MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 3:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sty 07, 2010 10:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
witam serdecznie wszystkich na forum. takie szybkie pyttanie. Auto nie reaguje płynnie na dodanie gazu. np do 2 tys obr jedzie normalnie a pozniej jest tak jakbym pedał wcisnął w podłoge. zrywa go po prostu i mimo ze mam mało wcisniety pedal on jedzie jak wariat. problem jest kiedy np chce utrzymac stala predkosc zalózmy 110 to sie po prostu nie da. przekladalem juz przepustnice i [przeplywomierz z takiego samego modelu ale nic to nie dalo. oprocz tego auto pali normalnie spalanie w granicach 13l wiec tez w normie. moze ktos ma jakis ponmysl coz mozna jeszcze sprawdzic? prosze o pomoc.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 07, 2010 10:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
13l czego???? Pb czy LPG bo jak to pierwsze to chyba troszke za duzo.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 12:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 26, 2008 8:12 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Pszczyna
morze gdzieś fałszywe powietrze ciągnie.

_________________
124 220CE - 92 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 3:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
morze nie ciagnie powietrza poniewaz zawiera wode morska, ktora to w stanie swobodnym podcisnienia nie generuje, natomiast może silnik samochodu kolegi rzeczywiscie zasysa falszywe lub prawdziwe powietrze

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 6:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
13 litrow lpg na sekwencji od czego zaczac sprwadzac lewe powietrze i o co chodzi z woda morska??


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 10:12 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
santo pisze:
13 litrow lpg na sekwencji od czego zaczac sprwadzac lewe powietrze i o co chodzi z woda morska??


Mam takie same auto, tyle że w automacie. Spala:
- min 9,5l /100 km do maks 17,5l/100 km LPG
- min 8,5l/100 km do maks 15,5l/100 km PB

Po mieście pali mi średnio 12,5 - 14,5 LPG w zależności od pory roku, korków, stylu jazdy, używania klimy itp.

Więc 13/100 jest znośnym wynikiem.

PS - znajomy ma Vectrę 2,2 155 KM w automacie i po mieście pali mu też do 15 l PB / 100 km. Masa i moc robią swoje - fizyki nie oszukasz.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 10, 2010 2:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
moj 220E w automacie wciaga 14,5-15 lpg w miescie, 10l lpg w trasie. Z woda morska chodzilo mi o to, ze inny kolega napisal morze (np. Baltyckie) a mial na mysli tryb przypuszczajacy (moŻe), ktore to pisze sie przez Ż. Z racji tego, ze takie razace byki z ortografii kluja mnie w oczy to sobie pozwolilem tutaj na male co nieco [zlosnik]

To tyle. Niestety nie znam przyczyny Twojej usteki wiec Ci nie pomoge. Pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 10, 2010 7:54 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
koledzy a w jaki sposob moge sprawdzic czy silnik bierze lewe powietrze?? od czego zacząć??


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 10, 2010 11:01 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Jakbyś był z okolic Warszawy to znam dobrego mechanika tutaj. We Wrocławiu też są dobrzy. Zacznij od wizyty w warsztacie gdzie mają możliwość podłączenia do komputera.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 11, 2010 7:51 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
na komputerze nic nie wyszlo. oprocz tego ze ciezko jest plynnie jechac wszystko jest oki.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 11, 2010 1:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
santo pisze:
13 litrow lpg na sekwencji od czego zaczac sprwadzac lewe powietrze i o co chodzi z woda morska??


Troche mało informacji podałeś i mało konkretnych. Kiedy źle jeździ, na PB czy LPG, ciepły/zimny, kiedy wymieniałeś świece/przewody, czy pedał gazu chodzi płynnie, nie zawiesza się, może linka gdzieś się blokuje pod maską, no przyczyn może być z 15 i żeby chociaż spróbować Ci pomóc to się troszkę sam wysil, każda uwaga może dużo pomóc. ;)

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 12, 2010 12:06 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
swiece przewody wymienione pedal gazu chodzi srednio plynnie ale tak chodzil odkad go mam i wczesniej nie bylo tego problemu przepustnica wyczyszczona teoretycznie wszystko sprawdzone a usterka dalej jest na pb jest tak samo i na lpg gaz od 50000 km sekwencja brc


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 16, 2010 10:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 26, 2008 8:12 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Pszczyna
lewe powietrze może zasysać na połączeniu kolektora z przepustnicą, poprzez przewody podciśnieniowe przyłączone do kolektora, na styku kolektora z głowicą.

Napisałeś że podczas jazdy występują takie objawy, a co na postoju?

_________________
124 220CE - 92 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 17, 2010 1:29 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
no wlasnie na postoju raczej normalnie np ruszam z 1 biegu daje troche gazu na 2000 obr auto rusza troche sie rozpedzi i nagle obroty wskakuja na 4000 i zrywa go a pedal wcisnhiety caly czas tak samo na postoju nie ma problemu z utrzymaniem rownych obrotow


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 20, 2010 8:12 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
dzis zauwazyłem ze auto z opoznieniem reaguje na wcisniuecie pedalu gazu jesli dam od razu wiecej to reakcja jest momentalna ale jesli wcisne tylko troche pedal gazu to reaguje nawet tak do 2 sek pozniej. czekam na jakies pomysly kolegow


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl