MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
V12 cisnienie na cylindrach https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44871 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lisiu [ ndz lis 15, 2009 1:08 pm ] |
Tytuł: | V12 cisnienie na cylindrach |
Witam. W zwiazku z trwającą walką z nierówną pracą mojej V12, pomierzyłem ciśnienie na cylindrach, wyniki: prawa głowica, równo 11-11,2 lewa strona, równo ale 'troche' mniej 9-9,5.... Czy taki wynik powinien już mnie martwić? |
Autor: | stanski61 [ ndz lis 15, 2009 1:33 pm ] |
Tytuł: | |
Możesz zacząć się martwić,dla tego silnika ciśnienie sprężania to 13,5-15,5 bara |
Autor: | Lisiu [ ndz lis 15, 2009 2:10 pm ] |
Tytuł: | |
Takie duże ciśnienie dla silnika benzynowego? ![]() Jesteś pewien tych wartości? |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz lis 15, 2009 2:14 pm ] |
Tytuł: | |
Lisiu pisze: Takie duże ciśnienie dla silnika benzynowego?
![]() Jesteś pewien tych wartości? dokładnie tak...... powinienes sie martwic....9 a 11 to przepaść.Roznica do 0,5 jest akceptowalna.Roznica 2 to juz włsnie chodzi słabo.Jakie zuzycie oleju? |
Autor: | Lisiu [ ndz lis 15, 2009 4:13 pm ] |
Tytuł: | |
Właśnie nie zszokowało by mnie tak to ciśnienie gdyby auto wcześniej wciągało hektolitry oleju, ale nic takiego nie miało miejsca ![]() |
Autor: | ukaniu [ pn lis 16, 2009 9:41 am ] |
Tytuł: | |
A jak to jest z maksymalnym otwarciem przepustnic w takim M120 podczas takiego testu? Bo coś mi się wydaje, że tutaj będzie problem. |
Autor: | zegarek [ pn lis 16, 2009 11:36 am ] |
Tytuł: | |
mechanicznie samym pedałem gazu, przepustnica nie otwiera się do końca. |
Autor: | Waciak [ pn lis 16, 2009 12:42 pm ] |
Tytuł: | |
Lisiu Prawdopodobnie będę rozbierał niedługo 600SEC z rozbitymi bokami, więc możliwe że będzie niedrogo silnik V12. |
Autor: | Lisiu [ pn lis 16, 2009 4:24 pm ] |
Tytuł: | |
A ja naj prawdopodobnej będę miał tanio W140 coupe z uszkodzonym silnikiem do opchnęcia ![]() |
Autor: | darus [ śr lis 18, 2009 6:44 pm ] |
Tytuł: | |
Niskie ciśnienie może być spowodowane uszkodzeniem zaworów, bądź też ich nie domykaniem. Próba olejowa była robiona? |
Autor: | Lisiu [ czw lis 19, 2009 6:22 pm ] |
Tytuł: | |
Właśnie sam nie wiem co o tym myśleć.... Nie mogłem uwierzyć że silnik który miał moc, nie palił oleju ma takie niskie ciśnienie, więc wykonałem jeszcze jeden pomiar u innego mechanika i wyniki były zupełnie inne... Lewa głowica 11,8-12 bar Prawa głowica 11,6-12 bar Myślę, że ten drugi pomiar jest bardziej wiarygodny, patrząc po tym jaki silnik chodził, nie palił oleju nie mógł być zużyty tak aby mieć tylko 9 barów na ciśnienia. Więc walczę nadal z nierówną pracą auta..... |
Autor: | darus [ czw lis 19, 2009 7:10 pm ] |
Tytuł: | |
Ee, to nie jest tak źle, tak małe róznice nie powinny powodować nierównej pracy. Rzeczywiście tamte pomiary mogły byc przekłamane, albo przepustnice nie otworzyły się do końca, albo aku już był na wykończeniu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |