MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lis 12, 2009 6:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
czy ta śrubs na imbus ma lewy gwint??? bo próbuje odkręcić w lewo i nawet nie chce ruszyć


Na górę
Post: czw lis 12, 2009 6:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
rogra pisze:
czy ta śrubs na imbus ma lewy gwint??? bo próbuje odkręcić w lewo i nawet nie chce ruszyć
Odkręca się normalnie w lewo.

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 7:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
u mnie ta śruba trzyma bardzo mocno,nie wiem jak ją odkręcić ,mam długi klucz z przedłużką próbuje na siłe ale nie chce przekręcić blokady kierownocy jak mam to odkręcić???


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 7:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
qoompel pisze:
Odkręca się normalnie w lewo


tak jak kolega napisał. u mnie tez mozcno trzymała.troche samozaparcia i poszło.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 8:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Musisz mieć dobry klucz, aby nie zniszczyć śruby i przedłużkę w postaci metrowej rury, bez której nie ma co się za to zabierać.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł: dobra rada
Post: ndz lis 15, 2009 9:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 15, 2005 9:55 pm
Posty: 30
Lokalizacja: toruń
jak zabierasz sie za rozbiórkę to albo poświeć pierwszy egzemplarz dla nauki jak co odkrecic albo w jakiej kolejności albo użyj opcji szukaj...zbiornik juz chyba umiesz , zagłówki chyba tez, kierownicę się nauczysz , błagam nie pisz posta jak wyjąć dywaniki. Rozumiem ze mozna czegos nie wiedzieć bo kto pyta nie błazi to tez prawda. Ale miej odrobinę szacunku dla SAMEGO SIEBIE. <br>Dodano po 51 sekundach.:<br> jak zabierasz sie za rozbiórkę to albo poświeć pierwszy egzemplarz dla nauki jak co odkrecic albo w jakiej kolejności albo użyj opcji szukaj...zbiornik juz chyba umiesz , zagłówki chyba tez, kierownicę się nauczysz , błagam nie pisz posta jak wyjąć dywaniki. Rozumiem ze mozna czegos nie wiedzieć bo kto pyta nie błazi to tez prawda. Ale miej odrobinę szacunku dla SAMEGO SIEBIE.

_________________
MB 300 ce
MB 300TD TURBO
116razy kilka 126 razy kilka 123 razy kilka 124 razy kilka wszystkie ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 12:55 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lut 27, 2008 9:43 am
Posty: 22
Lokalizacja: Lublin
Spróbuj solidnie uderzyć śrubę od góry (zruszyć ją), i dopiero na przedłużce odkręcać. U mnie pomogło.

_________________
VIN WDB1231201A135012 - kasacja
VIN WDB2011221F665849


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 1:57 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Cała filozofia w odkręceniu wspomnianej śruby to dobre umiejscowienie klucza w jej łbie.
Odkręcałem bardzo mocno przykręcone zwykłym ampułem w kształcie L.
Ale dobry klucz nie koniecznie z rurą 2m. lepiej się nadaje.
Warto też zatrudnić wspólnika, żeby trzymał kierownicę.
Odkręcenie jej to na prawde żadna filozofia.
Jakieś młotki czy przecinaki, albo walenie w śrubę od góry nie ma sensu i nic nie daje.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 2:03 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
THC pisze:
Warto też zatrudnić wspólnika, żeby trzymał kierownicę.



w tym twki szkopul... faktycznie jak kiera nie odkrecana od nowosci to ciezko bedzie, samemu nawet z 4 metrowa rurka nie dasz rady a blokade jeszce urwiesz.. lepiej 2 osoba trzymajaca kierownice i pojdzie sruba


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 9:04 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Dobry klucz i "pneumat" [zlosnik] - odkręcone w ułamku sekundy. Śruba fabrycznie jest zakręcana z użyciem kleju do gwintów. Blokadę zerwać jest dosyć ciężko (przynajmniej mnie się nie udało w serii 124,126,201) nawet przy użyciu dość długiej rurki. Walnięcia śruby "w łeb" nie polecam. O ile w modelu 124 nic się nie stanie - to już w modelu 202 nastąpi przesunięcie zabezpieczenia łożysk i powstanie gigantyczny luz promieniowy na kierownicy. Jak ktoś nie zna konstrukcji tego instrumentu - to pozostaje demontaż kolumny i ponowne, prawidłowe osadzenie pierścienia przy wykorzystaniu imadła i młotka.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 9:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Gerri pisze:
O ile w modelu 124 nic się nie stanie


Dobrze wiedziec, nawet po czasie ;)

A do wypowiedzi THC sie oczywiscie przychylam, bo samemu sie za to zabierac, to zylka moze peknac i to jeszcze nie wiadomo ktora.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 17, 2009 12:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:41 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Swietokrzyskie
Gerri pisze:
Dobry klucz i "pneumat"


Wedlug mnie jedyna sluszna metoda - moja sruba tak mocno siedziala, że i pneumat kilkanascie sekund lupał [totalszok]

_________________
w201 2.0D '87
Szukam Pracy. Fizyk techniczny


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl