MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
proszę ! wypadanie zapłonów https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46347 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | taymer [ ndz sty 24, 2010 8:16 pm ] |
Tytuł: | proszę ! wypadanie zapłonów |
witam mam kłopot odnośnie mojej gwiazdki jakim jest 190 z 1.8E. troszkę o silniku - jest on na ke-jetronicu /mechaniczny wtrysk /, zasilany jest paliwem i gazem. odpala bez jakich kolwiek problemów ale kłopoty pojawiaja się po przejechaniu długiego odcinka drogi aż do momentu nagrzania się silnika, obiawy - szarpanie, brak przyśpieszenia na bęzynie zaś na gazie kończy sie strzałem. |
Autor: | Blazey [ ndz sty 24, 2010 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
I nic dziwnego - nie ma takiego paliwa BĘZYNA. |
Autor: | taymer [ ndz sty 24, 2010 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
to ja wiem ; przecież napisałem że na bęzynie szarpie i nie wkręca sie tak jak powinien. to nie jest normalne. <br>Dodano po 4 minutach.:<br> a jeżeli chodzi o pisownie to masz rację – benzynie ale nie o to pytałem |
Autor: | Janfocus [ ndz sty 24, 2010 10:23 pm ] |
Tytuł: | |
albo wypadają zapłony albo łapie lewe powietrze do dolotu stąd zbyt uboga mieszanka i strzały. Uszczelnij dolot (wszystko co gumowe na dolocie plus plastikowe rurki) a potem jak będzie dalej źle trzeba zająć się elektryką zapłonu -świece, fajki, kable etc. Jaki kolor mają świece? Białe -za uboga mieszanka, czarne -problemy z elektryką ![]() ![]() |
Autor: | taymer [ pn sty 25, 2010 10:30 am ] |
Tytuł: | |
Witam calutki układ dolotowy był już sprawdzony, wyczyszczony i uszczelniony w 99.9 %-tach - ten temat przerabiałem bo miałem problem z wolnymi obrotami na gazie i skończyło się dołożeniem stabilizatora wolnych obrotów. przy okazji zmieniłem świeczki z beru na ngk - i brak poprawy mimo iż były dobre/kolorek odpowiedni co do mieszanki, spalanie też /, dalszym etapem był palec rozdzielacza i przewody wysokiego napięcia i kicha - dalej to samo. więc drogą dedukcji pozostała cewka zapłonowa, moduł, czujnik położenia wału, sonda, czujnik temperatury płynu chłodniczego ewentualnie coś jeszcze. wszystko to dzieje się po jakiejś godzinie jazdy i prawdopodobnie przegrzewa się lub jest zależne od temperatury. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |