| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Problem z odpalaniem ciepłego E300TD https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46946 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | adam.k [ czw lut 18, 2010 5:26 pm ] |
| Tytuł: | Problem z odpalaniem ciepłego E300TD |
Witam, Jak w temacie mam problem z paleniem maszyny po rozgrzaniu. Gdy silnik jest zimny pali na dotyk, natomiast po rozgrzaniu trzeba go kręcić kilka sekund. Co może być tego powodem? W jaki sposób najlepiej zdiagnozować przyczynę? Pozdrawiam |
|
| Autor: | darus [ czw lut 18, 2010 6:20 pm ] |
| Tytuł: | |
Kilka sekund to nie tragedia, po rozgrzaniu palisz z grzaniem, czy bez grzania świec? |
|
| Autor: | adam.k [ czw lut 18, 2010 6:39 pm ] |
| Tytuł: | |
Z grzaniem świec. Wiem, że to nie tragedia. Ale moje auta mają chodzić jak szwajcarski zegareczek, wszystko musi być absolutnie na tip top. |
|
| Autor: | blackmilk [ czw lut 18, 2010 7:22 pm ] |
| Tytuł: | |
czeka cie w takim razie regulacja pompy wtryskowej.... edit:
|
|
| Autor: | bary123ce [ czw lut 18, 2010 8:43 pm ] |
| Tytuł: | |
Prędzej pompy wtryskowej |
|
| Autor: | remi [ czw lut 18, 2010 9:16 pm ] |
| Tytuł: | |
witam zauważyłem w swoim aucie podobny problem z odpalaniem na ciepłym silniku, ale albo mam zkopany przeaźnik świec żarowych albo te typy tak mają. spróbuj zrobić tak: po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych odczekaj jeszcze kilka sekund z odpaleniem silnika - sam powinieneś zobaczyć, że wtedy łapie lepiej. czas dobierzesz sam po kilku próbach. pozdrawiam remi |
|
| Autor: | bary123ce [ czw lut 18, 2010 10:33 pm ] |
| Tytuł: | |
Polecam też upewnić się, że gaszak się nie zawiesza i dopiero powoli wraca na swoje miejsce. |
|
| Autor: | blackmilk [ czw lut 18, 2010 11:04 pm ] |
| Tytuł: | |
bary tam nie ma gaszaka temat byl poruszany na innym forum chodzi o cisnienia rozruchowe pompy - trzeba dobrego pompiarza by to wyregulowal swoja droga moj jak zimny pali na dotyk jak cieply to tez pali na dotyk (no bo sam kreci - wystarczy dotknac ) ale dluzej ciut kreci nawet znalezli sie ludzie ktorzy nie widzieli takiego zachowania poki tego nei wyczytali na forum
wniosek jeden albo znajdziesz cholernie dobrego pompiarza ktory zna sie na rzeczy albo bedziesz mowil "ja pier***le cza bylo nie tykac"
|
|
| Autor: | bary123ce [ czw lut 18, 2010 11:51 pm ] |
| Tytuł: | |
a to sorry, nie spojrzałem, że to OM606 Ale 300D 24V OM606 ma gaszak na podciśnienie? |
|
| Autor: | adam.k [ pt lut 19, 2010 11:41 pm ] |
| Tytuł: | |
Ale dlaczego pompa wtryskowa? Skoro na zimno pali elegancko, to z pompą powinno być wszystko okej. Jaka jest różnica w pracy pompy przy zimnym i ciepłym silniku? Pzdr |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|