MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

E250 - 450 km na baku zamiast 600 .. :O
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44791
Strona 1 z 1

Autor:  paweu [ śr lis 11, 2009 9:53 pm ]
Tytuł:  E250 - 450 km na baku zamiast 600 .. :O

Witam Panowie,

przechodzę od razu do konkretów:

MB E250 D 93'.

Jakiś czas temu - gdy było jeszcze ciepło auto zaczęło gasnąć na wysokich obrotach. Początkowo podejrzewałem koniec pompy, lub syf w baku. Kazałem przeczyścić układ paliwowy - skończyło się na wymianie filtra paliwa i oczyszczeniu baku, po tej zabawie autku nieraz zdarzy się zgasnąć nawet jak ma 1/4 baku. W ciągu ostatnich 2 miesięcy stałem 6 razy bez paliwa na środku drogi... Na baku z zapaloną rezerwą mogłem zrobić ponad 600km a teraz jak zrobię 450 to paliwo się kończy (wskazówka pokazuje 1/4, w każdym razie rezerwa się nie zapala).Dodam, ze mercedes spala tyle ropy co zwykle. Co mogli poknocić z bakiem? Może to paliwo jest, ale auto już go nie widzi? Jak tak stanę na środku drogi (brak ropy) to przewody paliwowe są zawsze puste.. Dodam, że coraz mniej km mogę zrobić na baku a leje zawsze na fulla dobre paliwko :)

Ostatnia istotna kwestia: w lecie myślałem, że to może być kwestia zapowietrzonego układu paliwowego bo nagrzane auto lubiło nie odpalić - to był początek problemów. Dodam, że teraz jak go odpalam to po 2 sekundach lubi zgasnąć jak nie przy gazuje - ale raz na 5 startów

Co radzicie?

P.S jak by to była kwestia niedziałającego wskaźnika paliwa to OK, ale dlaczego na pełnym baku robię o 1/3 km mniej niż przed 4 miesiącami?

Paweł
;)

Autor:  Yano [ śr lis 11, 2009 10:43 pm ]
Tytuł: 

Może zaworek odpowietrzenia zbiornika się uszkodził, przez co zaczęło się wytwarzać podciśnienie, które w konsekwencji doprowadziło do lekkiej implozji wspomnianego zbiornika? Po takim zajściu wiadomo, że jego pojemność się zmniejsza. Znane są takie przypadki, a teoria ta pasowałaby do twego opisu - piszesz, że spalanie się nie zmieniło, a robisz mniej kilometrów... Ciekawe tylko czemu wskaz ilości zatrzymuje się na 1/4.

Pozdro.

Autor:  paweu [ śr lis 11, 2009 10:52 pm ]
Tytuł: 

Zaworek odpowietrzania? Wiem, ze bak nie ma problemów z ciśnieniem wewn. ponieważ został pod tym katem sprawdzony:)

Autor:  Yano [ śr lis 11, 2009 11:00 pm ]
Tytuł: 

Czyli niestety podjąłem ślepy trop.

Autor:  Janfocus [ czw lis 12, 2009 12:59 am ]
Tytuł: 

a może zamienione są przewody od podawania ropy i powrotu i dlatego nie ciągnie z dołu baku ropy?

Autor:  paweu [ czw lis 12, 2009 8:39 am ]
Tytuł: 

witaj Janfocus,

brzmi to sensownie tylko jak to sprawdzić?


pozdrawiam

Autor:  sebastian_1987 [ czw lis 12, 2009 6:10 pm ]
Tytuł: 

Podejrzewam , że masz zapchane sitko w baku. Spotkałem się z kilkoma sytuacjami jak u ciebie i winowajcą było właśnie to sitko. Objawy identyczne.

Autor:  paweu [ ndz lis 22, 2009 10:34 pm ]
Tytuł: 

Kolego Sebastian,

Sito było podobno czyszczone. Czy da śie dostać do tych sit, przewodów przy baku w łatwy sposób?

Cytuj:
a może zamienione są przewody od podawania ropy i powrotu i dlatego nie ciągnie z dołu baku ropy?


A jak to sprawdzić, brzmi sensownie zważywszy, że MACHERZY coś tam kombinowali.


Pozdrawiam

Autor:  Janfocus [ pn lis 23, 2009 12:42 am ]
Tytuł: 

w 123 zasila w ropę króciec pod bakiem (dość centralnie umieszczony -rurka kończy się gwintem, który wkręcamy w coś w rodzaju dużej śruby, która nota bene jest filtrem/sitkiem), ja bym prześledził drogę tego węża do pompy ropy przy silniku... A czy tak jest w 124, to przyznaje że nie znam...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/