MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

proszę ! wypadanie zapłonów
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46347
Strona 1 z 1

Autor:  taymer [ ndz sty 24, 2010 8:16 pm ]
Tytuł:  proszę ! wypadanie zapłonów

witam
mam kłopot odnośnie mojej gwiazdki jakim jest 190 z 1.8E. troszkę o silniku - jest on na ke-jetronicu /mechaniczny wtrysk /, zasilany jest paliwem i gazem.
odpala bez jakich kolwiek problemów ale kłopoty pojawiaja się po przejechaniu długiego odcinka drogi aż do momentu nagrzania się silnika, obiawy - szarpanie, brak przyśpieszenia na bęzynie zaś na gazie kończy sie strzałem.

Autor:  Blazey [ ndz sty 24, 2010 8:28 pm ]
Tytuł: 

I nic dziwnego - nie ma takiego paliwa BĘZYNA.

Autor:  taymer [ ndz sty 24, 2010 8:47 pm ]
Tytuł: 

to ja wiem ;
przecież napisałem że na bęzynie szarpie i nie wkręca sie tak jak powinien. to nie jest normalne. <br>Dodano po 4 minutach.:<br> a jeżeli chodzi o pisownie to masz rację – benzynie
ale nie o to pytałem

Autor:  Janfocus [ ndz sty 24, 2010 10:23 pm ]
Tytuł: 

albo wypadają zapłony albo łapie lewe powietrze do dolotu stąd zbyt uboga mieszanka i strzały. Uszczelnij dolot (wszystko co gumowe na dolocie plus plastikowe rurki) a potem jak będzie dalej źle trzeba zająć się elektryką zapłonu -świece, fajki, kable etc.
Jaki kolor mają świece? Białe -za uboga mieszanka, czarne -problemy z elektryką [zlosnik] Ale jak zwykle diabeł jest gdzieś po środku albo w obu na raz ;)

Autor:  taymer [ pn sty 25, 2010 10:30 am ]
Tytuł: 

Witam
calutki układ dolotowy był już sprawdzony, wyczyszczony i uszczelniony w 99.9 %-tach - ten temat przerabiałem bo miałem problem z wolnymi obrotami na gazie i skończyło się dołożeniem stabilizatora wolnych obrotów. przy okazji zmieniłem świeczki z beru na ngk - i brak poprawy mimo iż były dobre/kolorek odpowiedni co do mieszanki, spalanie też /, dalszym etapem był palec rozdzielacza i przewody wysokiego napięcia i kicha - dalej to samo. więc drogą dedukcji pozostała cewka zapłonowa, moduł, czujnik położenia wału, sonda, czujnik temperatury płynu chłodniczego ewentualnie coś jeszcze. wszystko to dzieje się po jakiejś godzinie jazdy i prawdopodobnie przegrzewa się lub jest zależne od temperatury.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/