MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
nietypowy Problem z autem po strzale gazu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45961 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | raftech [ pt sty 08, 2010 8:44 am ] |
Tytuł: | nietypowy Problem z autem po strzale gazu |
!!! Witam serdecznie wszysktich klubowiczów !!!! Mam gwiazdeczkę w124 coupe 2.3 benz automat 87r. Po wystrzale gazu z powodu przebicia iskry pojawił się problem auto z ledwością odpala. Po strzale wąż pod kolektorem został włozony na swoje miejsce klapa spiętrzająca pracuje bez zacięć nie jest pogięta. Na benzynie jak i na gazie jak odpali to trzeba trzymać gaz do połowy bo dławi sie i inaczej gaśnie. Silnik pracuje bardzo nierówno tak jakby na 3 tłokach. Po przejechaniu około 100 - 200 metrów tracę wspomaganie hamulca. Dodam jeszcze ze jak podłanczałem wąż pod kolektor to zsunąłem wąż z chłodnicy ( wcześniej uszkodzony króciec i za krótki) i płyn zalał pewnie coś pod maską jakieś 2-3 litry. Wymieniam teraz chłodnicę świece i kable beru. Czy orientuje się ktoś co może być przyczyną nierównej pracy silnika i braku obrotów i mocy? Uprzejmie proszę o pomoc ![]() |
Autor: | Janfocus [ pt sty 08, 2010 10:22 am ] |
Tytuł: | |
raftech pisze: Po przejechaniu około 100 - 200 metrów tracę wspomaganie hamulca.
skoro tak, to ja bym stawiał że jeszcze jakies podciśninie z dolotu spadło lub jakaś rurka/guma pękła... |
Autor: | TReneR [ pt sty 08, 2010 12:45 pm ] |
Tytuł: | |
Wyjmij regulator powietrza dodatkowego i sprawdz czy sie nie zacial. |
Autor: | voytas [ pt sty 08, 2010 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawdź podciśnienie idące do skrzyni biegów... |
Autor: | raftech [ sob sty 09, 2010 12:50 am ] |
Tytuł: | |
Posiedziałem troszkę przy aucie wymieniłem świece i kable na beru P wybuchu pękła "patelnia" od filtra powietrza i oprócz tego że wypadł wąz spod kolektora to wyleciał przy jakimś dużym czujniku metalowym wielkości dużego kondensatora nad kolektorem ssącym. Po zmontowaniu i wymianie świec oraz kabli aż miło słychać jak pracuje silnik na wolnych obrotach. <br>Dodano po 5 minutach.:<br> Mam tylko mili Panowie mały problem - brak ssania na benzynie ale było to także przed detonacją gazu. Nie mam na benzynie nawet wolnych obrotów jak silnik jest nagrzany są za niskie i gaśnie. Zauważyłem też ze pewien czujnik obok tego od wentylatora jest taki z małymi otworkami i nałozone są na nie jakby takie małe fajki z bolcami ma przerwany jeden kabel wczesniej trzymał się na ostatnim włosku. Co sądzicie o tym co może być przyczyna braku ssania mojej GWIAZDECZKI ![]() ![]() |
Autor: | stanleym126 [ sob sty 09, 2010 6:15 am ] |
Tytuł: | |
To co porównujesz do kondensatora to regulator obrotów minimum inaczej wolnych. |
Autor: | TReneR [ sob sty 09, 2010 9:50 am ] |
Tytuł: | |
stanleym126 pisze: To co porównujesz do kondensatora to regulator obrotów minimum inaczej wolnych.
Lub inaczej regulator powietrza dodatkowego. Jak jest zaciety/uszkodzony - brak regulacji obrotow biegu jalowego + klopoty z odpalaniem ![]() |
Autor: | raftech [ pn sty 11, 2010 9:27 am ] |
Tytuł: | |
Dziekuję Panowie za podpowiedzi |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |