Cześć
OK. Napiszę to po raz (moment .. licze swoje posty) .. cos ok trzy-tysięczny.
300-24 to ostatni silnik jaki mogę polecić do LPG. Zupełna porażka .. Niestety ten silnik nawet w porównaniu do zwykłej 300 czy 230 to piła łańcuchowa. A jej "wysokoobrotowość" i moment obrotowy zaczynający się dopiero przy 9 tys obr (
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
czyt. jego wieczny brak) + gaz = wielkie problemy.
Jak mi trzasnął gaz przed laty też tak miałem jak Ty opisujesz.
Zapalał dopiero w fazie ostatnich oddechów akumulatora (czyt. po 8min. kręceniu) .. na benzynie nie jeździł .. na gazie ledwo.
Skończyło się na wymianie wtrysku
Proponuje Ci zobaczyć jak sie ma klapa spiętrzajaca i potencjometr. + sprawdź wszystkie przewody wtrysku. Co i jak - było już wielokrotnie na forum.
Wtedy się pochwal swoimi badaniami
Życzę Ci szybkiego uporania się z problemem.
Pzdr
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex