MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:12 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 10:54 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
witam
na zimnym silniku slyszalem okolo 10tys klm delikatne poklepywanie zaworu, bardzo delikatnie nikt praktycznie poza mna tego nie slyszal .
kilka dni temu zaczolem slyszec ten sawor dosc slyszalnie i jak rano odpalam to glosno okolo 5 sekund wali na maksa. na nieplym silniku slychac go co jakis czas polawia sie i znika co chwile na chwile. zmienilem odrazu olej ( castrol magnetic 10W40) mam przebieg 284000 .
Czy mogla pasc glowica? przeszlifowac sie niedzy zaworami? nam wrazenie ze zadlugo para idzie z tlumika. czy moglo cos sie stac innego? cos skrzywic ? od czego zaczac ?
dziekupe z gury za rady.
silnik 3.0 132 kw <br>Dodano po 8 minutach.:<br> dodam jezdrze na lpg

_________________
126 300se 90r felgi 18 muller
ford galaxy 1.9 tdi ex
audi a4 2.5V6 tdi ex
bmw e34 520I ex
chrystler G voyager 2.5td ex
i 30 innych aut mialem w karzdym cos naprawialem najczesciej chrystlera a najdrozej A4 v6 tdi i lancia dedra 2.0ie


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 11:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć
bobson pisze:
dziekupe z gury

;)
bobson pisze:
dodam jezdrze na lpg

Był strzał jakiś?
Ok to na wstępie nie panikuj! Para to para .. ona w taką pogodę to lubi sobie dmuchać.
A moze to tylko zwykła wymiana popychacza jest konieczna?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 11:55 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
przy takiej wymianie zciaga sie glowice? strzalu niebylo juz dlugi czas . byki to ostre sadze od zawsze
:lol:

_________________
126 300se 90r felgi 18 muller

ford galaxy 1.9 tdi ex

audi a4 2.5V6 tdi ex

bmw e34 520I ex

chrystler G voyager 2.5td ex

i 30 innych aut mialem w karzdym cos naprawialem najczesciej chrystlera a najdrozej A4 v6 tdi i lancia dedra 2.0ie


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 10:21 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
bobson pisze:
byki to ostre sadze od zawsze



bobson pisze:
karzdym


bobson pisze:
chrystlera


bobson pisze:
zciaga


bobson pisze:
jezdrze


bobson pisze:
gury


bobson pisze:
niedzy


Jaki autor taki silnik.

bobson pisze:
dziekupe


Prokupe.


P.S
Hydro wymień, i nie panikuj chłopie.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 10:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
I nie trzeba ściągać głowicy do tego.
Uszkodzenia zaworu/gniazda mogą powstać, jak będziesz jezdził na wywalonych hydropopychaczach.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 1:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
Mor pisze:
I nie trzeba ściągać głowicy do tego.
Uszkodzenia zaworu/gniazda mogą powstać, jak będziesz jezdził na wywalonych hydropopychaczach.


u mnie tez wszyscy obstawiali hydropopychacze, okazalo sie ze walki wytarte byly. tez stukalo od czasu do czasu. regenerowalem walki i dzwigienki, hydrosztosy poszly stare...
...i jest cisza.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 9:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
jestka polskiego uczyla mnie mama i ciocia ucze sie od malego w belgii jezyka francuzkiego wiec niejestem taki dobry jak ci co nierobia bledow. dziekoje za pomoc

_________________
126 300se 90r felgi 18 muller

ford galaxy 1.9 tdi ex

audi a4 2.5V6 tdi ex

bmw e34 520I ex

chrystler G voyager 2.5td ex

i 30 innych aut mialem w karzdym cos naprawialem najczesciej chrystlera a najdrozej A4 v6 tdi i lancia dedra 2.0ie


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 11:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Z takich tańszych opcji, zanim zaczniesz wszystko rozbierać i wchodzić w koszty, sugerowałbym wymianę oleju na syntetyk, o parametrach np. 5W40.

U mnie pomogło.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 7:52 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
byl wlasnie syntetyk ale myslalem ze jest zadki. rano jak odpalam to cyka jakac chwilke jeden zawor

_________________
126 300se 90r felgi 18 muller

ford galaxy 1.9 tdi ex

audi a4 2.5V6 tdi ex

bmw e34 520I ex

chrystler G voyager 2.5td ex

i 30 innych aut mialem w karzdym cos naprawialem najczesciej chrystlera a najdrozej A4 v6 tdi i lancia dedra 2.0ie


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 8:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Do czego za rzadki?

Zima idzie, a Ty gęstszy olej lejesz... I to gęstszy na zimno, czyli przy rozruchu (10W), a pewnie o podobnych własnościach (40) w trakcie pracy ciepłego silnika.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 11:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
sneer pisze:
u mnie tez wszyscy obstawiali hydropopychacze, okazalo sie ze walki wytarte byly


A dlaczego wałek sie wytarł? Bo hydro było skocone. Wałek sam z siebie sie nie wytrze.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 05, 2009 11:21 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Regulator może być ok a wałek się wytrze jak np jest zatkany otworek w listwie olejowej (M102, M103) czy uszkodzone są plastikowe olejarki.
Listwę w M103 trudno się czyści, ja wywierciłem w niej otwór fi 8 na końcu - aby wypłukać jeden syfek a potem go zalutowałem.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl