MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 7:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 22, 2010 7:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Wczoraj kupiłem W201 1,8 92r z dziwnym objawem.
Auta zapala i pracuje przez 2-3 min, potem gaśnie.
Następnie nie zapala już, dopiero po 2 h zapala i znowu 2-3 min pracuje i gaśnie.
Tak ciągle.
Pompa paliwa działa.
Jutro sprawdzę, czy ma iskrę w czasie kiedy nie chce zapalić.

Może ktoś już spotkał się z takim objawem?

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
Post: czw kwie 22, 2010 9:21 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lut 07, 2010 1:44 pm
Posty: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Taki objaw mi pasuje do cewki wysokiego napięcia, sprawdź tak jak piszesz czy iskre traci.

_________________
124 300CE 87r


Na górę
Post: czw kwie 22, 2010 9:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Trochę więcej już wiem.
Auto zapala i chodzi, ale po jakimś czasie chce zgasnąć, wystarczy go przegazować i dalej pracuje.
Udało sie nawet z 15min utrzymac go na chodzie.
Podejrzewam, że zanika iskra i jak przegazowuje go, to zmienia wyprzedzenia zapłonu i jakoś lekko przerywa, ale nie gaśnie.
Jutro poszukam gdzieś innego modułu zapłonu i podmienię go na próbę.
Mam nadzieje, że pomoże.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
Post: pt kwie 23, 2010 10:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Wymieniłem moduł i nic.
Poszukuję opisu układu wtryskowego i wszystkich czujników jakie są przy tym silniku.
Może ktoś ma?

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
Post: pt kwie 23, 2010 11:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Dariusz Suchorz pisze:
Poszukuję opisu układu wtryskowego i wszystkich czujników jakie są przy tym silniku.Może ktoś ma?

Poszukaj na allegro lub w innych mniej legalnych miejscach książki "Sam naprawiam" do mercedesa W201. Jest tam wszystko ładnie opisane, ale przed zakupem przeczytaj spis treści czy aby ten konkretny egzemplarz nie dotyczy tylko diesli.

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: sob kwie 24, 2010 3:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Książkę już mam.
Auto już jeździ, choć to jeszcze nie jest to co trzeba.
Okazało się, że w zbiorniku była benzyna z jakimś rozpuszczalnikiem.
Wylałem wszystko, zalałem dobrym paliwem plus dodatek do czyszczenia ukł. wtryskowego.
Nowy filtr paliwa, świece i rozdzielacz paliwa.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 10:22 pm przez Dariusz Suchorz, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt kwie 27, 2010 10:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Sytuacja trochę się zmieniła, bo po wymianie całego wtrysku (była uszkodzona guma łącząca z kolektorem) auto zapala i pracuje do rozgrzania do około 80-90 stopni gaśnie.
Wystarczy zalać go paliwem z góry i zapala.
Iskra jest cały czas.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
Post: śr kwie 28, 2010 9:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
A KE wyregulowałeś śrubką,może ma źle ustawione CO ? masz książkę to poczytaj o tym ale i na forum jest obszerny wątek o KE.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: śr kwie 28, 2010 8:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
regulowałem, ale wcześniej też nie chodził. [zlosnikhihi]

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl