MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Napinacz łańcucha rozrzadu
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46233
Strona 1 z 1

Autor:  Paweł-Sec [ śr sty 20, 2010 5:08 pm ]
Tytuł:  Napinacz łańcucha rozrzadu

Witam. Orientuje się ktoś czy jest do dostania jakis tańszy zamiennik do 4.2 V8
Cena nowego napinacza w MB to 750 złoty.

Autor:  stanski61 [ śr sty 20, 2010 6:49 pm ]
Tytuł: 

Inter Cars
Napinacz łańcucha rozrządu
FEBI BILSTEIN
02135 FE02135 428,31 zł
SWAG
10 10 1600 SW10101600 406,48 zł

Autor:  me-how [ śr sty 20, 2010 7:51 pm ]
Tytuł: 

SWAG 349 chcesz?

Autor:  zegarek [ śr sty 20, 2010 8:03 pm ]
Tytuł: 

Ja mam febi za 290

Autor:  Paweł-Sec [ czw sty 21, 2010 10:52 am ]
Tytuł: 

stanski61 pisze:
Inter Cars
Napinacz łańcucha rozrządu
FEBI BILSTEIN
02135 FE02135 428,31 zł
SWAG
10 10 1600 SW10101600 406,48 zł



Witaj. Te numery i częsci pod nimi sie kyjące sa do modeli do roku 87 wiec nie wiem czy do mojego sa takie same rok 89.

Autor:  stanski61 [ czw sty 21, 2010 11:37 am ]
Tytuł: 

Witam,wg informacji Inter Cars są takie same.

Autor:  Paweł-Sec [ czw sty 21, 2010 12:57 pm ]
Tytuł: 

stanski61 pisze:
Witam,wg informacji Inter Cars są takie same.


Dziękuje za info. To pewnie sa takie same. Znalazłem Febi za prawie 300 złoty łańcuch 200 zostaja tylko ślizgi.

Autor:  czarek12 [ czw sty 21, 2010 11:50 pm ]
Tytuł: 

Ślizgi-płozy napinacza w ASO koszt ok.12,60 pln/ szt.(3 szt. takie same nr.116 052 1716 ) okładzina ślizgu pod napinaczem 16pln szt. ( 116 052 00 83 ) ,kupowałem w listopadzie 2009r

Autor:  Paweł-Sec [ pt sty 22, 2010 6:09 pm ]
Tytuł: 

łańcuch zamówiony
ślizgi też
napinacz febi zam.

Mam jeszcze tylko jeden problem będe miał wyciągany jeden tłok bo cos z niego za szybko ucieka wlane paliwo. pewnie problem jest gdzies w pierścieniach.

Czy ktoś wie gdzie da się kupic kompl. pierścieni na jeden tłok. MB/Sosnowiec woła prawie 270 złoty. czy sa jakieś markowe zamienniki.


czarek12 pisze:
Ślizgi-płozy napinacza w ASO koszt ok.12,60 pln/ szt.(3 szt. takie same nr.116 052 1716 ) okładzina ślizgu pod napinaczem 16pln szt. ( 116 052 00 83 ) ,kupowałem w listopadzie 2009r


Zamówiłem 3 szt 116 052 1716 i 1 szt 116 052 00 83 plus napinacz i łańcuch. To będzie komplet ?

Autor:  czarek12 [ pt sty 22, 2010 9:14 pm ]
Tytuł: 

Są jeszcze dwie płozy na dole które powinno się też wymienić ale z tym to już kupa roboty,trzeba ściągać koło pasowe z wału,pompę wody i co tam jeszcze z przodu jest, oczywiście jeszcze cała przednią obudowę , ja odpuściłem, chociaż nie do końca wiem czy dobrze postąpiłem !

Autor:  Spychal [ sob sty 23, 2010 12:35 am ]
Tytuł: 

Pierscienie mozna dostac bez problemu. Ja swoje dostalem w sklepie specjalizujacym sie w czesciach do MB. Goetze, nie pamietam dokladnie ale ponizej 100zlotych taka przyjemnosc. Tlokow do V8 bylo kilka rodzajow, wiec dobrze by bylo, zeby w sklepie dobrali Ci je wedlug Vinu.

Moglby ktos przy okazji przyblizyc kwestie wymiany lancucha w M116/M117? Czy sa to elementy niesmiertelne, czy lepiej je wymienic przy jakims konkretnym przebiegu?

Autor:  Paweł-Sec [ sob sty 23, 2010 9:09 am ]
Tytuł: 

Ja swój rozrząd wymieniam przy okazji ściągnięcia głowicy. Bo jest rozciągnięty i to dość sporo.

Mam też problem z jednym tłokiem i sam nie wiem czy wymienić pierścienie tylko na tym jednym tłoku czy na wszystkich.

Na ta chwile nie wiadomo co się stało z tym jednym tłokiem a co może byc z resztą czy będzie pracowała czy padnie za miesiąc/dwa/trzy.

Zobacze jaką cene zaproponuje mi gość za pierśćionki. Jak do przyjęcia to wymieniam wszystkie ale nie wiem po co skoro ciśnienie ma na 12 ztm. wiec całkiem dobre

Autor:  bary123ce [ sob sty 23, 2010 5:22 pm ]
Tytuł: 

Nie wymieniaj pierścieni jeśli sprężanie jest OK, bo to nic Ci nie da.

Autor:  Paweł-Sec [ sob sty 23, 2010 10:54 pm ]
Tytuł: 

bary123ce pisze:
Nie wymieniaj pierścieni jeśli sprężanie jest OK, bo to nic Ci nie da.


Zobacz na 7 garach jest sprężanie w granicy 12 atm. jeden jest tylko problemem.
Ceny pierścieni niestety ale to koszt 170 złoty za jeden tłok. Wiec cena duża. Ale i tak jednego musze robić. Wyciągna w poniedziałek ten jeden tłok i sie zobaczy jaki jest problem.

Na tulejach wogóle nie ma sladu zużycia, nawet doktor mechanik się dziwi ze 20 letnie auto moze mieć takie gładzie.

To mówisz/ mówicie nie ruszać pierścieni na reszcie. Na tą chwile chciałem ściągac tylka lewa głowice i ta już zdjeli ale dzisiaj zdecydowałem sie podnieśc i prawą strone, bo może tez juz byc blisko końca działania, wole teraz ponieśc koszta uszczelkek ew. naprawy głowicy niż za 2 miesiące lub coś więcej od nowa rozbierac połowe jednostki

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/