MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 12:36 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt gru 16, 2003 8:31 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Na wstępie proszę nie przenosić do giełdy mojego postu, wydaje mi się że nie każdy przegląda giełdę jak nie chce nic sprzedać lub kupić, a forum Mercedes jest najczęściej odwiedzane i dlatego tu zamieszczam post z pytaniem a zarazem proźbą o radę. Chcemy jeździć naszym SEC, ale bez modułu nie pojedzie. Prosimy o pomoc, auto z 1990 roku. Z tego co się orientuję to musi być moduł po 89 roku. Czekam na wieści - rady i pozdrawiam.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 16, 2003 9:10 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
Chodzi Ci o moduł zapłonowy ,czy komputer do wtrysku ? (na rys. nr 5).Nie masz go wcale (wyjęli) ,czy masz wsadzony inny lub uszkodzony.Mieliśmy podobny problem jak kupilismy 124 230 TE .Moduł był od innego 124 (podmienili celem sprawdzenia czy problemy wynikają z modułu i tak zostało ,oryginał został w Niemczech).Dowiedzieliśmy się jakie numery powinien mieć oryginał i kupilismy go za pierwszym podejściem na giełdzie w Słomczynie.Analizowalismy schematy podłączeń róznych wersji tego modułu wtrysku i okazało sie ,że różnice pomiedzy nimi wynikały z różnic w wyposażeniu ,tzn czy to był automat (inne wolne obroty ,ect ,czy z klimą (jest kompensacja wolnych obrotów przy włączeniu klimy) itd. Generalnie auto będzie jeżdzić na innym module ,ale mogą być małe problemy wynikające z różnic.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Ostatnio zmieniony pt gru 19, 2003 5:33 pm przez VALENTINE123, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 17, 2003 1:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
Georem miał na myśli modul o nr: 006 545 54 32

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 17, 2003 3:21 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Witam, chodzi mi o moduł zapłonowy (to co jest na nadkolu), numer jak wyżej, ale zastanawiam się czy można sprawdzić (chodzi np. o wyposażenie jak piszesz Val) czy będzie chodził z innym numerem np. 006 545 5532 itd. W aucie jest moduł od auta czterocylindrowego. Silnik odpalił na module z 420 SEC z '90 ale podobno mie będzie jeździł dobrze. Czekam na dobre wieści i pozdrawiam

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 17, 2003 8:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
To dobrze ,ze chodzi o moduł zapłonowy ,a nie moduł wtrysku ,bo sprawa jest dużo prostrza.Sprawdziłem po Vinie i numery tego modułu powinny być takie:
A0045450032 -dla aut bez katalizatora
A0045453432 -dla aut z katalizatorem
A0065455432 -dla aut z końcówką numeru Vin do 363798
Moim zdaniem na kazdym z tych modułow auto będzie poprawnie jeździc (jeszcze się dowiem),tak jak na kazdym z dowolnego 126 ,8 cylindrowego.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 18, 2003 12:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
OK, czekam na potwierdzenie.
Napisałeś że vin do 363798 a mój jest późniejszy i taki numer modułu (006 545 54 32) podali mi w servisie? Co możesz o tym powiedzieć?
Pozdrawiam

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 18, 2003 9:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
georem pisze:
OK, czekam na potwierdzenie.
Napisałeś że vin do 363798 a mój jest późniejszy i taki numer modułu (006 545 54 32) podali mi w servisie? Co możesz o tym powiedzieć?
Pozdrawiam

OK, sprawdziłem ,dobrze Ci powiedzieli ,pomyliłem się .Ma być ten numer co Ci podali (dla aut z końcówką vinu od 363799).Tylko się zastanawiam ,czy na tych modułach pisze numer wg MB czy wg Boscha.Bo jak my szukaliśmy modułu wtrysku to na nich pisało tylko wg Boscha ,i musielismy przejść z jednej numeracji na drugą .Zwróć na to uwagę.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 19, 2003 1:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Więc z tego co się dowiedziałem to numer boscha ma się kończyć na 701 ew. 702 lub 703, a te numery którymi operujemy to są MB.
kolega Gelenda miał mi sprawdzić kilka numerów ale coś na razie milczy, pozdrawiam.
P.S.
podzczas rozwiązywanie Vinu wpisałeś też, że tapicerka ma taki kolor:
tapicerka: <261 > willow green metallic,
domyślam się że też zaszło nieporozumienie bo ma czarną skórę, a chodzi chyba o kolor nadwozia (metallic).
jeszcze raz pozdrawiam [usmiech]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 19, 2003 2:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt mar 11, 2003 5:58 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wawa
Cze
Jesli macie nr części w/g BOSCHa to mogę wam powiedzieć w jakich modelach dana część była stosowana.

pozdrawiam

_________________
107 450 SLC ' 74
OPEL KADETT A '65
Alfa Romeo Giulia Nouva Super '77
BMW 535iA '90


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 19, 2003 7:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Duke pisze:
Cze
Jesli macie nr części w/g BOSCHa to mogę wam powiedzieć w jakich modelach dana część była stosowana.

pozdrawiam


Niestety jest problem bo w moim aucie jest podmieniony i nie mogę go odczytać, spróbuję przez weekend coś wykombinować, pozdrawiam
P.S. Zastanawiam czy nie można w servisie BOSCH ustakić czy nie występują jakieś zamienniki itd. W servisie MB nie są zbyt wylewni na te tematy, nawet nie chcieli powiedzieć czy ma to być BOSCH, widziałem 560 SEC z 88 z modułem SIMENS i to mnie zaskoczyło ale nigdy nie mów nigdy,

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 19, 2003 7:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
georem pisze:
tapicerka: <261 > willow green metallic,
domyślam się że też zaszło nieporozumienie bo ma czarną skórę, a chodzi chyba o kolor nadwozia (metallic).

Tak ,kod 261 dla tapicerki oznacza czarną skórę ,a dla lakieru zielony .

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 19, 2003 11:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt mar 11, 2003 5:58 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wawa
Witam. sprawdziłem w dokumentaci BOSCH jakie sterowniki zapłonu były stosowane wtym samochodzie:

MB 126 560 SEC ‘90

Sterownnik zapłonu 09/1988>

0 227 400 704 – wyposazenie oryginalne
0 986 261 631 – jw regenerowany

0 227 400 703 – wyposazenie handlowe
0 986 261 631- jw regenerowany

sterowniki te stosowane były tylko w MB 126 560SEC,560SEL 10/1985-06/1991 w/g dokumentacji BOSCH

cena detaliczna brutto w/g boscha 14417.17PLN :o

pozdrawiam... [zlosnik] jak sie zdecydujesz to ci załatwie znizke.... [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
107 450 SLC ' 74

OPEL KADETT A '65

Alfa Romeo Giulia Nouva Super '77

BMW 535iA '90


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 20, 2003 2:36 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
OK, dzięki za info.
Jestem chętny na taki moduł ale w cenach 500-1000. Czy takie zniżki możesz załatwić! [cool]
Więc już wiadomo jakiego modułu szukamy [zlosnik]
nr MB: A 006 545 54 32
nr BOSCH: 0 227 400 704 – wyposazenie oryginalne
0 986 261 631 – jw regenerowany
0 227 400 703 – wyposazenie handlowe
Pozdrawiam i czekam na wieści.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 21, 2003 12:14 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
Witam
A wiec wczoraj spisalem Ci te numerki:
0227100001 wg. boscha.
Takie same moduly sa i przy 500 ze srebnymi deklami i przy 560 i przy 500 z 87r, przy moim i przy 560 to byly juz przekladane wiec nieoryginalne, ale 500Sec z 87r z to z takim z fabryki wyjechala.

Ja do siebie zakladalem rozne moduly od V8 i na wszystkich chodzil tak samo.

BTW. Szukam silnika 500 lub 560, wcoraj pekl mi blok.

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 21, 2003 12:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt mar 11, 2003 5:58 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Wawa
cze

sterownik o którym piszesz nie byl stosowany w 500sec :roll: w/g katalogu BOSCHa , lecz możliwe że zadziała bo jest stosowany w W116 450se, W126 280 S, i w W123 250 -280

cena w/g BOSCHa 0 227 100 001 - 2087.91PLN

_________________
107 450 SLC ' 74

OPEL KADETT A '65

Alfa Romeo Giulia Nouva Super '77

BMW 535iA '90


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl