MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Faluja obroty
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45382
Strona 1 z 1

Autor:  siko33 [ czw gru 10, 2009 9:14 pm ]
Tytuł:  Faluja obroty

Witam kolegów,ktoś moze wie gdzie szukać przyczyny w falowaniu obrotów w 380?Zrobiłem modół ten na podszybiu,wolne obroty ma około 750 na D około 500,ale kiwa na boki silnikem,schodzi i wchodzi na obroty,myśle czy nie rozebrać kolektora ssacego no i jak z rurkami od podcisnien dojść do ładu,skąd do kad powinny iść.Może ma ktoś fotki silnika?

Autor:  Janfocus [ czw gru 10, 2009 11:22 pm ]
Tytuł: 

na D 500obr to obawiam się że za nisko, nawet moja 500ka ma wyżej...
Nie wiem jak w k-jetcie ale u mnie jak falują to wiadomo było że ma gdzieś nieszczelność w dolocie i to dużą...

Autor:  drwalu [ pt gru 11, 2009 12:03 am ]
Tytuł: 

1. sprawdz czy silnik kkrokowy jest sprawny - przeczysc go i tak profilaktycznie
2. modul na podszybiu na bank podaje napięcie ?
3. szukaj lewego powietrza
4. silnik krokowy jest dobrze wsadzony ? kierunek przeplywu powietrza...
5. masz gaz ?

Autor:  siko33 [ pt gru 11, 2009 12:12 am ]
Tytuł: 

gazu brak,modul jest oki bo jak go odepne to gasnie,sprobuje ten silnik przeczyscic jeszcze raz,ale chyba z ty powietrzem lewym przyjdzie mi powalczyc.A zle podlaczone podcisnienia tez moga miec wine?

Autor:  drwalu [ pt gru 11, 2009 8:51 am ]
Tytuł: 

zle podłączone podcisnienia mogą mieć coś do gadania. Po odpięciu modułu przy podszybiu auto nie ma gasnąc tylko wpakować się ma na niefalujące wysokie obroty, bo wtedy silnik od krocza się całkiem otwiera. Zdejmij obudowe filtra i posłuchaj czy gdzieś lewego nie łapie, możesz tez kupić benzyne w sprayu i punktowo psikac po róznych podejzanych elementach i sprawdzac czy autko inaczej pracuje, bo wtedy z lewym powietrzem dostanie sie benzyna z puszki. Krosze najlepiej wymoczyc w czyms żrącym :) ja stosowałem srodek chemiczny "dimer" a potem przepłukałem w benzynie, na koniec nasmarowałem sprayem do łańcuchów do crossa. Tam na serio po wielu km zbiera się straszny syf ! <br>Dodano po 5 minutach.:<br> aha i zobacz czy klik klik działa, czyli czy przepustnica est w pozycji zerowej, czyli odepnij cięgno od gazu zaraz za przepustnicą. Jesli niczego to nie zmieni to podepnij spowrotem i nie wracaj juz do tego :)

Autor:  siko33 [ pt gru 11, 2009 5:46 pm ]
Tytuł: 

na przepustnicy sprawdzałem,jest potencjometr 2 kablowy,w stanie spoczynku ma przejscie a gdy leciutko dodam gazu znika przejscie wiec chyba dziala,a samostartem warto spryskac?Martwi mnie tylko ten schemat podłaczenia podcisnien,nikt tu sie z tym tematem nie odzywa,a jak nie na forum to gdzie tego szukac?Natomiast silnik krokowy podpinajac sie na kruciutko chodzi plynnie bez przyciec.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/