MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
MODUŁ 560 - proszę nie przenosić do giełdy! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=4579 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | georem [ wt gru 16, 2003 8:31 pm ] |
Tytuł: | MODUŁ 560 - proszę nie przenosić do giełdy! |
Na wstępie proszę nie przenosić do giełdy mojego postu, wydaje mi się że nie każdy przegląda giełdę jak nie chce nic sprzedać lub kupić, a forum Mercedes jest najczęściej odwiedzane i dlatego tu zamieszczam post z pytaniem a zarazem proźbą o radę. Chcemy jeździć naszym SEC, ale bez modułu nie pojedzie. Prosimy o pomoc, auto z 1990 roku. Z tego co się orientuję to musi być moduł po 89 roku. Czekam na wieści - rady i pozdrawiam. |
Autor: | VALENTINE123 [ wt gru 16, 2003 9:10 pm ] |
Tytuł: | |
Chodzi Ci o moduł zapłonowy ,czy komputer do wtrysku ? (na rys. nr 5).Nie masz go wcale (wyjęli) ,czy masz wsadzony inny lub uszkodzony.Mieliśmy podobny problem jak kupilismy 124 230 TE .Moduł był od innego 124 (podmienili celem sprawdzenia czy problemy wynikają z modułu i tak zostało ,oryginał został w Niemczech).Dowiedzieliśmy się jakie numery powinien mieć oryginał i kupilismy go za pierwszym podejściem na giełdzie w Słomczynie.Analizowalismy schematy podłączeń róznych wersji tego modułu wtrysku i okazało sie ,że różnice pomiedzy nimi wynikały z różnic w wyposażeniu ,tzn czy to był automat (inne wolne obroty ,ect ,czy z klimą (jest kompensacja wolnych obrotów przy włączeniu klimy) itd. Generalnie auto będzie jeżdzić na innym module ,ale mogą być małe problemy wynikające z różnic. |
Autor: | klucha116 [ śr gru 17, 2003 1:33 pm ] |
Tytuł: | |
Georem miał na myśli modul o nr: 006 545 54 32 |
Autor: | georem [ śr gru 17, 2003 3:21 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, chodzi mi o moduł zapłonowy (to co jest na nadkolu), numer jak wyżej, ale zastanawiam się czy można sprawdzić (chodzi np. o wyposażenie jak piszesz Val) czy będzie chodził z innym numerem np. 006 545 5532 itd. W aucie jest moduł od auta czterocylindrowego. Silnik odpalił na module z 420 SEC z '90 ale podobno mie będzie jeździł dobrze. Czekam na dobre wieści i pozdrawiam |
Autor: | VALENTINE123 [ śr gru 17, 2003 8:16 pm ] |
Tytuł: | |
To dobrze ,ze chodzi o moduł zapłonowy ,a nie moduł wtrysku ,bo sprawa jest dużo prostrza.Sprawdziłem po Vinie i numery tego modułu powinny być takie: A0045450032 -dla aut bez katalizatora A0045453432 -dla aut z katalizatorem A0065455432 -dla aut z końcówką numeru Vin do 363798 Moim zdaniem na kazdym z tych modułow auto będzie poprawnie jeździc (jeszcze się dowiem),tak jak na kazdym z dowolnego 126 ,8 cylindrowego. |
Autor: | georem [ czw gru 18, 2003 12:07 pm ] |
Tytuł: | |
OK, czekam na potwierdzenie. Napisałeś że vin do 363798 a mój jest późniejszy i taki numer modułu (006 545 54 32) podali mi w servisie? Co możesz o tym powiedzieć? Pozdrawiam |
Autor: | VALENTINE123 [ czw gru 18, 2003 9:43 pm ] |
Tytuł: | |
georem pisze: OK, czekam na potwierdzenie.
Napisałeś że vin do 363798 a mój jest późniejszy i taki numer modułu (006 545 54 32) podali mi w servisie? Co możesz o tym powiedzieć? Pozdrawiam OK, sprawdziłem ,dobrze Ci powiedzieli ,pomyliłem się .Ma być ten numer co Ci podali (dla aut z końcówką vinu od 363799).Tylko się zastanawiam ,czy na tych modułach pisze numer wg MB czy wg Boscha.Bo jak my szukaliśmy modułu wtrysku to na nich pisało tylko wg Boscha ,i musielismy przejść z jednej numeracji na drugą .Zwróć na to uwagę. |
Autor: | georem [ pt gru 19, 2003 1:37 pm ] |
Tytuł: | |
Więc z tego co się dowiedziałem to numer boscha ma się kończyć na 701 ew. 702 lub 703, a te numery którymi operujemy to są MB. kolega Gelenda miał mi sprawdzić kilka numerów ale coś na razie milczy, pozdrawiam. P.S. podzczas rozwiązywanie Vinu wpisałeś też, że tapicerka ma taki kolor: tapicerka: <261 > willow green metallic, domyślam się że też zaszło nieporozumienie bo ma czarną skórę, a chodzi chyba o kolor nadwozia (metallic). jeszcze raz pozdrawiam ![]() |
Autor: | Duke [ pt gru 19, 2003 2:56 pm ] |
Tytuł: | |
Cze Jesli macie nr części w/g BOSCHa to mogę wam powiedzieć w jakich modelach dana część była stosowana. pozdrawiam |
Autor: | georem [ pt gru 19, 2003 7:19 pm ] |
Tytuł: | |
Duke pisze: Cze
Jesli macie nr części w/g BOSCHa to mogę wam powiedzieć w jakich modelach dana część była stosowana. pozdrawiam Niestety jest problem bo w moim aucie jest podmieniony i nie mogę go odczytać, spróbuję przez weekend coś wykombinować, pozdrawiam P.S. Zastanawiam czy nie można w servisie BOSCH ustakić czy nie występują jakieś zamienniki itd. W servisie MB nie są zbyt wylewni na te tematy, nawet nie chcieli powiedzieć czy ma to być BOSCH, widziałem 560 SEC z 88 z modułem SIMENS i to mnie zaskoczyło ale nigdy nie mów nigdy, |
Autor: | VALENTINE123 [ pt gru 19, 2003 7:47 pm ] |
Tytuł: | |
georem pisze: tapicerka: <261 > willow green metallic,
domyślam się że też zaszło nieporozumienie bo ma czarną skórę, a chodzi chyba o kolor nadwozia (metallic). Tak ,kod 261 dla tapicerki oznacza czarną skórę ,a dla lakieru zielony . |
Autor: | Duke [ pt gru 19, 2003 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. sprawdziłem w dokumentaci BOSCH jakie sterowniki zapłonu były stosowane wtym samochodzie: MB 126 560 SEC ‘90 Sterownnik zapłonu 09/1988> 0 227 400 704 – wyposazenie oryginalne 0 986 261 631 – jw regenerowany 0 227 400 703 – wyposazenie handlowe 0 986 261 631- jw regenerowany sterowniki te stosowane były tylko w MB 126 560SEC,560SEL 10/1985-06/1991 w/g dokumentacji BOSCH cena detaliczna brutto w/g boscha 14417.17PLN ![]() pozdrawiam... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | georem [ sob gru 20, 2003 2:36 pm ] |
Tytuł: | |
OK, dzięki za info. Jestem chętny na taki moduł ale w cenach 500-1000. Czy takie zniżki możesz załatwić! ![]() Więc już wiadomo jakiego modułu szukamy ![]() nr MB: A 006 545 54 32 nr BOSCH: 0 227 400 704 – wyposazenie oryginalne 0 986 261 631 – jw regenerowany 0 227 400 703 – wyposazenie handlowe Pozdrawiam i czekam na wieści. |
Autor: | gelanda [ ndz gru 21, 2003 12:14 am ] |
Tytuł: | |
Witam A wiec wczoraj spisalem Ci te numerki: 0227100001 wg. boscha. Takie same moduly sa i przy 500 ze srebnymi deklami i przy 560 i przy 500 z 87r, przy moim i przy 560 to byly juz przekladane wiec nieoryginalne, ale 500Sec z 87r z to z takim z fabryki wyjechala. Ja do siebie zakladalem rozne moduly od V8 i na wszystkich chodzil tak samo. BTW. Szukam silnika 500 lub 560, wcoraj pekl mi blok. |
Autor: | Duke [ ndz gru 21, 2003 12:40 pm ] |
Tytuł: | |
cze sterownik o którym piszesz nie byl stosowany w 500sec ![]() cena w/g BOSCHa 0 227 100 001 - 2087.91PLN |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |