MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

220 E benzyna W124 przyśpiesza nie płynnie.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45949
Strona 1 z 2

Autor:  santo [ czw sty 07, 2010 10:02 pm ]
Tytuł:  220 E benzyna W124 przyśpiesza nie płynnie.

witam serdecznie wszystkich na forum. takie szybkie pyttanie. Auto nie reaguje płynnie na dodanie gazu. np do 2 tys obr jedzie normalnie a pozniej jest tak jakbym pedał wcisnął w podłoge. zrywa go po prostu i mimo ze mam mało wcisniety pedal on jedzie jak wariat. problem jest kiedy np chce utrzymac stala predkosc zalózmy 110 to sie po prostu nie da. przekladalem juz przepustnice i [przeplywomierz z takiego samego modelu ale nic to nie dalo. oprocz tego auto pali normalnie spalanie w granicach 13l wiec tez w normie. moze ktos ma jakis ponmysl coz mozna jeszcze sprawdzic? prosze o pomoc.

Autor:  Milosh [ czw sty 07, 2010 10:48 pm ]
Tytuł: 

13l czego???? Pb czy LPG bo jak to pierwsze to chyba troszke za duzo.

Autor:  jac [ pt sty 08, 2010 12:08 pm ]
Tytuł: 

morze gdzieś fałszywe powietrze ciągnie.

Autor:  Milosh [ pt sty 08, 2010 3:08 pm ]
Tytuł: 

morze nie ciagnie powietrza poniewaz zawiera wode morska, ktora to w stanie swobodnym podcisnienia nie generuje, natomiast może silnik samochodu kolegi rzeczywiscie zasysa falszywe lub prawdziwe powietrze

Autor:  santo [ pt sty 08, 2010 6:01 pm ]
Tytuł: 

13 litrow lpg na sekwencji od czego zaczac sprwadzac lewe powietrze i o co chodzi z woda morska??

Autor:  WojtekW [ pt sty 08, 2010 10:12 pm ]
Tytuł: 

santo pisze:
13 litrow lpg na sekwencji od czego zaczac sprwadzac lewe powietrze i o co chodzi z woda morska??


Mam takie same auto, tyle że w automacie. Spala:
- min 9,5l /100 km do maks 17,5l/100 km LPG
- min 8,5l/100 km do maks 15,5l/100 km PB

Po mieście pali mi średnio 12,5 - 14,5 LPG w zależności od pory roku, korków, stylu jazdy, używania klimy itp.

Więc 13/100 jest znośnym wynikiem.

PS - znajomy ma Vectrę 2,2 155 KM w automacie i po mieście pali mu też do 15 l PB / 100 km. Masa i moc robią swoje - fizyki nie oszukasz.

Autor:  Milosh [ ndz sty 10, 2010 2:56 pm ]
Tytuł: 

moj 220E w automacie wciaga 14,5-15 lpg w miescie, 10l lpg w trasie. Z woda morska chodzilo mi o to, ze inny kolega napisal morze (np. Baltyckie) a mial na mysli tryb przypuszczajacy (moŻe), ktore to pisze sie przez Ż. Z racji tego, ze takie razace byki z ortografii kluja mnie w oczy to sobie pozwolilem tutaj na male co nieco [zlosnik]

To tyle. Niestety nie znam przyczyny Twojej usteki wiec Ci nie pomoge. Pozdrawiam

Autor:  santo [ ndz sty 10, 2010 7:54 pm ]
Tytuł: 

koledzy a w jaki sposob moge sprawdzic czy silnik bierze lewe powietrze?? od czego zacząć??

Autor:  WojtekW [ ndz sty 10, 2010 11:01 pm ]
Tytuł: 

Jakbyś był z okolic Warszawy to znam dobrego mechanika tutaj. We Wrocławiu też są dobrzy. Zacznij od wizyty w warsztacie gdzie mają możliwość podłączenia do komputera.

Autor:  santo [ pn sty 11, 2010 7:51 am ]
Tytuł: 

na komputerze nic nie wyszlo. oprocz tego ze ciezko jest plynnie jechac wszystko jest oki.

Autor:  georem [ pn sty 11, 2010 1:34 pm ]
Tytuł: 

santo pisze:
13 litrow lpg na sekwencji od czego zaczac sprwadzac lewe powietrze i o co chodzi z woda morska??


Troche mało informacji podałeś i mało konkretnych. Kiedy źle jeździ, na PB czy LPG, ciepły/zimny, kiedy wymieniałeś świece/przewody, czy pedał gazu chodzi płynnie, nie zawiesza się, może linka gdzieś się blokuje pod maską, no przyczyn może być z 15 i żeby chociaż spróbować Ci pomóc to się troszkę sam wysil, każda uwaga może dużo pomóc. ;)

Autor:  santo [ wt sty 12, 2010 12:06 pm ]
Tytuł: 

swiece przewody wymienione pedal gazu chodzi srednio plynnie ale tak chodzil odkad go mam i wczesniej nie bylo tego problemu przepustnica wyczyszczona teoretycznie wszystko sprawdzone a usterka dalej jest na pb jest tak samo i na lpg gaz od 50000 km sekwencja brc

Autor:  jac [ sob sty 16, 2010 10:38 pm ]
Tytuł: 

lewe powietrze może zasysać na połączeniu kolektora z przepustnicą, poprzez przewody podciśnieniowe przyłączone do kolektora, na styku kolektora z głowicą.

Napisałeś że podczas jazdy występują takie objawy, a co na postoju?

Autor:  santo [ ndz sty 17, 2010 1:29 pm ]
Tytuł: 

no wlasnie na postoju raczej normalnie np ruszam z 1 biegu daje troche gazu na 2000 obr auto rusza troche sie rozpedzi i nagle obroty wskakuja na 4000 i zrywa go a pedal wcisnhiety caly czas tak samo na postoju nie ma problemu z utrzymaniem rownych obrotow

Autor:  santo [ śr sty 20, 2010 8:12 pm ]
Tytuł: 

dzis zauwazyłem ze auto z opoznieniem reaguje na wcisniuecie pedalu gazu jesli dam od razu wiecej to reakcja jest momentalna ale jesli wcisne tylko troche pedal gazu to reaguje nawet tak do 2 sek pozniej. czekam na jakies pomysly kolegow

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/