [ czw paź 29, 2009 9:37 pm ] |
Tytuł: | |
bmw pisze: Listwę paliwową do M103 trzeba "wystrugać" (za dobrze by było tak plug&play).
Na forum MegaSquirt-a kilka osób twierdzi że pasuje od M104. Podobna plotka dotyczy M102 i listwy od M111. Nikt tego nie potwierdził, ale skoro już masz mierzyć to może sam sprawdzisz ![]() |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |