MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

kto zna tego SEC'a?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45278
Strona 1 z 2

Autor:  martines999 [ sob gru 05, 2009 12:11 am ]
Tytuł:  kto zna tego SEC'a?

Witam,

Kolega się napalił na SEC'a z tego ogłoszenia http://www.allegro.pl/item827474729_sli ... ronny.html

Zna ktoś to autko? Z góry dzięki za info.

Autor:  Emsi [ sob gru 05, 2009 8:57 am ]
Tytuł: 

Auto charakterystyczne, więc napewno to samo. Z tego co pamiętam to pierwotnie sprzedawany był w Warszawie, po czym zmienił lokalizację i przebieg :/
Jak później będę w domu to spróbuję znaleźć te stare aukcje.

Autor:  Paweł-Sec [ sob gru 05, 2009 9:23 am ]
Tytuł: 

witaj. kiedyś dzwoniłem do niego. Ten samochód juz dawno zmienił właściciela.
Podobno jest to kilku kolesi którzy remontuja samochody (własnie takie sec-i) i sprzedaja dalej zrobione.

Wiec napewno ten ze zdjęcia to tylko pokaz ich możliwości.

Autor:  zegarek [ sob gru 05, 2009 11:12 am ]
Tytuł: 

Emsi pisze:
Auto charakterystyczne, więc napewno to samo. Z tego co pamiętam to pierwotnie sprzedawany był w Warszawie, po czym zmienił lokalizację i przebieg :/
Jak później będę w domu to spróbuję znaleźć te stare aukcje.


Też tak pamiętam. Jest gdzieś temat i link do dwóch aukcji, bo gość wystawił zaraz po kupnie i nie poczekał nawet aż się poprzednia aukcja skończy :)

Autor:  b@rtek [ sob gru 05, 2009 11:13 am ]
Tytuł: 

Niedawno byl o nim temat, poszukaj.

Autor:  Szymon. [ sob gru 05, 2009 12:42 pm ]
Tytuł: 

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=45116

Autor:  Frytejro [ sob gru 05, 2009 4:51 pm ]
Tytuł: 

taa a mnie najbardziej rozbawil komentarz blachy ze automat jest ospaly.. jakby sobie chlopak linka nie mogl podregulowac :D albo ze nieczuly uklad kierowniczy - niech sobie luzy na przekladni zrobi :lol:

Autor:  Szambel [ ndz gru 06, 2009 10:34 am ]
Tytuł: 

Wymaga zmiany kilku elementów na seryjne i będzie wyglądać jak prawdziwy SEC...

póki co taki troszkę "wiejski tuning" [zlosnik]

Autor:  KamilKamil [ ndz gru 06, 2009 4:18 pm ]
Tytuł: 

sorki za OT ale nie mogłem się powstrzymać jak to zobaczyłem http://demotywatory.pl/537828/Samochod [zlosnikz]

Autor:  marpie [ pn gru 07, 2009 12:14 am ]
Tytuł: 

To ja jeszcze dwa podrzucę:

SEC nr 1
Minus to cyrkle, ale zestawienie kolorystyczne niespotykane. Być może będę miał okazję obejrzeć we wtorek.

SEC nr 2
A o tym chyba coś było na forum.

Oba w wersji 420 bo nad takim ostatnio intensywnie głowa pracuje :lol:

Autor:  Emsi [ pn gru 07, 2009 12:44 pm ]
Tytuł: 

marpie pisze:
SEC nr 1
Minus to cyrkle, ale zestawienie kolorystyczne niespotykane. Być może będę miał okazję obejrzeć we wtorek.


Oglądałem go bardzo szybko, bo z założenia szukam ostatniej serii. Gdzie nie gdzie miał już ogniska rdzy (spód drzwi) oraz purchle na błotnikach - niestety II seria. Lakier wyglądał na oryginalny. Środek czysty, chyba bez zmęczenia. Więcej już nie pamiętam, bo było to już z pół roku temu.


marpie pisze:
SEC nr 2
A o tym chyba coś było na forum.

Tego oglądałem jeszcze wcześniej, ale nawet nie chciało mi się umawiać na jazdę próbną. Ogólnie można powiedzieć: jako taka baza do dużego remontu. Ja szukam auta do pod-lift'owania, a nie do kapitalnego remontu więc odpuściłem. Rdza pod drzwiami, bodajże w bagażniku też. Pamiętam, że chyba przednie błotniki i maska odcinały się odcieniem koloru, więc napewno był malowany - z jakiego powodu nie wiem. Środek posiadający istotne znaki eksploatacji. Poza tym trochę mnie zniechęciło to, że gość trzyma go "pod chmurką" dłuższy czas i z lekko uchylonymi szybami (bo niby się lepiej wnętrze wentyluje). Wszystko OK, ale jak oglądałem auto to padało - więc ja osobiście auta z uchylonymi szybami bym nie trzymał...

Autor:  marpie [ wt gru 08, 2009 8:04 pm ]
Tytuł: 

Emsi pisze:
Ogólnie można powiedzieć: jako taka baza do dużego remontu.

Ludziom chyba się trochę przewróciło w głowach. 25k za "jako taką bazę do dużego remontu"???

Autor:  MateuszPuławy [ wt gru 08, 2009 8:34 pm ]
Tytuł: 

Co do automatu również uważąm ,że jest ospały. O którą linkę chodzi przy regulacji, z tego co mi sie wydaje regulacja odbywa sie po przez skracanie i wydłużanie cięgna nie linki ??

Autor:  Frytejro [ wt gru 08, 2009 8:53 pm ]
Tytuł: 

wiozlem niejednego moim 126 ktory uwazal ze automat to kupa bo mul itd, i pierwsze co jak widzieli moja jazde to pytali czy skrzynie "tuningowalem" bo redukuje jak manual.. a ja mowie - nie to skrzynia MB jak trzeba to zredukuje.

NO linka sie mozesz pobawic , a wiesz co to ciegno ? to to samo co linka [zlosnik] regulacje ma polaczona z gazem, naciagnij sobie ta linke - probuj po 2 obr i zobaczysz ze jestes w stanie tak ustawic linke ( o ile masz sprawny automat!! ) ze dodac 1/3 gazu i zrzuci CI o 1 bieg i nawet bez kicka zrzuci o 2 biegi natychmiastowo.

Autor:  zegarek [ wt gru 08, 2009 9:33 pm ]
Tytuł: 

MateuszPuławy pisze:
Co do automatu również uważąm ,że jest ospały. O którą linkę chodzi przy regulacji, z tego co mi sie wydaje regulacja odbywa sie po przez skracanie i wydłużanie cięgna nie linki ??


Tak w V8 jest cięgno z regulacją.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/