MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 12:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn mar 01, 2010 2:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
S-ka jak w opisie, problem następujący:
Wsiadam rano do auta, i żeby odpalić, hebluję ładnych parę sekund. Natomiast gdy już przejadę kawałek i silnik się nagrzeje, potem odpala ,,od strzała", im zimniejszy, tym dłużej trzeba heblować... Nie wiem jak dojść do sedna sprawy. Świece wymieniłem, kable WN nówka, palec, kopułka - 100 %, poezja...

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 2:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Sprawdź kolego czy wtryskiwacz rozruchowy działa jak jest zimny.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 3:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 19, 2009 7:13 pm
Posty: 210
Może jak to dawniej trzeba było wyjąć ssanie, może wskazania jakiegoś czujnika wskazuja ze samochód jest ciepły.

_________________
W126 SEC '89 4.2
EX W124 '95 2.0
Toyota Yaris 2007 1.4 D4D - autko żony
[color=#FF0000]www.warszawadoslubu.pl[/color]
gg 3829726


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 5:40 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
A tak przy okazji mareczek8484 - jak masz 1986r to nie jest 188KM?

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 6:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Jak ma KAT-a, to jest 180 KM, ponoć bez niego ma być 188...

Aha, mareczek, jeździsz nią codziennie? Bo jak nie to to raczej norma, że pierwszy rozruch trochę cięższy. Wilgotne powietrze i tyle...

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 9:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
DJ MAKU pisze:
Aha, mareczek, jeździsz nią codziennie? Bo jak nie to to raczej norma, że pierwszy rozruch trochę cięższy. Wilgotne powietrze i tyle...

Może trochę w tym racji ale nie zgodzę się by to było naturalne. Swoje M110 odpalam czasem po kilkutygodniowym postoju i raczej nigdy nie musiałem dłużej z tego powodu kręcić [oczko]

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 9:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
No właśnie, niby tak, ale dziś zapalił mi dopiero za trzecim razem (trzy razy po 3 sekundy kręcenia) po sześciu dniach postoju na dworze, a w styczniu (gdy jeszcze nie był mój) to po tygodniu stania odpalił od pierwszego pyknięcia przy -10 i to bez wyjmowania akumulatora i takich tam.

Dlatego ja zwalam na wilgoć...

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 11:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
jeżdżę nim na co dzień, i powiem szczerze że uciążliwa jest ta przypadłość... Jest to wersja z katem, 86 rok, 132 kw...

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 04, 2010 7:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
Paweł-Sec pisze:
Może jak to dawniej trzeba było wyjąć ssanie, może wskazania jakiegoś czujnika wskazuja ze samochód jest ciepły.


Odpalam go jako zimny, po 20 sekundach zgaszę, i odpalam ponownie i wtedy już pali od strzała, a przecież nadal jest zimny...

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 04, 2010 3:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
No, nie do końca, w cylindrach po 20 sek. pracy panuje już całkiem wysoka temperatura, to już nie zimny rozruch.

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 04, 2010 4:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 19, 2009 7:13 pm
Posty: 210
mogą wtryski nie trzymac ciśnienia. Po przekręceniu poprostu je dobije ciśnienie i potem juz pali jak trzeba.

Tak kiedyś temu miałem w BMW tyle że był to TDs

_________________
W126 SEC '89 4.2
EX W124 '95 2.0
Toyota Yaris 2007 1.4 D4D - autko żony
[color=#FF0000]www.warszawadoslubu.pl[/color]
gg 3829726


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 04, 2010 9:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
mareczek8484 pisze:
odpalam ponownie i wtedy już pali od strzała, a przecież nadal jest zimny...

równie dobrze układ paliwowy po nocy może nie trzymać ciśnienia... Trzeba by zmierzyć czy ciśnienie jest ok, czy akumulator trzyma, czy przekaźnik pomp/pompy (bo nie pamiętam czy w 300 jest 1 czy dwie) nie iskrzy i czy pompa/pompy dają dobre ciśnienie czy są już na wykończeniu... Generalnie niezbyt łatwa sprawa. Czy jak przekręcisz 10 razy kluczyk tak aby za każdym razem przez 2sek chodziły pompy i potem zapalisz to jest lepiej?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 04, 2010 11:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Janfocus, w 300SE jest jeden przekaźnik i jedna pompa, tak dla rozwiania Twoich wątpliwości. [zlosnik]

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 12:45 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Szumek pisze:
Janfocus, w 300SE jest jeden przekaźnik i jedna pompa, tak dla rozwiania Twoich wątpliwości.

co do przekaźnika nie mam wątpliwości, bo też mam jeden, a co do pomp -merci :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 10:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 06, 2010 2:13 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Sanok
Spróbuj taka sztuczkę z rana. Zdejmij obudowę filtra abyś płytę od k-jet widział przekręć kluczyk do zapłonu i wtedy delikatnie palcem naciśnij płytę i spróbuj odpalić. Jeżeli zakręci i odpali bez problemu to znaczy ze z ranna nie dostaje biedak należytej porcji paliwa lub jeżeli nie odpali to przyczyna może być taka ze np wtryski ci leja i auto przez noc się zalewa i dlatego tyle musisz kręcić.
Powodzenia w testach

A ha to autko ma gaz czy nie bo jeszcze jedno mi się nasuwa:) ale to potem w prezencie napisze.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl