MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
ocena https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45049 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | hall [ wt lis 24, 2009 2:32 pm ] |
Tytuł: | ocena |
witam poproszę o ocenę, jestem poważnie zainteresowany, prawdopodobnie w weekend jadę obejrzeć, no chyba że ktoś mnie odwiedzie. Oprócz ogólnych uwag interesuje mnie ekonomia tego silnika i ewentualne kłopoty z pompa lucasa i elektryką, podobno wszystko z godne z vin-em (będę mieć go wieczorem) i wszystko działa. Wszystkie uwagi mile widziane. oto link : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10610673 pozdrawiam i szczekam na opinie ![]() |
Autor: | trocin [ wt lis 24, 2009 3:51 pm ] |
Tytuł: | |
Za ta cene celinka z tego rocznika bedzie prawdopodobnie szrotem ![]() Poza tym silnik - najgorszy z mozliwych ![]() |
Autor: | hall [ wt lis 24, 2009 6:17 pm ] |
Tytuł: | |
cholibka... a co proponujesz? pzdr |
Autor: | diablos25 [ wt lis 24, 2009 6:58 pm ] |
Tytuł: | |
trocin pisze: Poza tym silnik - najgorszy z mozliwych
Z tym sie nie zgodze. Moze i mało dynamiczny ale i tak wolabym go od jakiegokolwiek CDI. W sumie to taka 250 bez jednego gara, napewno mniej pali( lubia go taksiarze). |
Autor: | BarMan [ wt lis 24, 2009 7:19 pm ] |
Tytuł: | |
Powinien palić ok 7 litrów bez specjalnego oszczędzania. Pompa Lukasa może być droga w naprawie więc obejrzyj dokładnie czy jest sucha, czy nie czuć ropy spod maski, jak możesz to podepnij też do kompa. Mam u siebie taką pompę i jeśli mi padnie to nie będę bawił się w jej naprawę tylko przerzucę na rzędolwkę BOSCHA z Vito 2.3 - koszt tego to ok 2 k pln. Silnik nie rakieta ale sam w sobie nie do zajechania. Pozdrawiam |
Autor: | MMM [ śr lis 25, 2009 3:08 pm ] |
Tytuł: | Re: ocena |
Ładne taxi |
Autor: | diablos25 [ śr lis 25, 2009 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
BarMan pisze: Pompa Lukasa
Fakt, zapomnialem o tym drobnym szczegole. ![]() |
Autor: | Kierowca bombowca [ śr lis 25, 2009 6:14 pm ] |
Tytuł: | |
BarMan pisze: Mam u siebie taką pompę i jeśli mi padnie to nie będę bawił się w jej naprawę tylko przerzucę na rzędolwkę BOSCHA z Vito 2.3 - koszt tego to ok 2 k pln. Silnik nie rakieta ale sam w sobie nie do zajechania.
Pozdrawiam Z tego co mi wiadomo, to nie podejdzie tam inna pompa i właśnie przez to te silniki to niewypał... |
Autor: | BarMan [ śr lis 25, 2009 6:23 pm ] |
Tytuł: | |
Kierowca bombowca pisze: Z tego co mi wiadomo, to nie podejdzie tam inna pompa i właśnie przez to te silniki to niewypał...
Widziałem kilka sztuk przerobionych w ten sposób, nie jeździłem osobiście, ale ponoć chodzi ok. Pali może z 0,5l więcej, ale idzie nawet lepiej niż seryjny, bo w rzędowej pompie można dowolnie ustawiać dawkę paliwa. U mnie w okolicy jest warsztat specjalizujący się w pompach Lukasa i oni właśnie robią taką przekładkę |
Autor: | maxtro [ śr lis 25, 2009 7:41 pm ] |
Tytuł: | |
Przebieg BARDZO mało realny oceniajac po ogólnym wyglądzie samochodu. Ten na oko ma coś ok 400 tyś lub lepiej. W Niemczech trudno znaleźć diesla z przebiegiem poniżej 350 tys km a w PL same rodzynki które tylko były jeżdżone "od święta" i przez starszego Pana. Jak ktoś kupuje diesla to dużo jeździ. Sam poszukuje ładnej sztuki W202 w Niemcowni i nie jest łatwo. |
Autor: | hall [ czw lis 26, 2009 2:26 pm ] |
Tytuł: | |
i już się przestraszyłem... no nic poszukiwania trwają ![]() dzięki za opinie i pzdr |
Autor: | WeebShut [ czw lis 26, 2009 3:57 pm ] |
Tytuł: | |
maxtro pisze: Przebieg BARDZO mało realny oceniajac po ogólnym wyglądzie samochodu. Ten na oko ma coś ok 400 tyś lub lepiej.
A co w tym ogólnym wyglądzie samochodu przedstawia ten przebieg 400kkm lub więcej. Proszę o informację, sam z chęcią bym się podszkolił w ocenie przebiegu z kilku zdjęć. We wnętrzu widze, że trzy szwy na fotelu kierowcy puściły, więc pewnie ma około 700 kkm, czy coś tam jeszcze dojrzałeś? |
Autor: | maxtro [ czw lis 26, 2009 4:29 pm ] |
Tytuł: | |
Nie ma problemu Zwróć uwagę na przednie lampy, prawa wygląda na oryginalną i jest zmatowiała natomiast lewa jest nie oryginalna. Kolejna sprawa to wygląd tylnich lamp mają zmieniony kolor. Nie jest widoczna ani jedna naklejka serwisowa (ani niebieska ani różowa) na słupku a b c. Zniekształcony fotel kierowcy. To tak na szybko. Można by się przyczepić jeszcze do poszczególnych szpar pomiędzy elementami. Wiadomo Cif na białych samochodach czyni Cuda:)Dla porównania przykładowa sztuka z przebiegiem 365tyś km (niby udokumentowany) http://tinyurl.com/yjmx52b Biała T z przebiegiem 417tyś i widoczna naklejka serwisowa na słupku http://tinyurl.com/yf7h4wg |
Autor: | hall [ czw lis 26, 2009 5:47 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie ma problemu
Zwróć uwagę na przednie lampy, prawa wygląda na oryginalną i jest zmatowiała natomiast lewa jest nie oryginalna. Kolejna sprawa to wygląd tylnich lamp mają zmieniony kolor. Nie jest widoczna ani jedna naklejka serwisowa (ani niebieska ani różowa) na słupku a b c. Zniekształcony fotel kierowcy. To tak na szybko. Można by się przyczepić jeszcze do poszczególnych szpar pomiędzy elementami. Wiadomo Cif na białych samochodach czyni Cuda:)Dla porównania przykładowa sztuka z przebiegiem 365tyś km (niby udokumentowany) http://tinyurl.com/yjmx52b Biała T z przebiegiem 417tyś i widoczna naklejka serwisowa na słupku http://tinyurl.com/yf7h4wg dobrze prawi maxtro ![]() |
Autor: | WeebShut [ pt lis 27, 2009 12:25 am ] |
Tytuł: | |
maxtro pisze: Nie ma problemu
Nie jest widoczna ani jedna naklejka serwisowa (ani niebieska ani różowa) na słupku a b c. Jestem pod wrażeniem. Jak z tego kąta robionego zdjęcia wywnioskowałeś czy na słupku b i a jest naklejka? Aby dojrzeć ją na słupku B musiałaby mieć 5 cm grubości (nie widać połowy zamka drzwi). Słupek A w 50% zakryty jest przez otwarte drzwi ... Podziwiam naprawdę. Jeszcze sporo nauki przede mną. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |