MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Nie odpala jak należy...
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47177
Strona 1 z 2

Autor:  mareczek8484 [ pn mar 01, 2010 2:29 pm ]
Tytuł:  Nie odpala jak należy...

S-ka jak w opisie, problem następujący:
Wsiadam rano do auta, i żeby odpalić, hebluję ładnych parę sekund. Natomiast gdy już przejadę kawałek i silnik się nagrzeje, potem odpala ,,od strzała", im zimniejszy, tym dłużej trzeba heblować... Nie wiem jak dojść do sedna sprawy. Świece wymieniłem, kable WN nówka, palec, kopułka - 100 %, poezja...

Autor:  bary123ce [ pn mar 01, 2010 2:59 pm ]
Tytuł: 

Sprawdź kolego czy wtryskiwacz rozruchowy działa jak jest zimny.

Autor:  Paweł-Sec [ pn mar 01, 2010 3:22 pm ]
Tytuł: 

Może jak to dawniej trzeba było wyjąć ssanie, może wskazania jakiegoś czujnika wskazuja ze samochód jest ciepły.

Autor:  AndyS [ pn mar 01, 2010 5:40 pm ]
Tytuł: 

A tak przy okazji mareczek8484 - jak masz 1986r to nie jest 188KM?

Autor:  DJ MAKU [ pn mar 01, 2010 6:34 pm ]
Tytuł: 

Jak ma KAT-a, to jest 180 KM, ponoć bez niego ma być 188...

Aha, mareczek, jeździsz nią codziennie? Bo jak nie to to raczej norma, że pierwszy rozruch trochę cięższy. Wilgotne powietrze i tyle...

Autor:  voytas [ pn mar 01, 2010 9:09 pm ]
Tytuł: 

DJ MAKU pisze:
Aha, mareczek, jeździsz nią codziennie? Bo jak nie to to raczej norma, że pierwszy rozruch trochę cięższy. Wilgotne powietrze i tyle...

Może trochę w tym racji ale nie zgodzę się by to było naturalne. Swoje M110 odpalam czasem po kilkutygodniowym postoju i raczej nigdy nie musiałem dłużej z tego powodu kręcić [oczko]

Autor:  DJ MAKU [ pn mar 01, 2010 9:58 pm ]
Tytuł: 

No właśnie, niby tak, ale dziś zapalił mi dopiero za trzecim razem (trzy razy po 3 sekundy kręcenia) po sześciu dniach postoju na dworze, a w styczniu (gdy jeszcze nie był mój) to po tygodniu stania odpalił od pierwszego pyknięcia przy -10 i to bez wyjmowania akumulatora i takich tam.

Dlatego ja zwalam na wilgoć...

Autor:  mareczek8484 [ pn mar 01, 2010 11:22 pm ]
Tytuł: 

jeżdżę nim na co dzień, i powiem szczerze że uciążliwa jest ta przypadłość... Jest to wersja z katem, 86 rok, 132 kw...

Autor:  mareczek8484 [ czw mar 04, 2010 7:28 am ]
Tytuł: 

Paweł-Sec pisze:
Może jak to dawniej trzeba było wyjąć ssanie, może wskazania jakiegoś czujnika wskazuja ze samochód jest ciepły.


Odpalam go jako zimny, po 20 sekundach zgaszę, i odpalam ponownie i wtedy już pali od strzała, a przecież nadal jest zimny...

Autor:  DJ MAKU [ czw mar 04, 2010 3:02 pm ]
Tytuł: 

No, nie do końca, w cylindrach po 20 sek. pracy panuje już całkiem wysoka temperatura, to już nie zimny rozruch.

Autor:  Paweł-Sec [ czw mar 04, 2010 4:41 pm ]
Tytuł: 

mogą wtryski nie trzymac ciśnienia. Po przekręceniu poprostu je dobije ciśnienie i potem juz pali jak trzeba.

Tak kiedyś temu miałem w BMW tyle że był to TDs

Autor:  Janfocus [ czw mar 04, 2010 9:11 pm ]
Tytuł: 

mareczek8484 pisze:
odpalam ponownie i wtedy już pali od strzała, a przecież nadal jest zimny...

równie dobrze układ paliwowy po nocy może nie trzymać ciśnienia... Trzeba by zmierzyć czy ciśnienie jest ok, czy akumulator trzyma, czy przekaźnik pomp/pompy (bo nie pamiętam czy w 300 jest 1 czy dwie) nie iskrzy i czy pompa/pompy dają dobre ciśnienie czy są już na wykończeniu... Generalnie niezbyt łatwa sprawa. Czy jak przekręcisz 10 razy kluczyk tak aby za każdym razem przez 2sek chodziły pompy i potem zapalisz to jest lepiej?

Autor:  Szumek [ czw mar 04, 2010 11:07 pm ]
Tytuł: 

Janfocus, w 300SE jest jeden przekaźnik i jedna pompa, tak dla rozwiania Twoich wątpliwości. [zlosnik]

Autor:  Janfocus [ pt mar 05, 2010 12:45 am ]
Tytuł: 

Szumek pisze:
Janfocus, w 300SE jest jeden przekaźnik i jedna pompa, tak dla rozwiania Twoich wątpliwości.

co do przekaźnika nie mam wątpliwości, bo też mam jeden, a co do pomp -merci :)

Autor:  glysy [ pt mar 05, 2010 10:28 am ]
Tytuł: 

Spróbuj taka sztuczkę z rana. Zdejmij obudowę filtra abyś płytę od k-jet widział przekręć kluczyk do zapłonu i wtedy delikatnie palcem naciśnij płytę i spróbuj odpalić. Jeżeli zakręci i odpali bez problemu to znaczy ze z ranna nie dostaje biedak należytej porcji paliwa lub jeżeli nie odpali to przyczyna może być taka ze np wtryski ci leja i auto przez noc się zalewa i dlatego tyle musisz kręcić.
Powodzenia w testach

A ha to autko ma gaz czy nie bo jeszcze jedno mi się nasuwa:) ale to potem w prezencie napisze.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/