MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Kolejnośc zapłonu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44963 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Paweł-Sec [ czw lis 19, 2009 7:24 pm ] |
Tytuł: | Kolejnośc zapłonu |
Witam jak w temacie potrzebuje info na temat zapłonu. pomieszałem kabelki WN i nie wiem jak leca kolejno zapłony. Samochód moze i odpali ale bardzo nie równo pracuje. Pomocy!!!!!! Silnik 4.2 |
Autor: | czarek12 [ czw lis 19, 2009 7:44 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ! Też mam 4,2 ,kolejnośc zapłonu masz wybity od góry na lewym deklu od zaworów, 1-5-4-8-6-3-7-2 |
Autor: | Paweł-Sec [ czw lis 19, 2009 7:48 pm ] |
Tytuł: | |
czarek12 pisze: Witam ! Też mam 4,2 ,kolejnośc zapłonu masz wybity od góry na lewym deklu od zaworów, 1-5-4-8-6-3-7-2
witaj. ustaw mi to w dwóch rubrykach jak to leci stojąc przed silnikiem, znalazłem coś takiego w necie ale nie potrafie se do tego ustosunkować. |
Autor: | czarek12 [ czw lis 19, 2009 8:21 pm ] |
Tytuł: | |
nie mogę zajażyć o co ci chodzi,może o to gdzie 1-sz cylinder ,jak tak to lewa strona od przodu do tyłu 1-2-3-4 a prawa po kolei 5--6-7-8 |
Autor: | Paweł-Sec [ czw lis 19, 2009 9:16 pm ] |
Tytuł: | |
czarek12 pisze: nie mogę zajażyć o co ci chodzi,może o to gdzie 1-sz cylinder ,jak tak to lewa strona od przodu do tyłu 1-2-3-4 a prawa po kolei 5--6-7-8
juz to wymyśliłem, zobaczyłem i nadal nic wszystko dobrze pozapinane. Jest problem z dwoma garami jest słaba kompresia ale zeby nie chciał na nie pracowac to już nie wiem dlaczego. Świece mam ok (nowe dzisiaj) silnik nadal nie chce poracowac. Ciśnienie mam na 6 po 12 atm a te dwa chore tyulko ok 7 coś napewno jest nie tak (pewnie pierścienie) ale to i tak powinno jezdzićmoze kopcic ale chodzic powinny a tu dupa z dnia na dzień by padło ? |
Autor: | czarek12 [ czw lis 19, 2009 10:03 pm ] |
Tytuł: | |
No , to te dwa to całkowita kapota,coś się musiało stać, może wypaliło zawory,no ale tak nagle jeszcze na dwóch naraz, jeśli są to sąsiadujące ze sobą cylindry to podejżewam że mogła się wypalić uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami, miałem coś takiego w fordzie na LPG , sprawdż też wałek rozrządu , jak tam wyglądają krzywki, na razie nic innego mi do głowy nie przychodzi ![]() |
Autor: | Paweł-Sec [ czw lis 19, 2009 10:23 pm ] |
Tytuł: | |
tez juz mysle we wszystkie strony. Ciśnienie pokazało ok 6-7 ale jak wlałem do cylindra trochę oleju to nabiło do 12 jak cała reszta wiec wygląda tu bardziej na pierścienie. Ale żeby nie chciał palic na te dwa gary. Sa to gary 7 i 8 czyli ostatnie z prawej strony. Kupiłem ten samochód 3 miechy do tyłu. dwa tyg. po zakupie nadszedł remont blacharki (lakier) odpalany systematycznie - palił ok. A nadszedł dzień przejażdżki po powiedzmy skończonym remoncie i kapa na całego chodzi na chyba 6 szt. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |