| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Mocowanie kierownicy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44810 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | rogra [ czw lis 12, 2009 6:57 pm ] |
| Tytuł: | Mocowanie kierownicy |
czy ta śrubs na imbus ma lewy gwint??? bo próbuje odkręcić w lewo i nawet nie chce ruszyć |
|
| Autor: | qoompel [ czw lis 12, 2009 6:59 pm ] |
| Tytuł: | Re: Mocowanie kierownicy |
rogra pisze: czy ta śrubs na imbus ma lewy gwint??? bo próbuje odkręcić w lewo i nawet nie chce ruszyć Odkręca się normalnie w lewo.
|
|
| Autor: | rogra [ czw lis 12, 2009 7:22 pm ] |
| Tytuł: | |
u mnie ta śruba trzyma bardzo mocno,nie wiem jak ją odkręcić ,mam długi klucz z przedłużką próbuje na siłe ale nie chce przekręcić blokady kierownocy jak mam to odkręcić??? |
|
| Autor: | escort923 [ czw lis 12, 2009 7:47 pm ] |
| Tytuł: | |
qoompel pisze: Odkręca się normalnie w lewo
tak jak kolega napisał. u mnie tez mozcno trzymała.troche samozaparcia i poszło. |
|
| Autor: | zegarek [ czw lis 12, 2009 8:28 pm ] |
| Tytuł: | |
Musisz mieć dobry klucz, aby nie zniszczyć śruby i przedłużkę w postaci metrowej rury, bez której nie ma co się za to zabierać. |
|
| Autor: | cygan [ ndz lis 15, 2009 9:28 pm ] |
| Tytuł: | dobra rada |
jak zabierasz sie za rozbiórkę to albo poświeć pierwszy egzemplarz dla nauki jak co odkrecic albo w jakiej kolejności albo użyj opcji szukaj...zbiornik juz chyba umiesz , zagłówki chyba tez, kierownicę się nauczysz , błagam nie pisz posta jak wyjąć dywaniki. Rozumiem ze mozna czegos nie wiedzieć bo kto pyta nie błazi to tez prawda. Ale miej odrobinę szacunku dla SAMEGO SIEBIE. <br>Dodano po 51 sekundach.:<br> jak zabierasz sie za rozbiórkę to albo poświeć pierwszy egzemplarz dla nauki jak co odkrecic albo w jakiej kolejności albo użyj opcji szukaj...zbiornik juz chyba umiesz , zagłówki chyba tez, kierownicę się nauczysz , błagam nie pisz posta jak wyjąć dywaniki. Rozumiem ze mozna czegos nie wiedzieć bo kto pyta nie błazi to tez prawda. Ale miej odrobinę szacunku dla SAMEGO SIEBIE. |
|
| Autor: | Ramon00 [ pn lis 16, 2009 12:55 pm ] |
| Tytuł: | |
Spróbuj solidnie uderzyć śrubę od góry (zruszyć ją), i dopiero na przedłużce odkręcać. U mnie pomogło. |
|
| Autor: | THC [ pn lis 16, 2009 1:57 pm ] |
| Tytuł: | |
Cała filozofia w odkręceniu wspomnianej śruby to dobre umiejscowienie klucza w jej łbie. Odkręcałem bardzo mocno przykręcone zwykłym ampułem w kształcie L. Ale dobry klucz nie koniecznie z rurą 2m. lepiej się nadaje. Warto też zatrudnić wspólnika, żeby trzymał kierownicę. Odkręcenie jej to na prawde żadna filozofia. Jakieś młotki czy przecinaki, albo walenie w śrubę od góry nie ma sensu i nic nie daje. |
|
| Autor: | Frytejro [ pn lis 16, 2009 2:03 pm ] |
| Tytuł: | |
THC pisze: Warto też zatrudnić wspólnika, żeby trzymał kierownicę.
w tym twki szkopul... faktycznie jak kiera nie odkrecana od nowosci to ciezko bedzie, samemu nawet z 4 metrowa rurka nie dasz rady a blokade jeszce urwiesz.. lepiej 2 osoba trzymajaca kierownice i pojdzie sruba |
|
| Autor: | Gerri [ pn lis 16, 2009 9:04 pm ] |
| Tytuł: | |
Dobry klucz i "pneumat" - odkręcone w ułamku sekundy. Śruba fabrycznie jest zakręcana z użyciem kleju do gwintów. Blokadę zerwać jest dosyć ciężko (przynajmniej mnie się nie udało w serii 124,126,201) nawet przy użyciu dość długiej rurki. Walnięcia śruby "w łeb" nie polecam. O ile w modelu 124 nic się nie stanie - to już w modelu 202 nastąpi przesunięcie zabezpieczenia łożysk i powstanie gigantyczny luz promieniowy na kierownicy. Jak ktoś nie zna konstrukcji tego instrumentu - to pozostaje demontaż kolumny i ponowne, prawidłowe osadzenie pierścienia przy wykorzystaniu imadła i młotka.
|
|
| Autor: | beet [ pn lis 16, 2009 9:45 pm ] |
| Tytuł: | |
Gerri pisze: O ile w modelu 124 nic się nie stanie
Dobrze wiedziec, nawet po czasie A do wypowiedzi THC sie oczywiscie przychylam, bo samemu sie za to zabierac, to zylka moze peknac i to jeszcze nie wiadomo ktora. |
|
| Autor: | jackie01 [ wt lis 17, 2009 12:36 am ] |
| Tytuł: | |
Gerri pisze: Dobry klucz i "pneumat"
Wedlug mnie jedyna sluszna metoda - moja sruba tak mocno siedziala, że i pneumat kilkanascie sekund lupał
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|