MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 7:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 04, 2010 10:02 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 13, 2009 11:42 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Z miejsc do których 'dopłyne' w swojej "YELLOW SUBMARINE"...;D
witam, problem który opisuje dotyczy Merca moich znajomych nad którym czuwam aby go nie zabili;/
srednio znają sie na samochodach i co jakis czas przyjezdza on do mnie na powiedzmy "przegląd"
no i ostatni taki miał miejsce przed zimą, a wczoraj dzwonili i wystraszeni, bo "coś nie gra"

OBJAWY:
- silnik zimny praktycznie caly czas "rzuca" na wolnych obrotach(podobno tak, ze jakby jeden cylinder nie dopalal)
- objaw ten ustepuje po calkowitym rozgrzaniu i jakiejs 20 minutowej pracy silnika
- pozgaszeniu i zapaleniu(nawet ciepłego silnika) ten problem potrafi wrócic
- po kilku godzinkach stania na niewielkiej górce nie mozna było odpalic

to są wszystkie objawy które opisali właściciele.
podpowiedzcie koledzy, cóż to moze być, od czego zacząć, bo wezme sie za tego Merca dopiero za tydzien, ale nie bardzo wiem cóz to może sie dziac...
oni sie uparli ze to luzy na zaworach. ale nawet nie wiedzą, ze są one tam hydrauliczne;/

moze ktoś mial juz podobny problem...
pozdrawiam

_________________
"BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY"

W123 250 automat '77


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 05, 2010 12:07 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ja strzelam że to problem z Lucasem...

Ew. same nieszczelności gdzieś na przewodach, ale i tak bardziej pompa mi podchodzi :)


Na górę
Post: pt lut 05, 2010 12:20 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
220d-> poszukaj o pompie wtryskowej lucasa, tak siedzi na 90% problem

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 05, 2010 7:12 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
Może to być zwykłe zapowietrzanie. Sprawdź w przezroczystych przewodach przed i za filtrem . Zobacz też koło wtryskiwaczy czy jest suchy i wężyki przelewowe. U mnie w tych ostatnich był problem. Ewentualnie można odczytać błędy z kompa. Ale też nie trzeba się tego bać np. błąd dotyczący błedu czujnika położenia iglicy jest często spowodowany właśnie powietrzem w paliwie a nie problemem z pompą czy samym czujnikiem.
Pozdrawiam

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl