MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Klawiatura /głowica/luzy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45215 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gwiazda [ śr gru 02, 2009 3:07 pm ] |
Tytuł: | Klawiatura /głowica/luzy |
Witam. Koledzy robił ktoś z Was remont klawiatury w M103?Chodzi mi dokładnie o wymianę hydraulicznych kasatorów luzu zaworowego.Jaki jest koszt jednej sztuki i czy trzeba podnosić cały wałek rozrządu łącznie z rozpięciem łańcucha zeby je wyciągnąć?Może ma ktoś fotke klawiatury jak to wygląda w M103 bo nie wiem czy sie zabierać za to.Pozdrawiam |
Autor: | Mor [ śr gru 02, 2009 3:50 pm ] |
Tytuł: | |
Mam fotę z M102, mogę wysłać wieczorem. Sprawa ogólnie prosta, wykręcasz pojedyńczo trzymak w 2 dźwigienkami, wymieniasz kasatory hydrauliczne, wkręcasz i następny. Nie demontujesz wałka, nie trzeba spuszczać napinacza łańcucha nierządu. Pamiętaj wydmuchać powietrzem olej z gwintów w głowicy, bo możesz przy wkręcaniu wyciągnąć "sprężynkę". |
Autor: | gwiazda [ śr gru 02, 2009 7:14 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli możesz to poproszę to zdjęcie na pw.Jak to wyglada cenowo?koszt jednego kasatora słyszałem ze w granicach 130zł...prawda? |
Autor: | zegarek [ śr gru 02, 2009 7:21 pm ] |
Tytuł: | |
gwiazda pisze: koszt jednego kasatora słyszałem ze w granicach 130zł...prawda?
Nie, w IC firmy INA jest po 42 w detalu. |
Autor: | gwiazda [ czw gru 03, 2009 5:17 pm ] |
Tytuł: | |
dzieki za pomoc, w takim razie zabieram sie na wolnym do pracy ![]() |
Autor: | ukaniu [ czw gru 03, 2009 6:03 pm ] |
Tytuł: | |
Generalnie sprawa jest prosta. Jest jednak kilka kruczków. Poczytaj uważnie ten temat: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=34364&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=regulatory |
Autor: | gwiazda [ czw gru 03, 2009 9:29 pm ] |
Tytuł: | |
Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak mam dokładnie okreslić który regulator jest do wymiany?Nie będę wymieniał wszystkich skoro jest uszkodzony jeden, może dwa...Nie wiem jaka jest ich budowa , w BMW da się wyczuc palcami ,że coś z nim nie tak bo ma luz mały..Tu jest podobnie?Obawiam się ,że bez wyjęcia wszystkich i dokładnych oględzin się nie obejdzie ![]() |
Autor: | Mor [ pn gru 07, 2009 8:13 pm ] |
Tytuł: | |
Obiecane zdjęcia, niestety z małym poślizgiem... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Kierowca bombowca [ pn gru 07, 2009 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
gwiazda pisze: Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie jak mam dokładnie okreslić który regulator jest do wymiany?Nie będę wymieniał wszystkich skoro jest uszkodzony jeden, może dwa...Nie wiem jaka jest ich budowa , w BMW da się wyczuc palcami ,że coś z nim nie tak bo ma luz mały..Tu jest podobnie?Obawiam się ,że bez wyjęcia wszystkich i dokładnych oględzin się nie obejdzie
![]() Ja wymieniłem pięć, ale w Dieselu i po jakimś czasie znowu się któryś rozklepał. Potem przeczytałem gdzieś, że jak już wymieniać to wszystkie i masz święty spokój. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |