Po przeczytaniu posta z linku powyżej, wnioskuję że koleś który to pisał nie ma zielonego pojęcia o LPG , nie wiem czy kolega wie jak wygląda sam wielozawór czyli jako częśc do zamontowania w butli,bo większość widzi go już zamontowanego,wielozawór wyposażony jest w pływak który poprzez ramię połączony jest z zaworem odcinającym dopływ gazu (przy zatankowaniu do 80 % pojemności -odbija )oraz skalą z poziomem ilości,posiada też rurkę która pobiera gaz która schodzi praktycznie do samego dołu zbiornika tak że w autach o miejszych pojemnościach skokowych silnika można wyjeżdzić go praktycznie do końca, nie rozumię tu sugesti przedmówcy że /jak się zrobi zryw to gaz się przeleje do tyłu i auto nie dostaje paliwa / kompletna BZDURA ! Można zauważyć przy dużych pojemnościach i małej już ilości gazu w zbiorniku,brak reakcji na przyspieszanie ale jest to podyktowane dużym poborem a praktycznie brakiem paliwa ale po to jest ustawiona tzw. rezerwa żeby udać się na CPN !
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)