MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

ocena
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45049
Strona 1 z 1

Autor:  hall [ wt lis 24, 2009 2:32 pm ]
Tytuł:  ocena

witam
poproszę o ocenę, jestem poważnie zainteresowany, prawdopodobnie w weekend jadę obejrzeć, no chyba że ktoś mnie odwiedzie. Oprócz ogólnych uwag interesuje mnie ekonomia tego silnika i ewentualne kłopoty z pompa lucasa i elektryką, podobno wszystko z godne z vin-em (będę mieć go wieczorem) i wszystko działa. Wszystkie uwagi mile widziane.
oto link : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10610673

pozdrawiam i szczekam na opinie :)

Autor:  trocin [ wt lis 24, 2009 3:51 pm ]
Tytuł: 

Za ta cene celinka z tego rocznika bedzie prawdopodobnie szrotem [zlosnik]
Poza tym silnik - najgorszy z mozliwych :cry:

Autor:  hall [ wt lis 24, 2009 6:17 pm ]
Tytuł: 

cholibka... a co proponujesz?
pzdr

Autor:  diablos25 [ wt lis 24, 2009 6:58 pm ]
Tytuł: 

trocin pisze:
Poza tym silnik - najgorszy z mozliwych

Z tym sie nie zgodze. Moze i mało dynamiczny ale i tak wolabym go od jakiegokolwiek CDI. W sumie to taka 250 bez jednego gara, napewno mniej pali( lubia go taksiarze).

Autor:  BarMan [ wt lis 24, 2009 7:19 pm ]
Tytuł: 

Powinien palić ok 7 litrów bez specjalnego oszczędzania. Pompa Lukasa może być droga w naprawie więc obejrzyj dokładnie czy jest sucha, czy nie czuć ropy spod maski, jak możesz to podepnij też do kompa. Mam u siebie taką pompę i jeśli mi padnie to nie będę bawił się w jej naprawę tylko przerzucę na rzędolwkę BOSCHA z Vito 2.3 - koszt tego to ok 2 k pln. Silnik nie rakieta ale sam w sobie nie do zajechania.
Pozdrawiam

Autor:  MMM [ śr lis 25, 2009 3:08 pm ]
Tytuł:  Re: ocena

Ładne taxi

Autor:  diablos25 [ śr lis 25, 2009 3:24 pm ]
Tytuł: 

BarMan pisze:
Pompa Lukasa

Fakt, zapomnialem o tym drobnym szczegole. [zlosnikz] . Sprawdz ja dokladnie bo to zlosliwe bydle.

Autor:  Kierowca bombowca [ śr lis 25, 2009 6:14 pm ]
Tytuł: 

BarMan pisze:
Mam u siebie taką pompę i jeśli mi padnie to nie będę bawił się w jej naprawę tylko przerzucę na rzędolwkę BOSCHA z Vito 2.3 - koszt tego to ok 2 k pln. Silnik nie rakieta ale sam w sobie nie do zajechania.
Pozdrawiam


Z tego co mi wiadomo, to nie podejdzie tam inna pompa i właśnie przez to te silniki to niewypał...

Autor:  BarMan [ śr lis 25, 2009 6:23 pm ]
Tytuł: 

Kierowca bombowca pisze:
Z tego co mi wiadomo, to nie podejdzie tam inna pompa i właśnie przez to te silniki to niewypał...


Widziałem kilka sztuk przerobionych w ten sposób, nie jeździłem osobiście, ale ponoć chodzi ok. Pali może z 0,5l więcej, ale idzie nawet lepiej niż seryjny, bo w rzędowej pompie można dowolnie ustawiać dawkę paliwa. U mnie w okolicy jest warsztat specjalizujący się w pompach Lukasa i oni właśnie robią taką przekładkę

Autor:  maxtro [ śr lis 25, 2009 7:41 pm ]
Tytuł: 

Przebieg BARDZO mało realny oceniajac po ogólnym wyglądzie samochodu. Ten na oko ma coś ok 400 tyś lub lepiej. W Niemczech trudno znaleźć diesla z przebiegiem poniżej 350 tys km a w PL same rodzynki które tylko były jeżdżone "od święta" i przez starszego Pana. Jak ktoś kupuje diesla to dużo jeździ. Sam poszukuje ładnej sztuki W202 w Niemcowni i nie jest łatwo.

Autor:  hall [ czw lis 26, 2009 2:26 pm ]
Tytuł: 

i już się przestraszyłem...
no nic poszukiwania trwają :)
dzięki za opinie i pzdr

Autor:  WeebShut [ czw lis 26, 2009 3:57 pm ]
Tytuł: 

maxtro pisze:
Przebieg BARDZO mało realny oceniajac po ogólnym wyglądzie samochodu. Ten na oko ma coś ok 400 tyś lub lepiej.


A co w tym ogólnym wyglądzie samochodu przedstawia ten przebieg 400kkm lub więcej.
Proszę o informację, sam z chęcią bym się podszkolił w ocenie przebiegu z kilku zdjęć. We wnętrzu widze, że trzy szwy na fotelu kierowcy puściły, więc pewnie ma około 700 kkm, czy coś tam jeszcze dojrzałeś?

Autor:  maxtro [ czw lis 26, 2009 4:29 pm ]
Tytuł: 

Nie ma problemu
Zwróć uwagę na przednie lampy, prawa wygląda na oryginalną i jest zmatowiała natomiast lewa jest nie oryginalna. Kolejna sprawa to wygląd tylnich lamp mają zmieniony kolor.
Nie jest widoczna ani jedna naklejka serwisowa (ani niebieska ani różowa) na słupku a b c. Zniekształcony fotel kierowcy. To tak na szybko. Można by się przyczepić jeszcze do poszczególnych szpar pomiędzy elementami. Wiadomo Cif na białych samochodach czyni Cuda:)Dla porównania przykładowa sztuka z przebiegiem 365tyś km (niby udokumentowany)
http://tinyurl.com/yjmx52b

Biała T z przebiegiem 417tyś i widoczna naklejka serwisowa na słupku
http://tinyurl.com/yf7h4wg

Autor:  hall [ czw lis 26, 2009 5:47 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Nie ma problemu
Zwróć uwagę na przednie lampy, prawa wygląda na oryginalną i jest zmatowiała natomiast lewa jest nie oryginalna. Kolejna sprawa to wygląd tylnich lamp mają zmieniony kolor.
Nie jest widoczna ani jedna naklejka serwisowa (ani niebieska ani różowa) na słupku a b c. Zniekształcony fotel kierowcy. To tak na szybko. Można by się przyczepić jeszcze do poszczególnych szpar pomiędzy elementami. Wiadomo Cif na białych samochodach czyni Cuda:)Dla porównania przykładowa sztuka z przebiegiem 365tyś km (niby udokumentowany)
http://tinyurl.com/yjmx52b

Biała T z przebiegiem 417tyś i widoczna naklejka serwisowa na słupku
http://tinyurl.com/yf7h4wg


dobrze prawi maxtro
:)

Autor:  WeebShut [ pt lis 27, 2009 12:25 am ]
Tytuł: 

maxtro pisze:
Nie ma problemu
Nie jest widoczna ani jedna naklejka serwisowa (ani niebieska ani różowa) na słupku a b c.


Jestem pod wrażeniem. Jak z tego kąta robionego zdjęcia wywnioskowałeś czy na słupku b i a jest naklejka? Aby dojrzeć ją na słupku B musiałaby mieć 5 cm grubości (nie widać połowy zamka drzwi). Słupek A w 50% zakryty jest przez otwarte drzwi ...

Podziwiam naprawdę. Jeszcze sporo nauki przede mną.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/