MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

w126 automatyczna skrzynia biegów
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46028
Strona 1 z 1

Autor:  mareczek8484 [ pn sty 11, 2010 6:21 pm ]
Tytuł:  w126 automatyczna skrzynia biegów

Niedawno kupiłem W126 1986 3.0 180KM. Oczywiście w automacie. I właśnie o automat mi chodzi. Możecie napisać mi coś więcej o tej skrzyni (jaki olej, co ile wymieniać, inne czynności eksploatacyjne) albo ewentualnie odesłać do odpowiedniego wątku ?? Z góry dziękuję

Autor:  zegarek [ pn sty 11, 2010 6:25 pm ]
Tytuł:  Re: w126 automatyczna skrzynia biegów

mareczek8484 pisze:
ewentualnie odesłać do odpowiedniego wątku ?? Z góry dziękuję


Bardzo proszę

Autor:  Walidator [ pn sty 11, 2010 7:23 pm ]
Tytuł: 

hmm... ten odnośnik odsyła do... aktualnego wątku... czyli nigdzie ;)

Autor:  Vivalawita [ pn sty 11, 2010 7:28 pm ]
Tytuł:  Re: w126 automatyczna skrzynia biegów

[quote="mareczek8484"]Niedawno kupiłem W126 1986 3.0 180KM.
Witam. Mam taki sam egzemplarz z takim samym silnikiem (ale 188 KM)
(jaki olej, co ile wymieniać, inne czynności eksploatacyjne)
Dextron II np. Mobil ATF 220
lub SHell
Jak na taką skrzynię to myślę że wymiana co 50000 wystarczy.
A jaki masz przebieg?
Pozdrawiam

Autor:  mareczek8484 [ pn sty 11, 2010 7:36 pm ]
Tytuł: 

dobijam do 320tys

i jeszcze jedna sprawa - gdy przełączam z N lub P na D lub R, to następuje szarpnięcie autem w momencie gdy rusza. Czy to normalne, czy coś nie gra?

Autor:  Vivalawita [ śr sty 13, 2010 5:05 pm ]
Tytuł: 

i jeszcze jedna sprawa - gdy przełączam z N lub P na D lub R, to następuje szarpnięcie autem w momencie gdy rusza. Czy to normalne, czy coś nie gra?[/quote]

No za normalne to nie jest. Tym bardziej z N na P
Ale w moim gdy wrzucam D lub R to lekkie szarpnięcie czuć.
U mnie jest luz na moście
Ale jeżdżę tak i jest git.
A obroty silnika jakie masz?
Może za duże i dlatego szarpie?
Pozdrawiam

Autor:  mareczek8484 [ śr sty 13, 2010 6:12 pm ]
Tytuł: 

Przy zmianie z N na P nic się nie dzieje, a przy zmianie na inne biegi jest wyczuwalne szarpnięcie... Martwi mnie natomiast inna sprawa - Zaraz po odpaleniu auta (szczególnie gdy jest zimne, ale na ciepłym też się zdarza) obroty są poniżej 500, gdy dodam gwałtownie gazu i puszczę pedał, auto gaśnie. Sytuacja się normuje dopiero po przejechaniu jakiegoś dystansu, ale po ponownym odpaleniu auta czasami się powtarza... Cóż to?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/