MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Problem z odpalaniem ciepłego E300TD
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46946
Strona 1 z 1

Autor:  adam.k [ czw lut 18, 2010 5:26 pm ]
Tytuł:  Problem z odpalaniem ciepłego E300TD

Witam,

Jak w temacie mam problem z paleniem maszyny po rozgrzaniu. Gdy silnik jest zimny pali na dotyk, natomiast po rozgrzaniu trzeba go kręcić kilka sekund. Co może być tego powodem? W jaki sposób najlepiej zdiagnozować przyczynę?

Pozdrawiam

Autor:  darus [ czw lut 18, 2010 6:20 pm ]
Tytuł: 

Kilka sekund to nie tragedia, po rozgrzaniu palisz z grzaniem, czy bez grzania świec?

Autor:  adam.k [ czw lut 18, 2010 6:39 pm ]
Tytuł: 

Z grzaniem świec.

Wiem, że to nie tragedia. Ale moje auta mają chodzić jak szwajcarski zegareczek, wszystko musi być absolutnie na tip top. 8)

Autor:  blackmilk [ czw lut 18, 2010 7:22 pm ]
Tytuł: 

czeka cie w takim razie regulacja pompy wtryskowej....

edit: [zlosnik]

Autor:  bary123ce [ czw lut 18, 2010 8:43 pm ]
Tytuł: 

Prędzej pompy wtryskowej ;)

Autor:  remi [ czw lut 18, 2010 9:16 pm ]
Tytuł: 

witam
zauważyłem w swoim aucie podobny problem z odpalaniem na ciepłym silniku, ale albo mam zkopany przeaźnik świec żarowych albo te typy tak mają.
spróbuj zrobić tak:
po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych odczekaj jeszcze kilka sekund z odpaleniem silnika - sam powinieneś zobaczyć, że wtedy łapie lepiej.
czas dobierzesz sam po kilku próbach.
pozdrawiam
remi

Autor:  bary123ce [ czw lut 18, 2010 10:33 pm ]
Tytuł: 

Polecam też upewnić się, że gaszak się nie zawiesza i dopiero powoli wraca na swoje miejsce.

Autor:  blackmilk [ czw lut 18, 2010 11:04 pm ]
Tytuł: 

bary tam nie ma gaszaka :)
temat byl poruszany na innym forum
chodzi o cisnienia rozruchowe pompy - trzeba dobrego pompiarza by to wyregulowal

swoja droga moj jak zimny pali na dotyk
jak cieply to tez pali na dotyk (no bo sam kreci - wystarczy dotknac [zlosnik] ) ale dluzej ciut kreci ;) mnie to osobiscie w ogole nie przeszkadza co innego jak by w ogole nie chcial gadac ;)
nawet znalezli sie ludzie ktorzy nie widzieli takiego zachowania poki tego nei wyczytali na forum [zlosnik]

wniosek jeden
albo znajdziesz cholernie dobrego pompiarza ktory zna sie na rzeczy
albo bedziesz mowil "ja pier***le cza bylo nie tykac" [zlosnik]

Autor:  bary123ce [ czw lut 18, 2010 11:51 pm ]
Tytuł: 

a to sorry, nie spojrzałem, że to OM606
Ale 300D 24V OM606 ma gaszak na podciśnienie?

Autor:  adam.k [ pt lut 19, 2010 11:41 pm ]
Tytuł: 

Ale dlaczego pompa wtryskowa? Skoro na zimno pali elegancko, to z pompą powinno być wszystko okej. Jaka jest różnica w pracy pompy przy zimnym i ciepłym silniku?

Pzdr

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/