MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Klawiatura /głowica/luzy
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45215
Strona 1 z 1

Autor:  gwiazda [ śr gru 02, 2009 3:07 pm ]
Tytuł:  Klawiatura /głowica/luzy

Witam.
Koledzy robił ktoś z Was remont klawiatury w M103?Chodzi mi dokładnie o wymianę hydraulicznych kasatorów luzu zaworowego.Jaki jest koszt jednej sztuki i czy trzeba podnosić cały wałek rozrządu łącznie z rozpięciem łańcucha zeby je wyciągnąć?Może ma ktoś fotke klawiatury jak to wygląda w M103 bo nie wiem czy sie zabierać za to.Pozdrawiam

Autor:  Mor [ śr gru 02, 2009 3:50 pm ]
Tytuł: 

Mam fotę z M102, mogę wysłać wieczorem. Sprawa ogólnie prosta, wykręcasz pojedyńczo trzymak w 2 dźwigienkami, wymieniasz kasatory hydrauliczne, wkręcasz i następny. Nie demontujesz wałka, nie trzeba spuszczać napinacza łańcucha nierządu. Pamiętaj wydmuchać powietrzem olej z gwintów w głowicy, bo możesz przy wkręcaniu wyciągnąć "sprężynkę".

Autor:  gwiazda [ śr gru 02, 2009 7:14 pm ]
Tytuł: 

Jeśli możesz to poproszę to zdjęcie na pw.Jak to wyglada cenowo?koszt jednego kasatora słyszałem ze w granicach 130zł...prawda?

Autor:  zegarek [ śr gru 02, 2009 7:21 pm ]
Tytuł: 

gwiazda pisze:
koszt jednego kasatora słyszałem ze w granicach 130zł...prawda?


Nie, w IC firmy INA jest po 42 w detalu.

Autor:  gwiazda [ czw gru 03, 2009 5:17 pm ]
Tytuł: 

dzieki za pomoc, w takim razie zabieram sie na wolnym do pracy [zlosnik] Pozdrawaim kolegów

Autor:  ukaniu [ czw gru 03, 2009 6:03 pm ]
Tytuł: 

Generalnie sprawa jest prosta. Jest jednak kilka kruczków.
Poczytaj uważnie ten temat:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=34364&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=regulatory

Autor:  gwiazda [ czw gru 03, 2009 9:29 pm ]
Tytuł: 

Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak mam dokładnie okreslić który regulator jest do wymiany?Nie będę wymieniał wszystkich skoro jest uszkodzony jeden, może dwa...Nie wiem jaka jest ich budowa , w BMW da się wyczuc palcami ,że coś z nim nie tak bo ma luz mały..Tu jest podobnie?Obawiam się ,że bez wyjęcia wszystkich i dokładnych oględzin się nie obejdzie [szalone] Mam racje?Pozdrawiam

Autor:  Mor [ pn gru 07, 2009 8:13 pm ]
Tytuł: 

Obiecane zdjęcia, niestety z małym poślizgiem...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Kierowca bombowca [ pn gru 07, 2009 11:21 pm ]
Tytuł: 

gwiazda pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak mam dokładnie okreslić który regulator jest do wymiany?Nie będę wymieniał wszystkich skoro jest uszkodzony jeden, może dwa...Nie wiem jaka jest ich budowa , w BMW da się wyczuc palcami ,że coś z nim nie tak bo ma luz mały..Tu jest podobnie?Obawiam się ,że bez wyjęcia wszystkich i dokładnych oględzin się nie obejdzie [szalone] Mam racje?Pozdrawiam


Ja wymieniłem pięć, ale w Dieselu i po jakimś czasie znowu się któryś rozklepał. Potem przeczytałem gdzieś, że jak już wymieniać to wszystkie i masz święty spokój.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/