MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 2:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 02, 2009 3:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
Witam.
Koledzy robił ktoś z Was remont klawiatury w M103?Chodzi mi dokładnie o wymianę hydraulicznych kasatorów luzu zaworowego.Jaki jest koszt jednej sztuki i czy trzeba podnosić cały wałek rozrządu łącznie z rozpięciem łańcucha zeby je wyciągnąć?Może ma ktoś fotke klawiatury jak to wygląda w M103 bo nie wiem czy sie zabierać za to.Pozdrawiam

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 02, 2009 3:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Mam fotę z M102, mogę wysłać wieczorem. Sprawa ogólnie prosta, wykręcasz pojedyńczo trzymak w 2 dźwigienkami, wymieniasz kasatory hydrauliczne, wkręcasz i następny. Nie demontujesz wałka, nie trzeba spuszczać napinacza łańcucha nierządu. Pamiętaj wydmuchać powietrzem olej z gwintów w głowicy, bo możesz przy wkręcaniu wyciągnąć "sprężynkę".

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 02, 2009 7:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
Jeśli możesz to poproszę to zdjęcie na pw.Jak to wyglada cenowo?koszt jednego kasatora słyszałem ze w granicach 130zł...prawda?

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 02, 2009 7:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
gwiazda pisze:
koszt jednego kasatora słyszałem ze w granicach 130zł...prawda?


Nie, w IC firmy INA jest po 42 w detalu.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 03, 2009 5:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
dzieki za pomoc, w takim razie zabieram sie na wolnym do pracy [zlosnik] Pozdrawaim kolegów

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 03, 2009 6:03 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Generalnie sprawa jest prosta. Jest jednak kilka kruczków.
Poczytaj uważnie ten temat:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=34364&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=regulatory

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 03, 2009 9:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak mam dokładnie okreslić który regulator jest do wymiany?Nie będę wymieniał wszystkich skoro jest uszkodzony jeden, może dwa...Nie wiem jaka jest ich budowa , w BMW da się wyczuc palcami ,że coś z nim nie tak bo ma luz mały..Tu jest podobnie?Obawiam się ,że bez wyjęcia wszystkich i dokładnych oględzin się nie obejdzie [szalone] Mam racje?Pozdrawiam

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 07, 2009 8:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Obiecane zdjęcia, niestety z małym poślizgiem...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 07, 2009 11:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt paź 16, 2007 8:34 pm
Posty: 324
Lokalizacja: ze piekła
gwiazda pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak mam dokładnie okreslić który regulator jest do wymiany?Nie będę wymieniał wszystkich skoro jest uszkodzony jeden, może dwa...Nie wiem jaka jest ich budowa , w BMW da się wyczuc palcami ,że coś z nim nie tak bo ma luz mały..Tu jest podobnie?Obawiam się ,że bez wyjęcia wszystkich i dokładnych oględzin się nie obejdzie [szalone] Mam racje?Pozdrawiam


Ja wymieniłem pięć, ale w Dieselu i po jakimś czasie znowu się któryś rozklepał. Potem przeczytałem gdzieś, że jak już wymieniać to wszystkie i masz święty spokój.

_________________
w123 240D
s124 300D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl