MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Brak mocy od 4tyś obrotów LPG z BLOSEm
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45933
Strona 1 z 1

Autor:  rogra [ śr sty 06, 2010 9:30 pm ]
Tytuł:  Brak mocy od 4tyś obrotów LPG z BLOSEm

kupiłem Mercedesa który miał już LPG (mikser) i problem był taki iż do 4tyś miał moc a powyżej już tylko dławienie,pomyślałem że problem rozwiąże się gdy założe BLOS-a więc go założyłem i powiem tak że różnica w przyspieszeniu i pracy silnika jest zauważalna znacznie lepiej pracuję tylko problem znów jest taki jak wcześniej czyli do 4tyś i dławi i dalej już nie chce,


dodam że:
-Parownik to BRC AT90E 100kW zasilany rurką 6mm
-układ dolotowy jak i cała instalacja jest szczelna

z tego co mi się wydaję wskazuję to na zużyte elementy parownika lub za słabe ciśnienie gazu
więc co to może byc ???

Silnik 3.0 m103

Autor:  butek22 [ śr sty 06, 2010 9:36 pm ]
Tytuł: 

Nie wiem czy to bedzie powód tego dławienia, ale pod BLOSA powinna iść rurka od butli gazowej fi8, sprawdz tez jaki jest slit (rurka w blosie z nacięciem) są bodajze cztery rodzaje tych rurek do różnych pojemność silników.
Kiedyś też kombinowałem z blosem w M103, i chyba na tym samym parowniku co masz ty, lecz nie chodził on tak jak powinien.
Ps. parownik rokręciłeś na maxa???

Autor:  voytas [ śr sty 06, 2010 9:41 pm ]
Tytuł: 

100KW to przecież żałosne 136KM, powyżej 4tys obr/min po prostu parownik nie daje rady odparować odpowiedniej ilości gazu...

Kto Ci taki mały parownik zamontował?

Autor:  pinkifranz [ śr sty 06, 2010 9:41 pm ]
Tytuł: 

Kolego na początek to masz za mały parownik z tego co piszesz masz go to 136 koni a twój silnik miał z fabryki 180 koników. Zacznij od tego. A tak pozatym czy na benzynie chodzi normalnie czy też tylko kręci się do 4 tyś?

Autor:  rogra [ śr sty 06, 2010 9:59 pm ]
Tytuł: 

no faktycznie widzę że parownik jest do 136KM a ja mam 180KM nie zwróciłem na to uwagę ,różnice jaką widzę 100kw a 140kw bo takie występuję to wyglądem się niczym chyba nie różnia poza rurką 6mm i 8mm,jeżeli już kupię ten 140kw to czy będę musiał zmieniac przewód fi 6mm aż od butl po przez elektro zawór z filtrem oraz do reduktora???i

Autor:  ukaniu [ śr sty 06, 2010 10:42 pm ]
Tytuł: 

Tak, w zimie M103 z rurką zasilania LPG fi 6mm nie wyrabia - szczególnie na mrozie kiedy ciśnienie gazu wypychające go ze zbiornika jest małe. Instalacja musi być 8mm.

Autor:  bmw [ czw sty 07, 2010 12:44 pm ]
Tytuł: 

Parownik omvl r90 do 6 litrów pojemności kup na allegro i zamontuj.Miałem dokładnie tak samo w BMW M30B30 188KM ,kręcił się bez problemu do 7 tyś na rurkach fi6.Oczywiście też miałem blosa.

Autor:  ukaniu [ czw sty 07, 2010 1:21 pm ]
Tytuł: 

Mnie niestety rurki 6 nie wystarczyły przy M103. W lato owszem - w zimię lipa - po wymianie na 8 było dobrze. Do tego dochodzi za mały parownik napewno też, ja miałem dobry.

Autor:  Katrina [ ndz sty 10, 2010 3:48 pm ]
Tytuł: 

masz poprostu wersjie ooszczędniejszą.;)

jak koledzy radza nalezy zmienic parownik.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/