MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
4 - Matic 2.6 Przekladka na Diesla https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45693 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | grabekk [ pt gru 25, 2009 6:49 pm ] |
Tytuł: | 4 - Matic 2.6 Przekladka na Diesla |
Tak jak w temacie jakie beda zmiany chce wywalic calkowicie przedni naped. Chce zrobic przekladke ze wzgledu ze buda jest zdrowa prosta i nie zmeczona nalatane ma 244 tys. Czy przednie zawieszenie musze wywalac czy moge je zostawic na jakis czas wiem ze sprezyny sa inne zwrotnice wahacze i amortyzatory ? Mysle ze jak zostawie sprezyny to bedzie bardzo twardy bo teraz jego masa to ponad 2 tony ![]() |
Autor: | jachimek [ pt gru 25, 2009 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
wg mnie.... szkoda zachodu i psucia takiego rzadkiego modelu... |
Autor: | grabekk [ pt gru 25, 2009 8:04 pm ] |
Tytuł: | |
jachimek pisze: wg mnie.... szkoda zachodu i psucia takiego rzadkiego modelu...
Dla mnie nie szkoda to nie jest jakis klasyk ![]() ![]() |
Autor: | jachimek [ pt gru 25, 2009 8:09 pm ] |
Tytuł: | |
no ok... to jest twoja sprawa, ja tam bym takiego egzemplarza nie niszczył... i to jest moje zdanie , a co do przekładki to uważam że z pewnością różni się elektryką - i to raczej całą wiązke będziesz musiał przewlec a ciężko będzie dopracować to wszystko by grało idealnie jak w oryginale |
Autor: | grabekk [ pt gru 25, 2009 8:23 pm ] |
Tytuł: | |
jachimek pisze: no ok... to jest twoja sprawa, ja tam bym takiego egzemplarza nie niszczył... i to jest moje zdanie Moje jest zupenie inne i co ty bys zrobil to mnie to nie interesuje nic takim pisaniem nie wnosisz do tematu decyzja zapadla i . jachimek pisze: a co do przekładki to uważam że z pewnością różni się elektryką - i to raczej całą wiązke będziesz musiał przewlec a ciężko będzie dopracować to wszystko by grało idealnie jak w oryginale
To jest oczywiste ze sie rozni chodzi mi o konkrety i watpie by trzeba bylo cala przekladac jak juz tylko pod komora silnika |
Autor: | zegarek [ pt gru 25, 2009 10:02 pm ] |
Tytuł: | Re: 4 - Matic 2.6 Przekladka na Diesla |
grabekk pisze: Czy przednie zawieszenie musze wywalac czy moge je zostawic na jakis czas wiem ze sprezyny sa inne zwrotnice wahacze i amortyzatory ? Mysle ze jak zostawie sprezyny to bedzie bardzo twardy bo teraz jego masa to ponad 2 tony
Wiadomo, że wszystko można przełożyc do wszystkiego, ale jeśli nie planujesz się bawić w rzeźbiarza spawacza, to: - nie wsadzisz zwykłego zawieszenia, bo to nie tylko same wahacze się różnią, a konstrukcja podwozia, więc zwykłe wahacze nie podejdą. - ze względu na zupełnie inne położenie belki(z przodu) pod silnikiem, raczej na pewno miska olejowa ze zwykłej wersji nie podejdzie - nie wiadomo czy zwykłe łapy od diesla podejdą w te poduchy od 4matica, bo na oko są szerzej rozstawione. Na pewno zwykłych poduch od diesle'a nie zamontujesz w tej budzie, bo są zupełnie inaczej mocowane. Ogólnie widzę, że sporo kombinowania będzie. ![]() ![]() |
Autor: | bmw [ sob gru 26, 2009 8:51 am ] |
Tytuł: | |
Webasto przestanie działać bo jest benzynowe,z elektryki właściwie potrzeba wiązkę alternatora i rozrusznika oraz zrobić instalacje do grzania świec i elektryka to akurat najmniejszy problem.A nie myślałeś żeby go na lpg przerobić ? |
Autor: | grabekk [ sob gru 26, 2009 11:27 am ] |
Tytuł: | |
bmw pisze: Webasto przestanie działać bo jest benzynowe,z elektryki właściwie potrzeba wiązkę alternatora i rozrusznika oraz zrobić instalacje do grzania świec i elektryka to akurat najmniejszy problem.A nie myślałeś żeby go na lpg przerobić ?
Do webasca myslalem zeby zrobic dodatkowy zbiorniczek na paliwo np? Nie chce gazu chce bezawaryjne auto a z gazem roznie bywa wybuchy itd ![]() |
Autor: | szymon.dziawer [ sob gru 26, 2009 11:48 am ] |
Tytuł: | |
grabekk pisze: chce bezawaryjne auto
Po takiej rzeźbie, której nie powstydził by się Witt Stwosz, nie sądzę, aby to założenie zostało spełnione, choćby rzeźbiarzowi nie brakło kunsztu samego mistrza. Zwłaszcza skrzydła opadają po wysłuchaniu wykładu Zegarka. ![]() Pozdrawiam Szymon |
Autor: | bmw [ sob gru 26, 2009 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Jeszcze dyfer tył będziesz musiał zmienić pod diesla.Lubie swapy ale ten wydaje się być naprawdę pracochłonny i mało opłacalny,ale to Twoja sprawa.Wolał bym jakieś lpg igs zamotać i cieszyć się z M103,osiągi lepsze i koszta podobne paliwa jak diesla,i cisza w aucie.Fakt że igs jest problem kupić bo niby już nie produkują-i to jest kłopot. |
Autor: | grabekk [ sob gru 26, 2009 11:55 am ] |
Tytuł: | |
szymon.dziawer pisze: Po takiej rzeźbie, której nie powstydził by się Witt Stwosz, nie sądzę, aby to założenie zostało spełnione, choćby rzeźbiarzowi nie brakło kunsztu samego mistrza. Zwłaszcza skrzydła opadają po wysłuchaniu wykładu Zegarka.
Plan jest taki a co z tego wyjdzie zobaczymy zawsze moze isc na zyletki ![]() |
Autor: | szymon.dziawer [ sob gru 26, 2009 11:59 am ] |
Tytuł: | |
Ja bym się kiedyś chętnie przejechał szybko 4Maticem. Ciekawi mnie, jak to działa w praktyce. Pozdrawiam Szymon |
Autor: | grabekk [ sob gru 26, 2009 12:10 pm ] |
Tytuł: | |
szymon.dziawer pisze: Ja bym się kiedyś chętnie przejechał szybko 4Maticem. Ciekawi mnie, jak to działa w praktyce. grabekk pisze: ze zgledu ze nie ma dyfra poprzedni wlasciciel wykrecil i katalizatora a przedni naped jest odlaczony bo cos tam z reduktorem bylo ...
Jak by wszystko dzialalo myslal bym o gazie ... |
Autor: | Mirmur [ sob gru 26, 2009 12:28 pm ] |
Tytuł: | |
szymon.dziawer pisze: Ja bym się kiedyś chętnie przejechał szybko 4Maticem. Ciekawi mnie, jak to działa w praktyce..
To nie będzie łatwe w Polsce. W większości W124 4matic pozostał tylko napis na klapie. Reszta została przerobiona. Nie od dziś wiadomo, że społeczeństwo w tym kraju potrafi skutecznie i nieodwracalnie popsuć nawet najdoskonalsze rozwiązania techniczne. Głównie dzięki temu, że prawie każdy jest tu mechanikiem a co druga osoba jest elektrykiem. Pozdrawiam. |
Autor: | lawenda [ pn sty 04, 2010 10:16 pm ] |
Tytuł: | |
posiadam 300td 4 matic ful wypas jazda w zimie jest bajeczna nawet na letnich gumach |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |