MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 10:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lut 02, 2010 8:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
u mnie przestała świecić kontrolka grzania świec po przekręceniu kluczyka słychać jakby syknięcie za zegarami co to może być?

_________________
MB 123 220D 80r 6lat
MB 123 240D 82r 3lata
MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 02, 2010 8:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:57 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Może masz spaloną którąś ze świec?

_________________
BMW 728iA B+G '99
W210 E230 '97 - ojcowóz
EX: VW Vento '92 1.8B
W124 E250 Turbo Diesel '93


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 02, 2010 9:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
a to syknięcie w zegarach po przekreceniu kluczyka co to może być?

_________________
MB 123 220D 80r 6lat

MB 123 240D 82r 3lata

MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 03, 2010 9:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 25, 2005 9:46 am
Posty: 134
Lokalizacja: Płock
Te syknięcie to zapewne przekażniki w skrzynce bezpieczników pod maską.
Sprawdź świece bo pewnie któraś padła lub zaśniedział styk przy przekaźniku świec


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 03, 2010 10:01 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
a odpala normalnie? nie trzęsie przy odpaleniu na zimnym, po nocy?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 03, 2010 1:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
ja pamietam jak w moim MB (tez na waskiej listwie) spalila sie swieca na 1 cyl to kontrolka nie swiecila w ogole. Jak spalila sie na jakimkolwiek innym kontrolka zapalala sie z minimalnym opoznieniem w stosunku do momentu przekrecenia kluczyka.

Sprawdz swieczke na 1 garze.

Pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 03, 2010 1:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Mam spaloną świecę na 3 garze i kontrolka nie zapala się

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 03, 2010 2:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
jak napisalem w I serii tak mialem. Potem mialem II serie 250D i tam jak spalila sie swieca to kontrolka po odpaleniu dalej sie swiecila przez ok minute wiec sterownik calkiem inaczej dawal znac o zjaranej swiecy.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 07, 2010 3:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
dwie świeczki wymienione i wszystko hula a sykanie ustało po wymianie świecy nr 1 DZIĘKI

_________________
MB 123 220D 80r 6lat

MB 123 240D 82r 3lata

MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 07, 2010 3:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
ciesze sie, ze moglem pomoc ;)

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: czw lut 11, 2010 4:12 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 09, 2007 9:14 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Recz/ Szczecin
Witam! Pomimo, że już jakiś czas mam konto, niezbyt często pisywałem, ponieważ wychodzę z założenia, że jeśli nie ma konkretów do przekazania nie zaśmiecam.
Dotychczas użytkowałem W201 jednak od jakiegoś miesiąca przesiadłem się do W123 240D. Bajka. Wszystko byłoby cudnie gdyby nie fakt, że mam objaw podobny do kolegi wyżej. Mianowicie: po przekręceniu stacyjki słyszę rytmiczne puknięcia, które zwiększają częstotliwość z upływającym czasem. Zlokalizowałem je w czarnym "module" grzania świec. Po przekręceniu kluczyka niknie prąd, tudzież przygasa (widać to dobrze po kontrolkach na desce) kręcenie rozrusznikiem nie jest możliwe. Pewien mechanik podpowiedział mi, że być może jedna ze świec żarowych daje prąd na masę i ten "moduł" odcina prąd. Posprawdzałem przejścia, nie widziałem nic niepokojącego w odczytach miernika. Podłączyłem każdą świecę z osobna do zasilania (tegoż "modułu") i na każdej był ten sam objaw. Rozkręciłem tą czarną puszeczkę ale w środku wygląda jak z fabryki, zero kurzu, przepaleń. Jedynie co mnie zastanawia to dwa miejsca styków, otóż przerwy między jednym stycznikiem i drugim nie jest taka sama tzn. gdy pierwszy stycznik jest już zwarty (po użyciu niewielkiego nacisku) drugiemu trzeba ten nacisk zwiększyć aby się zwarł. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 12, 2010 1:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
pajak pisze:
Po przekręceniu kluczyka niknie prąd, tudzież przygasa (widać to dobrze po kontrolkach na desce) kręcenie rozrusznikiem nie jest możliwe.

typowy objaw słabej masy popraw kolego łączenie akumulatora z pojazdem i wszystko winno wrócić do normy

_________________
MB 123 220D 80r 6lat

MB 123 240D 82r 3lata

MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 13, 2010 4:17 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 09, 2007 9:14 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Recz/ Szczecin
Nie dodałem istotnej informacji, po odłączeniu kabli, które dochodzą do świec, kontrolki na desce palą się normalnym światłem. W momencie podłączenia ich do "moduły" przygasają i jak już wyżej pisałem zaczynają się rytmiczne stuknięcia. Ponad to kontrolka grzania świec nie świeci się. Klemy na akumulatorze to pierwsza czynność jaką wykonałem. Objaw jest o tyle dziwny, że auto normalnie eksploatowane, odstawione na noc pod blok, następnego ranka mówi stanowcze NIE. :) Wygląda to na jakieś zwarcie ale przejścia we wtyczkach i kablach sprawdzałem i jest tak jak być powinno. :-? Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl