MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
LPG - Gaśnie przy hamowaniu... Przyczyna? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45586 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Cozi [ sob gru 19, 2009 11:01 pm ] |
Tytuł: | LPG - Gaśnie przy hamowaniu... Przyczyna? |
Witam wszystkich. Założyłem niedawno LPG takie marne na kuchence, chodzi jako tako, ale jest jeden duuuuży problem. Chodzi o to że przy jeździe na gazie skrzynia nie redukuje biegu z 4 na 3 przy puszczeniu gazu bądź hamowaniu i samochód gaśnie... Na początku myślałem, że to wina parownika, bo był za mały i założyłem taki jak być powinien, ale jest nadal tak samo. Kiedy jeżdze na benzynie jest ok. Na gazie do 50-60 kmh też jest ok ale jak jade szybciej i skrzynia zapina 4 to przy zwalnianiu bądź hamowaniu muszę sam redukować do 3 bo obroty płynnie spadają do 0. W czym może tkwić problem?? |
Autor: | butek22 [ sob gru 19, 2009 11:26 pm ] |
Tytuł: | |
A dolot powietrza do filtra masz pozostawiony fabryczny??? |
Autor: | Cozi [ ndz gru 20, 2009 12:39 am ] |
Tytuł: | |
tak. Tutaj się nic nie zmieniło. Sprawdzałem różne przewody od podciśnień czy któryś nie spadł ale wszystko jest ok... |
Autor: | Vivalawita [ ndz gru 20, 2009 7:16 am ] |
Tytuł: | Re: LPG - Gaśnie przy hamowaniu... Przyczyna? |
Witam wszystkich. Chodzi o to że przy jeździe na gazie skrzynia nie redukuje biegu z 4 na 3 przy puszczeniu gazu bądź hamowaniu i samochód gaśnie... A dlaczego ma zrzucać na 3? Przy 50-60 km/h może swobodnie na 4 jechać. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania powinien zredukować do 2 Piszę bo może zasugeruję wstawienie "regulatora minimum", który obroty podkręci. Pozdrawiam |
Autor: | dziobaq [ ndz gru 20, 2009 9:30 am ] |
Tytuł: | |
witam, co do gasniecia samochodu przy hamowaniu sprobuj odpiac doloty powietrza. ja mialem tak samo, odpiolem i wszystko ok. |
Autor: | Borys [ ndz gru 20, 2009 1:35 pm ] |
Tytuł: | |
Dokladnie, za duzo powietrza leci w dolot i dlatego gasnie. Czasem moze tez strzelic, co juz nie jest takie fajne. W kazdym silniku zachowanie jest troche inne, stad potoczne stwierdzenie, ze MB nie nadaje sie do gazu.. U siebie mam rure dolotu powietrza odpieta od okolic chlodnicy i skierowana za lewy reflektor (kolo pompy ABS). Nie mam zadnych problemow, auto chodzi normalnie, jak na gaz oczywiscie. Pozdrawiam! |
Autor: | czarek12 [ ndz gru 20, 2009 2:30 pm ] |
Tytuł: | |
oczywiście ,że jest tzw. zawiewanie powietrza,zrób tak jak to opisał kolega BORYS ,jeżdzę na gazie od 9 lat i temat już wtedy był rozpracowany więc dziwię się że gazownik co ci zakładał o tym nie wiedział bo to podstawa w V8,no chyba że świeży w tym temacie ! |
Autor: | stanleym126 [ ndz gru 20, 2009 3:35 pm ] |
Tytuł: | |
czarek12 pisze: oczywiście ,że jest tzw. zawiewanie powietrza,zrób tak jak to opisał kolega BORYS ,jeżdzę na gazie od 9 lat i temat już wtedy był rozpracowany więc dziwię się że gazownik co ci zakładał o tym nie wiedział bo to podstawa w V8,no chyba że świeży w tym temacie !
W R6 również. |
Autor: | czarek12 [ ndz gru 20, 2009 8:53 pm ] |
Tytuł: | |
Sorry, jest to zalecane przy każdym co ma dolot z przodu ! ![]() |
Autor: | Cozi [ ndz gru 20, 2009 11:34 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki wszystkim! ![]() ![]() |
Autor: | Janfocus [ pn gru 21, 2009 1:45 pm ] |
Tytuł: | |
skoro na benzynie chodzi skrzynia dobrze, a ma i tak mikser w układzie, to na gazie musi być tak samo... Wszystkim, którym panowie od gazu modyfikowali dolot polecam zmienić gazownika ![]() |
Autor: | Cozi [ wt gru 22, 2009 8:07 pm ] |
Tytuł: | |
Sposób kolegów się sprawdził, ale niestety miałem strzał... ![]() Janfocus pisze: wystarczy dodatkową rurkę podciagnąć od kompensacji i dobrać prawidłowo mikser... - Co masz na myśli? "kompensacji"?
|
Autor: | Janfocus [ wt gru 22, 2009 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
kompensacja znaczy kompensacja, podaje się ciśnienie z dolotu (okolic miksera) z drugiej strony membrany parownika zamiast ciśnienia atm. kompensując dynamiczne zmiany ciśnienia... |
Autor: | Cozi [ ndz gru 27, 2009 11:31 pm ] |
Tytuł: | |
Mój dobry koleżka powiedział, że masz rację i że gazownicy dostosowują samochód do gazu, zamiast dostosowywania instalacji do samochodu i silnika. Pozdrawiam. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |