MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

nietypowy Problem z autem po strzale gazu
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45961
Strona 1 z 1

Autor:  raftech [ pt sty 08, 2010 8:44 am ]
Tytuł:  nietypowy Problem z autem po strzale gazu

!!! Witam serdecznie wszysktich klubowiczów !!!!

Mam gwiazdeczkę w124 coupe 2.3 benz automat 87r.
Po wystrzale gazu z powodu przebicia iskry pojawił się problem auto z ledwością odpala. Po strzale wąż pod kolektorem został włozony na swoje miejsce klapa spiętrzająca pracuje bez zacięć nie jest pogięta. Na benzynie jak i na gazie jak odpali to trzeba trzymać gaz do połowy bo dławi sie i inaczej gaśnie. Silnik pracuje bardzo nierówno tak jakby na 3 tłokach. Po przejechaniu około 100 - 200 metrów tracę wspomaganie hamulca.
Dodam jeszcze ze jak podłanczałem wąż pod kolektor to zsunąłem wąż z chłodnicy ( wcześniej uszkodzony króciec i za krótki) i płyn zalał pewnie coś pod maską jakieś 2-3 litry. Wymieniam teraz chłodnicę świece i kable beru.
Czy orientuje się ktoś co może być przyczyną nierównej pracy silnika i braku obrotów i mocy?
Uprzejmie proszę o pomoc :)

Autor:  Janfocus [ pt sty 08, 2010 10:22 am ]
Tytuł: 

raftech pisze:
Po przejechaniu około 100 - 200 metrów tracę wspomaganie hamulca.

skoro tak, to ja bym stawiał że jeszcze jakies podciśninie z dolotu spadło lub jakaś rurka/guma pękła...

Autor:  TReneR [ pt sty 08, 2010 12:45 pm ]
Tytuł: 

Wyjmij regulator powietrza dodatkowego i sprawdz czy sie nie zacial.

Autor:  voytas [ pt sty 08, 2010 8:11 pm ]
Tytuł: 

Sprawdź podciśnienie idące do skrzyni biegów...

Autor:  raftech [ sob sty 09, 2010 12:50 am ]
Tytuł: 

Posiedziałem troszkę przy aucie wymieniłem świece i kable na beru
P wybuchu pękła "patelnia" od filtra powietrza i oprócz tego że wypadł wąz spod kolektora to wyleciał przy jakimś dużym czujniku metalowym wielkości dużego kondensatora nad kolektorem ssącym. Po zmontowaniu i wymianie świec oraz kabli aż miło słychać jak pracuje silnik na wolnych obrotach. <br>Dodano po 5 minutach.:<br> Mam tylko mili Panowie mały problem - brak ssania na benzynie ale było to także przed detonacją gazu. Nie mam na benzynie nawet wolnych obrotów jak silnik jest nagrzany są za niskie i gaśnie. Zauważyłem też ze pewien czujnik obok tego od wentylatora jest taki z małymi otworkami i nałozone są na nie jakby takie małe fajki z bolcami ma przerwany jeden kabel wczesniej trzymał się na ostatnim włosku.
Co sądzicie o tym co może być przyczyna braku ssania mojej GWIAZDECZKI :) Uprzejmie proszę o dobrą radę :)

Autor:  stanleym126 [ sob sty 09, 2010 6:15 am ]
Tytuł: 

To co porównujesz do kondensatora to regulator obrotów minimum inaczej wolnych.

Autor:  TReneR [ sob sty 09, 2010 9:50 am ]
Tytuł: 

stanleym126 pisze:
To co porównujesz do kondensatora to regulator obrotów minimum inaczej wolnych.


Lub inaczej regulator powietrza dodatkowego. Jak jest zaciety/uszkodzony - brak regulacji obrotow biegu jalowego + klopoty z odpalaniem [zlosnik]

Autor:  raftech [ pn sty 11, 2010 9:27 am ]
Tytuł: 

Dziekuję Panowie za podpowiedzi

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/