MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem z odpalaniem ciepłego E300TD https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46946 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | adam.k [ czw lut 18, 2010 5:26 pm ] |
Tytuł: | Problem z odpalaniem ciepłego E300TD |
Witam, Jak w temacie mam problem z paleniem maszyny po rozgrzaniu. Gdy silnik jest zimny pali na dotyk, natomiast po rozgrzaniu trzeba go kręcić kilka sekund. Co może być tego powodem? W jaki sposób najlepiej zdiagnozować przyczynę? Pozdrawiam |
Autor: | darus [ czw lut 18, 2010 6:20 pm ] |
Tytuł: | |
Kilka sekund to nie tragedia, po rozgrzaniu palisz z grzaniem, czy bez grzania świec? |
Autor: | adam.k [ czw lut 18, 2010 6:39 pm ] |
Tytuł: | |
Z grzaniem świec. Wiem, że to nie tragedia. Ale moje auta mają chodzić jak szwajcarski zegareczek, wszystko musi być absolutnie na tip top. ![]() |
Autor: | blackmilk [ czw lut 18, 2010 7:22 pm ] |
Tytuł: | |
czeka cie w takim razie regulacja pompy wtryskowej.... edit: ![]() |
Autor: | bary123ce [ czw lut 18, 2010 8:43 pm ] |
Tytuł: | |
Prędzej pompy wtryskowej ![]() |
Autor: | remi [ czw lut 18, 2010 9:16 pm ] |
Tytuł: | |
witam zauważyłem w swoim aucie podobny problem z odpalaniem na ciepłym silniku, ale albo mam zkopany przeaźnik świec żarowych albo te typy tak mają. spróbuj zrobić tak: po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych odczekaj jeszcze kilka sekund z odpaleniem silnika - sam powinieneś zobaczyć, że wtedy łapie lepiej. czas dobierzesz sam po kilku próbach. pozdrawiam remi |
Autor: | bary123ce [ czw lut 18, 2010 10:33 pm ] |
Tytuł: | |
Polecam też upewnić się, że gaszak się nie zawiesza i dopiero powoli wraca na swoje miejsce. |
Autor: | blackmilk [ czw lut 18, 2010 11:04 pm ] |
Tytuł: | |
bary tam nie ma gaszaka ![]() temat byl poruszany na innym forum chodzi o cisnienia rozruchowe pompy - trzeba dobrego pompiarza by to wyregulowal swoja droga moj jak zimny pali na dotyk jak cieply to tez pali na dotyk (no bo sam kreci - wystarczy dotknac ![]() ![]() ![]() nawet znalezli sie ludzie ktorzy nie widzieli takiego zachowania poki tego nei wyczytali na forum ![]() wniosek jeden albo znajdziesz cholernie dobrego pompiarza ktory zna sie na rzeczy albo bedziesz mowil "ja pier***le cza bylo nie tykac" ![]() |
Autor: | bary123ce [ czw lut 18, 2010 11:51 pm ] |
Tytuł: | |
a to sorry, nie spojrzałem, że to OM606 Ale 300D 24V OM606 ma gaszak na podciśnienie? |
Autor: | adam.k [ pt lut 19, 2010 11:41 pm ] |
Tytuł: | |
Ale dlaczego pompa wtryskowa? Skoro na zimno pali elegancko, to z pompą powinno być wszystko okej. Jaka jest różnica w pracy pompy przy zimnym i ciepłym silniku? Pzdr |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |