MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
jeden zawor zacza klepac https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44587 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bobson [ ndz lis 01, 2009 10:54 pm ] |
Tytuł: | |
witam na zimnym silniku slyszalem okolo 10tys klm delikatne poklepywanie zaworu, bardzo delikatnie nikt praktycznie poza mna tego nie slyszal . kilka dni temu zaczolem slyszec ten sawor dosc slyszalnie i jak rano odpalam to glosno okolo 5 sekund wali na maksa. na nieplym silniku slychac go co jakis czas polawia sie i znika co chwile na chwile. zmienilem odrazu olej ( castrol magnetic 10W40) mam przebieg 284000 . Czy mogla pasc glowica? przeszlifowac sie niedzy zaworami? nam wrazenie ze zadlugo para idzie z tlumika. czy moglo cos sie stac innego? cos skrzywic ? od czego zaczac ? dziekupe z gury za rady. silnik 3.0 132 kw <br>Dodano po 8 minutach.:<br> dodam jezdrze na lpg |
Autor: | BrunoGiamatti [ ndz lis 01, 2009 11:48 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć bobson pisze: dziekupe z gury ![]() bobson pisze: dodam jezdrze na lpg
Był strzał jakiś? Ok to na wstępie nie panikuj! Para to para .. ona w taką pogodę to lubi sobie dmuchać. A moze to tylko zwykła wymiana popychacza jest konieczna? |
Autor: | bobson [ ndz lis 01, 2009 11:55 pm ] |
Tytuł: | |
przy takiej wymianie zciaga sie glowice? strzalu niebylo juz dlugi czas . byki to ostre sadze od zawsze ![]() |
Autor: | MercSwir [ pn lis 02, 2009 10:21 am ] |
Tytuł: | |
bobson pisze: byki to ostre sadze od zawsze bobson pisze: karzdym bobson pisze: chrystlera bobson pisze: zciaga bobson pisze: jezdrze bobson pisze: gury bobson pisze: niedzy Jaki autor taki silnik. bobson pisze: dziekupe
Prokupe. P.S Hydro wymień, i nie panikuj chłopie. |
Autor: | Mor [ pn lis 02, 2009 10:29 am ] |
Tytuł: | |
I nie trzeba ściągać głowicy do tego. Uszkodzenia zaworu/gniazda mogą powstać, jak będziesz jezdził na wywalonych hydropopychaczach. |
Autor: | sneer [ pn lis 02, 2009 1:25 pm ] |
Tytuł: | |
Mor pisze: I nie trzeba ściągać głowicy do tego.
Uszkodzenia zaworu/gniazda mogą powstać, jak będziesz jezdził na wywalonych hydropopychaczach. u mnie tez wszyscy obstawiali hydropopychacze, okazalo sie ze walki wytarte byly. tez stukalo od czasu do czasu. regenerowalem walki i dzwigienki, hydrosztosy poszly stare... ...i jest cisza. |
Autor: | bobson [ pn lis 02, 2009 9:09 pm ] |
Tytuł: | |
jestka polskiego uczyla mnie mama i ciocia ucze sie od malego w belgii jezyka francuzkiego wiec niejestem taki dobry jak ci co nierobia bledow. dziekoje za pomoc |
Autor: | Szumek [ pn lis 02, 2009 11:22 pm ] |
Tytuł: | |
Z takich tańszych opcji, zanim zaczniesz wszystko rozbierać i wchodzić w koszty, sugerowałbym wymianę oleju na syntetyk, o parametrach np. 5W40. U mnie pomogło. |
Autor: | bobson [ śr lis 04, 2009 7:52 pm ] |
Tytuł: | |
byl wlasnie syntetyk ale myslalem ze jest zadki. rano jak odpalam to cyka jakac chwilke jeden zawor |
Autor: | Szumek [ śr lis 04, 2009 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
Do czego za rzadki? Zima idzie, a Ty gęstszy olej lejesz... I to gęstszy na zimno, czyli przy rozruchu (10W), a pewnie o podobnych własnościach (40) w trakcie pracy ciepłego silnika. |
Autor: | MercSwir [ śr lis 04, 2009 11:50 pm ] |
Tytuł: | |
sneer pisze: u mnie tez wszyscy obstawiali hydropopychacze, okazalo sie ze walki wytarte byly
A dlaczego wałek sie wytarł? Bo hydro było skocone. Wałek sam z siebie sie nie wytrze. |
Autor: | ukaniu [ czw lis 05, 2009 11:21 am ] |
Tytuł: | |
Regulator może być ok a wałek się wytrze jak np jest zatkany otworek w listwie olejowej (M102, M103) czy uszkodzone są plastikowe olejarki. Listwę w M103 trudno się czyści, ja wywierciłem w niej otwór fi 8 na końcu - aby wypłukać jeden syfek a potem go zalutowałem. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |