MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Przywitanie i ... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45334 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | hunting1 [ wt gru 08, 2009 4:50 pm ] |
Tytuł: | Przywitanie i ... |
Witam serdecznie Szanowne Grono Posiadam W124 E 220 sportline , IX 93, Pb + LPG ,dobre 10 lat.Auto bezproblemowe, ale do czasu oczywiście. I teraz problemy : 1.mam wyciek oleju i to o zgrozo uszczelka pod głowicą. Z płynem chłodzącym się nie miesza , bo w wyrównawczym jest czysto tzn. bez warstewki oleju.Z początku wyciek słaby , ale teraz już zdecydowanie mocniej , tracę 1litr na 5 tys. km. Pytanie : jakie są szanse na samodzielną wymianę. na mechanice się znam , ale głowicy nigdy nie ruszałem. 2. prawo serii : na LPG jeździł jak złoto 10l/100km. , teraz nierówne obroty na wolnych i spalanie 17l/100km. (miasto), świece sprawdzone, filtr gazu wyczyszczony, może przewody - na benzynie obroty równe. 3. stara sprawa , ale zapytam , jak go kupowałem gościu mówił , że nie ma czegoś (przekaźnik ?) do jazdy miejskiej i faktycznie zawsze na benzynie na wolnych przy ruszaniu się dławił( lubił gasnąć), trochę wnerwiające , ale na gazie nie było problemów , więc sprawy nie ruszałem , ale może ktoś wie co to za ustrojstwo, silnik M111 |
Autor: | darus [ śr gru 09, 2009 7:37 pm ] |
Tytuł: | |
1. Napewno spod głowicy? A w pozostałych miejscach silnik jest suchy? Olej dolewasz? 2. Pierwsza rzecz, auto musi chodzic dobze na benzynie, jezeli tak jest, trzeba dokonac analizy spalin na gazie, wyglada na zbyt bogata dawkę, przewody i swiece musza byc w stanie bdb. , inaczej wyjdzie to na gazie, na benzynie niekoniecznie. 3. Cos chyba ten własciciel popieprzył, nie wiem o co chodzi. |
Autor: | hunting1 [ śr gru 09, 2009 8:43 pm ] |
Tytuł: | |
Niestety , leje się tuż spod śruby napinacza łańcucha rozrządu, tak że na widoku. Co do ostatniego to sam nie wiem czego nie ma , objaw jest taki jak mówił tzn. gaśnie po odpaleniu jak się ssanie wyłączy , dopiero ciepły trzyma wolne i niestety w czasie jazdy tzn. ruszanie musi być na podgazówce , bo inaczej zgaśnie. Nie mam schematu tego silnika i na prawdę nie wiem czego szukać.Może coś przy silniku krokowym ?, ale co ?Jedyna rzecz , która wzbudza moje podejrzenia jest (piszę o silniku M111 960) : i tu opis manualny , bo mam książkę od silnika 102 , a mój się nieco różni '' wzdłuż silnika po prawej stronie u góry jest regulator mieszanki( chyba tak to się nazywa) , na jego końcach są dwa regulatory ciśnienia połączone wężykiem gumowym z kolektorem ssącym , są dwa , ale u mnie jest tylko jeden podłączony do kolektora , drugi jest bez przykrywki i w kolektorze wolny otwór jest zamknięty gumką. Tylko tu na podstawie oglądu widzę jakiś ewentualny brak. |
Autor: | czarek12 [ śr gru 09, 2009 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
Witam nowego kolegę ! Najlepiej by było wrzucić fotkę całości elementu w którym czegoś brakuje,jak się zerknie okiem to zawsze ktoś coś doradzi , |
Autor: | gwiazda [ czw gru 10, 2009 1:27 pm ] |
Tytuł: | |
Witamy kolege ![]() Co do problemu ze spalaniem na gazie proponuję wyciagnąć i umyc dokładnie w benzynie mikser od gazu.Pomaga ![]() |
Autor: | hunting1 [ czw gru 10, 2009 7:59 pm ] |
Tytuł: | |
ten element o który mi chodzi to ten czujnik ciśnienia w układzie wtrysku , na rozdzielaczu są dwa , ale u mnie tylko jeden jest używany http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... CI0027.jpg może to o to chodzi ? A co myślicie o wymianie uszczelki pod głowicą , robił już to ktoś sam , czy od razu szukać mechanika. Z książki serwisowej wynika , że jest sporo dłubaniny przy zdejmowaniu całego osprzętu , ale to nie problem , problem to czy dam radę ją sam podnieść i potem założyć tak by nie nie zniszczyć uszczelki. Do pomocy mam tylko sam siebie.[/img] |
Autor: | MercSwir [ czw gru 10, 2009 11:19 pm ] |
Tytuł: | |
hunting1 pisze: Pytanie : jakie są szanse na samodzielną wymianę. na mechanice się znam , ale głowicy nigdy nie ruszałem
Rozrząd ustawisz? Dokręcisz głowice jak trzeba? Pamiętaj że wymiana uszczelki związana jest automatycznie z planem głowicy. ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |