MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
PROBLEM Z ODPALANIEM https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46474 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kobi [ pt sty 29, 2010 7:59 am ] |
Tytuł: | PROBLEM Z ODPALANIEM |
Witam szanownych forumowiczów...mianowicie problem jest taki iż na zimnym silniku mam zazwyczaj problemy z odpaleniem (benz +gaz) silniczek 3.0 24V. jak juz odpali to przez jakiś czas musi chodzić na wolnych bo jak tylko chce dodać obrotów to się dławi...a jak juz jest rozgrzany i jeżdze na benzynie to przy wysokich temp. silnika tez troche sie dławi przy dodawaniu obrotów. Na gazie w zasadzie OK co prawda nie odpale na gazie, moc silnika spoko na gazie tylko czasem tez jak zgasze na gazie to musze później troche kręcić zeby odpalił. gazaownia z parownikiem. jak ktoś cos wie to POMOCY ![]() |
Autor: | kobi [ sob sty 30, 2010 4:39 pm ] |
Tytuł: | |
naprawde nikt nic nie wie? pomóżcie, może chociaż jakaś sugestia?? |
Autor: | BrunoGiamatti [ sob sty 30, 2010 5:37 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć OK. Napiszę to po raz (moment .. licze swoje posty) .. cos ok trzy-tysięczny. 300-24 to ostatni silnik jaki mogę polecić do LPG. Zupełna porażka .. Niestety ten silnik nawet w porównaniu do zwykłej 300 czy 230 to piła łańcuchowa. A jej "wysokoobrotowość" i moment obrotowy zaczynający się dopiero przy 9 tys obr ( ![]() Jak mi trzasnął gaz przed laty też tak miałem jak Ty opisujesz. Zapalał dopiero w fazie ostatnich oddechów akumulatora (czyt. po 8min. kręceniu) .. na benzynie nie jeździł .. na gazie ledwo. Skończyło się na wymianie wtrysku ![]() Proponuje Ci zobaczyć jak sie ma klapa spiętrzajaca i potencjometr. + sprawdź wszystkie przewody wtrysku. Co i jak - było już wielokrotnie na forum. Wtedy się pochwal swoimi badaniami ![]() Życzę Ci szybkiego uporania się z problemem. Pzdr |
Autor: | kobi [ sob sty 30, 2010 10:11 pm ] |
Tytuł: | |
BrunoGiamatti pisze: Cześć
OK. Napiszę to po raz (moment .. licze swoje posty) .. cos ok trzy-tysięczny. 300-24 to ostatni silnik jaki mogę polecić do LPG. Zupełna porażka .. Niestety ten silnik nawet w porównaniu do zwykłej 300 czy 230 to piła łańcuchowa. A jej "wysokoobrotowość" i moment obrotowy zaczynający się dopiero przy 9 tys obr ( ![]() Jak mi trzasnął gaz przed laty też tak miałem jak Ty opisujesz. Zapalał dopiero w fazie ostatnich oddechów akumulatora (czyt. po 8min. kręceniu) .. na benzynie nie jeździł .. na gazie ledwo. Skończyło się na wymianie wtrysku ![]() Proponuje Ci zobaczyć jak sie ma klapa spiętrzajaca i potencjometr. + sprawdź wszystkie przewody wtrysku. Co i jak - było już wielokrotnie na forum. Wtedy się pochwal swoimi badaniami ![]() Życzę Ci szybkiego uporania się z problemem. Pzdr WIELKIE DZIEKI KOLEGO Widze że bez specjalisty (warszatu) się nie obedzie, co prawda u mnie nie jest tak źle jak u Ciebie było, bo moc jest i to SPORO, tylko to odpalanie to porażka ![]() ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ ndz sty 31, 2010 5:30 am ] |
Tytuł: | |
kobi pisze: odwiedze wkrótce jakiegoś mechanika
Proszę Cię. Nie rób tego ![]() Jacyś mechanicy nie mają o tym pojęcia. Baa ani gazownicy (którzy nie raz zakładali LPG do MB) ani w warsztacie Bosha (gdzie chyba powinni jednak mieć pojęcie o układzie Bosh KE-Jetronic) nie mają pojęcia o co tu chodzi. Więcej szkód narobili niż pożytku. Kilka miesięcy latanie po "specjalistach", masa pieniędzy .. a samochód z dnia na dzień gorzej jeździł. Z tych rzeczy jak sprawdzenie ustawienia klapy przepływomierza czy napięcie potencjometra tejże klapy to sam możesz zrobić. Kilka minut roboty i jedyne co potrzeba to miernik pokazujący "V". Skąd jesteś? |
Autor: | kobi [ ndz sty 31, 2010 6:57 am ] |
Tytuł: | |
BrunoGiamatti pisze: kobi pisze: odwiedze wkrótce jakiegoś mechanika Proszę Cię. Nie rób tego ![]() Jacyś mechanicy nie mają o tym pojęcia. Baa ani gazownicy (którzy nie raz zakładali LPG do MB) ani w warsztacie Bosha (gdzie chyba powinni jednak mieć pojęcie o układzie Bosh KE-Jetronic) nie mają pojęcia o co tu chodzi. Więcej szkód narobili niż pożytku. Kilka miesięcy latanie po "specjalistach", masa pieniędzy .. a samochód z dnia na dzień gorzej jeździł. Z tych rzeczy jak sprawdzenie ustawienia klapy przepływomierza czy napięcie potencjometra tejże klapy to sam możesz zrobić. Kilka minut roboty i jedyne co potrzeba to miernik pokazujący "V". Skąd jesteś? okolice jeleniej góry...akurat tak się składa ze znam bardzo dobreko elektromechanika a "fachowiec" od sinlików to kumpel mojego ojca, sam nie lubie pchać łap do silnika (tym bardziej że to własnie KE-Jetronic), robie wszystko tylko nie to ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |