MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
wysokie obroty / kontrolka ABS na cieplym M116 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45393 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sneer [ pt gru 11, 2009 10:04 am ] |
Tytuł: | wysokie obroty / kontrolka ABS na cieplym M116 |
wczoraj cos mię się popsulo ![]() cieply silnik, po odpaleniu wchodzi na ~2000 obrotow i nie chce zejsc. jednoczesnie wlacza sie kontrolka ABS. Po jakims czasie (minuta-trzy) wszystko wraca do normy, kontrolka gasnie. Nie ma zadnego zwiazku z pedalem gazu - ani gazowanie, ani duszenie silnikiem, ani przelaczanie biegow, ani ruszanie srebrnym przekaznikiem nie powoduje powrotu na normalny poziom. Acha - MTTM, ze dosc kiepsko pali rano - czyli dlugo trzeba krecic, przewaznie. ma kto jaki pomysl? |
Autor: | bmw [ pt gru 11, 2009 11:23 am ] |
Tytuł: | |
Objawy uszkodzonego modułu z podszybia KICK DOWN,lub brakuje mu informacji na temat położenia przepustnicy lub padł czujnik temperatury płynu i ke widzi ciągle zimny silnik i podnosi dawkę paliwa tylko to nie pasi do tej świecącej kontrolki ABS.A sprawdź czy masz ładowanie bo jak będzie coś nie tak to ABS się świeci. |
Autor: | sneer [ wt sty 19, 2010 12:41 pm ] |
Tytuł: | |
Dla potomności: Za tego typu usterkę odpowiadać mogą trzy elementy: a) OVP relay b) rozlutowane ścieżki w idle speed control unit c) zawor powietrza wolnych obrotow u mnie byl pkt. 3. Z ciekawostek, tutaj: http://www.mbworld.org/forums/s-class-w ... 20sel.html az trzy 420 SEL z 1986 roku w jednym watku, a ponizej fragment wypowiedzi goscia, co zrobil zeby to wymacac: I've accumulated a collection of 4 idle speed controls, 3 idle control valves and 3 ovp relays; none of which seem to be my problem. I've also replaced the following: ignition control module, cap and rotor, spark plug wires, spark plugs, fuel pump relay, fuel pump, vacuum hoses, and a new ABS unit (ABS brakes weren't functioning as they were supposed to). I'm getting so many parts from the junkyard I could build an entirely new engine. Although, I have yet to replace the throttle position switch. |
Autor: | Gerri [ wt sty 19, 2010 8:02 pm ] |
Tytuł: | |
Zawór powietrza wolnych obrotów nie ma związku z kontrolką ABS. W zasadzie jedynym podejrzanym elementem wspólnym dla elektryki silnika i układu ABS jest srebrny przekaźnik. Kontrolka ABS może zgasnąć w czasie pracy silnika jedynie w przypadku gdy była przerwa w zasilaniu ABS-u lub napięcie spadło zbyt znacznie i powróciło do znamionowej wartości. W innych przypadkach kontrolka zgaśnie dopiero po wyłączeniu zapłonu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |