MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Paliwo w kolektorze ssącym m103 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45513 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Stuwka [ wt gru 15, 2009 11:27 pm ] |
Tytuł: | Paliwo w kolektorze ssącym m103 |
Ostro wziąłem się do pracy w moim w124 zacząłem od KE ponieważ jak dam mocno gazu to mam wyszczał benzyny wiec pierwsze wyciągnąłem cały rozdzielacz paliwa i zobaczyłem ze cieknie mi się z EHA i mam zerwane gwinty na potencjometrze, gwinty zrobione EHA już szukam ale do testu założyłem stary ale przed włożeniem otworzyłem przepustnice i patrze a tam paliwo w ilości tak myślę kolo 100ml ale jednak postanowiłem założyć do końca KE i nadal mam wyszczały potencjometr pierwsze wyregulowałem na 0.7 i zacząłem sie bawić nasza magiczna śrubka na imbusa i nie pomogło z tego co sie dowiedziałem to muszę odłączyć sterownik KE ustawić na analizatorze wolne obroty potem cala resztę potencjometr itd ale czemu mam paliwo w ssącym? |
Autor: | ukaniu [ wt gru 15, 2009 11:43 pm ] |
Tytuł: | |
Rozdzielacz nie jest szczelny, z niego paliwo zawsze kapie - pytanie ILE. Po traktowaniu LPG zwykle przeciek sie zwiększa - bo tłoczek pracuje bez smarowania paliwem i się niszczy. W kolektorze M103 najczęściej stoi olej osadzającej się mgły z odmy. Coś kombinujesz z tymi analizatorami, to jest KE, analizator nie potrzebny - szczegóły w znanym wątku. |
Autor: | Stuwka [ śr gru 16, 2009 8:06 am ] |
Tytuł: | |
czyli jak mam ustawic mu wolne obroty zebys nie szczelal i mial ladne niske bez zucania silnika? |
Autor: | ukaniu [ śr gru 16, 2009 8:59 am ] |
Tytuł: | |
Tutaj jest wszystko: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=34349 Reguluje się na wypełnienie. To nie gaźnik, w KE albo wszystko działa albo nic nie działa. |
Autor: | TReneR [ śr gru 16, 2009 12:34 pm ] |
Tytuł: | |
ukaniu pisze: Po traktowaniu LPG zwykle przeciek sie zwiększa - bo tłoczek pracuje bez smarowania paliwem i się niszczy.
Chyba, ze ktos jezdzi tylko na LPG. Jezeli odpalamy na Pb, to uzupelniamy ubytki palwa a trzeba by naprawde bardzo dlugo jezdzic na LPG, zeby calkowicie osuszyc rozdzielacz z benzyny. |
Autor: | ukaniu [ śr gru 16, 2009 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Chyba, ze ktos jezdzi tylko na LPG. Jezeli odpalamy na Pb, to uzupelniamy ubytki palwa a trzeba by naprawde bardzo dlugo jezdzic na LPG, zeby calkowicie osuszyc rozdzielacz z benzyny.
Ale to nie tylko o to chodzi. Tłoczek w układzie zasilanym paliwem pełni funkcę tłumika drgań i daje siłę przeciwstawiającą się strudze powietrza. Jeśli w układzie nie ma ciśnienia tłoczek i klapa latają jak szalone i wszystko się 100x szybciej żużywa. Z tego powdodu mamy kłopoty z przeciekami i bardzo szybkie niszczenie potencjometru klapy na LPG. Do tego wszystkiego benzyna szczątkowo w rozdzielaczu przy jeździe na LPG stoi gromadząc opiłki i przyspieszając zużycie. Kłopoty nie dotyczą instalacji z układem STOP-KE. |
Autor: | Stuwka [ czw gru 17, 2009 4:45 pm ] |
Tytuł: | |
ukaniu punkt dla ciebie tak jak pisałeś KE po prostu był już tak wyjechany ze podrostu lał do ssącego. dzięki panowie za pomoc. i mam jeszcze jedno pytanie bo będę miał blosa i jak myślicie założyć do niego STOP KE ponieważ mam już KE za 500 zł ..... i szkoda mi go a auto naprawdę teraz jeździ ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |