MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
nie odpala https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44752 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wojchr [ wt lis 10, 2009 8:10 am ] |
Tytuł: | |
Witam. Kurczę pieczone w pysk. Nie mogę odpalić. 2 litry 85 gaz Jak w nocy dostawał wilgoci (sierpień- Bieszczady) to odpalał dopiero po podniesieniu maski i ogrzaniu go słoneczkiem około godziny. W październiku się zaczęło. Wymieniłem świece, kopułkę, palec, przewody.odpalał z wielkim trudem. A teraz kicha, cały czas siąpi. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Wojtek <br>Dodano po 10 godzinach. 23 minutach.:<br> Dalej nie odpala. Proszę o sugestie. |
Autor: | Prezeslaw [ wt lis 10, 2009 2:02 pm ] |
Tytuł: | |
Luźna sugestia: lewe powietrze. Jakaś różnica między kręceniem na cyklonie i na benzynie? A jak już odpali po wysuszeniu, to jak chodzi? Luźna sugestia nr 2: rozregulowany zapłon. To gaźnik, czy wtrysk, jaka instalacja? |
Autor: | Kierowca bombowca [ wt lis 10, 2009 7:40 pm ] |
Tytuł: | |
Trzeba było odgrzebać swój stary temat: http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=44174 |
Autor: | wojchr [ śr lis 11, 2009 7:14 am ] |
Tytuł: | |
nie ma żadnej, jak odpali to jest przyzwoicie, tylko na wolnych trochę wahnięć. gaźnik |
Autor: | Prezeslaw [ czw lis 12, 2009 12:56 am ] |
Tytuł: | |
Jak to jest u Ciebie z tymi przerwami na świecach? |
Autor: | wojchr [ czw lis 12, 2009 8:37 am ] |
Tytuł: | |
fabrycznie 0,8, nie dostałem do gazu. |
Autor: | Janfocus [ czw lis 12, 2009 10:07 am ] |
Tytuł: | |
wojchr pisze: fabrycznie 0,8, nie dostałem do gazu.
sam sobie możesz zmniejszyć do 0,6-0,7 (tylko szczelinomierz potrzebny) |
Autor: | wojchr [ czw lis 12, 2009 2:38 pm ] |
Tytuł: | |
Czy jak kręcę, to paliwo musi lecieć z wygiętej rurki do gardzieli gaźnika? |
Autor: | Janfocus [ czw lis 12, 2009 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
wojchr pisze: Czy jak kręcę, to paliwo musi lecieć z wygiętej rurki do gardzieli gaźnika?
nie, leci tylko w momencie wciskania gazu... |
Autor: | wojchr [ pt lis 13, 2009 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj raz tylko się pokazała iskra na świecy osadzonej w przewodzie wychodzącym z cewki. Wszystko to mocno wilgotne. Nieodpalanie przy dużej wilgoci to mojego mesia specjalność. |
Autor: | wojchr [ pt lis 20, 2009 2:19 pm ] |
Tytuł: | |
Trochę przeschło i odpalił z trudem, ale jest tak jak było, nagrzałem go, pochodzi minute, zaczyna przerywać i gasnie |
Autor: | wojchr [ wt gru 08, 2009 9:15 am ] |
Tytuł: | |
trochę popadało, przy kręceniu, prycha ,rzuca, kaszle, wypluje coś na pokrywę filtra powietrza, jak zapali to obroty spadają(nieraz zgaśnie), zaraz się wyrównują, i znowu to samo, trochę rzuca. Czy nic nie można poradzić? Pozdrawiam. |
Autor: | wojchr [ ndz sty 03, 2010 12:31 am ] |
Tytuł: | |
Dalej problem istnieje. Zauważyłem, że w cewce, tam gdzie przewód WN jest kilka kropel jakiejś cieczy,. Czy tak ma być? Pozdrawiam. Wojtek <br>Dodano po 10 godzinach. 16 minutach.:<br> Jeszcze jedna zagadka. Próbuję odpalać na benie. po 3-5 minutach odpala z bardzo wielką łaską. Jak przejadę ileś tam( ze 2-3 razy zgaśnie na światłach), przełączam na gaz i po iluś tam kilometrach dochodzi do siebie.Spalanie gazu 9-10l na trasie. Ki licho? |
Autor: | Wojtyla [ czw sty 07, 2010 1:35 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, a może tak jakąś regulację pt. luzy zaworowe? Wg opisu nie ma czym oddychać. Ponadto jeżeli jest to Stromberg, to powiniem mieć w tłoczysku komorę zalaną płynem od wspomy, ponadto ustawienie wzbogacenia na zimnym silniku (ssanie) działa zarówno na gaz jak i na benę, ponadto zerknij czy nie ma trafienia na kabel idący z czujnika położenia wału (z przodu) a aparatem zapłonowym. pozdro |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |