MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Prawidłowy montaż butli LPG w koło https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46316 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rogra [ sob sty 23, 2010 7:31 pm ] |
Tytuł: | Prawidłowy montaż butli LPG w koło |
a mianowicie jak prawidłowo powinna byc zamontowana bulta toroidalne mam na myśli wielozawór w którą stroną ma byc skierowany ku przodu auta czy ku tyłu??? |
Autor: | czarek12 [ sob sty 23, 2010 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
Właściwie , to nie ma znaczenia w którą stronę ,ale lepiej dla ciebie jak otworzysz bagażnik i widzisz skalę z ilością gazu,no i łatwiej zakręcić wypływ gazu w razie czego,na pracę wielozaworu akurat w butlach typu toroid nie ma to znaczenia ! |
Autor: | rogra [ sob sty 23, 2010 9:56 pm ] |
Tytuł: | |
http://www.124coupe.pl/forum/viewtopic.php?id=2611 |
Autor: | czarek12 [ ndz sty 24, 2010 9:24 pm ] |
Tytuł: | |
Po przeczytaniu posta z linku powyżej, wnioskuję że koleś który to pisał nie ma zielonego pojęcia o LPG , nie wiem czy kolega wie jak wygląda sam wielozawór czyli jako częśc do zamontowania w butli,bo większość widzi go już zamontowanego,wielozawór wyposażony jest w pływak który poprzez ramię połączony jest z zaworem odcinającym dopływ gazu (przy zatankowaniu do 80 % pojemności -odbija )oraz skalą z poziomem ilości,posiada też rurkę która pobiera gaz która schodzi praktycznie do samego dołu zbiornika tak że w autach o miejszych pojemnościach skokowych silnika można wyjeżdzić go praktycznie do końca, nie rozumię tu sugesti przedmówcy że /jak się zrobi zryw to gaz się przeleje do tyłu i auto nie dostaje paliwa / kompletna BZDURA ! Można zauważyć przy dużych pojemnościach i małej już ilości gazu w zbiorniku,brak reakcji na przyspieszanie ale jest to podyktowane dużym poborem a praktycznie brakiem paliwa ale po to jest ustawiona tzw. rezerwa żeby udać się na CPN ! ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |