MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
co to za wejscie ?? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44995 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | TOM0808 [ sob lis 21, 2009 6:58 pm ] |
Tytuł: | co to za wejscie ?? |
Mam pytanie odnosnie wejscia zaznaczonego na zdjeciu, niewiem czy ma tam isc jakis przewod czy ma byc tam zaslepka jakas ?? Poki co ja to zaslepilem sruba i przewodem. http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... MG3129.jpg |
Autor: | ukaniu [ sob lis 21, 2009 7:07 pm ] |
Tytuł: | |
Złącze podciśnienia, w tym miejscu łączone zwykle ze skrzynią automatyczną (modulator). |
Autor: | TOM0808 [ sob lis 21, 2009 7:29 pm ] |
Tytuł: | |
tylko ze ja mam manuala 4 biegowego, to w takim wypadku powinno byc zaslepione czy kabel powinien gdzies isc ?? Dodam iz pilnie jest mi potrzebne auto. Z gory wiekie dzieki za odp. |
Autor: | ukaniu [ sob lis 21, 2009 7:49 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli wszystko co ma być podłączone do podciśnienia jest podłączone to musi być zaślepione. Zwykle w tym miejscu jest tylko i wyłącznie automat i fabrycznie występuje zaślepka. |
Autor: | TOM0808 [ sob lis 28, 2009 6:05 pm ] |
Tytuł: | |
no sam juz niewiem dzwonilem po serwisach i nikt niejest ogarniety, mi sie wydaje ze jak by niemialo tam byc kabelka to by tego dziubka nierobili tym bardziej ze jak jest zaslepione to niby wszystko jest ok ale jak niejezdzilem caly tydzien samochodem to gdzy go odpalilem po chwili zgasnal zapalilem drugi raz to samo potrzymalem na gazie az zlapal troszke temp. i wszystko gra ma wolne obroty po zgaszeniu odpala i trzyma wolne obroty moze tam przewod na tym wejsciu jakis musi byc a jak nie to co moze byc przyczyyna owego problemu. dodam iz to tylko jest na super zimnym silniku. |
Autor: | Kierowca bombowca [ sob lis 28, 2009 6:33 pm ] |
Tytuł: | |
A jak tam u Ciebie z Vinem?? Może ktoś go przerobił?? |
Autor: | TOM0808 [ sob lis 28, 2009 7:20 pm ] |
Tytuł: | |
no niebradzo. rzadnych oznak przerobki niema zreszta na ruskiej stronie sprawdzalem i jest wszystko ok. |
Autor: | TOM0808 [ wt gru 01, 2009 10:42 am ] |
Tytuł: | |
niech ktos kto ma 124 2.0 w benzynie zrobi zdjecie albo sprawdzi u siebie co tam jest |
Autor: | LiveLetDie [ wt gru 01, 2009 10:54 am ] |
Tytuł: | |
Z podejściem "niech ktoś zrobi" to tu możesz tylko (słusznie) zjebki dostać. |
Autor: | ukaniu [ wt gru 01, 2009 11:06 am ] |
Tytuł: | |
MB nie robił 100 typów kolektorów tylko z powodu braku automatu. Przyczyn kolegi problemu może być 1000 - to jest stare pewnie rozklekotane KE. Więc niech kolega poczyta o kłopotach z wtryskiem KE, mamy tutaj ich setki. |
Autor: | Janfocus [ wt gru 01, 2009 11:13 am ] |
Tytuł: | |
TOM0808 pisze: mi sie wydaje ze jak by niemialo tam byc kabelka to by tego dziubka nierobili tym bardziej ze jak jest zaslepione to niby wszystko jest ok
biorąc pod uwagę ilość wersji (wyposażenia, zmian konstrukcyjnych) nie ma sensu otwierać nowej lini produkcyjnej dla kolektorów bez dziubka dla kilku tys szt aut -bo jest to logistycznie i ekonomicznie nie uzasadnione... U mnie choć wszystkie wychodziły z automatami też jest część wyjść zaślepionych, bo wersji wyposażenia i różnych rozwiązań osprzętu było tyle że bez sensu było specjalizować kolektory... |
Autor: | FreQ [ wt gru 01, 2009 6:05 pm ] |
Tytuł: | |
to jest M102 na Pierburgu 2ee i tamten krociec powinien byc na 100% zaslepiony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! twoja przyczyna moze jest nie podgrzewanie mieszanki poprzez grzalke w dolocie albo ukladzie obejsciowym w gazniku od wolnych obrotow. Odpowiadac za to moze takze srebrny przekaznik w srzynce przekaznikow za skrzynka od bezpiecznikow ![]() Pozdrawiam . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |