Problem jak w tytule
Wsadzany był bezpiecznik 25A, tak jak jest napisane na kracie na obudowie skrzynki. Po przekręceniu stacyjki wszystko ok, pochodzi 2-3sec i pali się bezpiecznik... Podejrzewałem z ojcem powód- gdy podłączaliśmy kable rozruchowe, chyba pomyliliśmy kolejność podłączania( o ile ma to jakiekolwiek znaczenie..), coś jakby lekko strzeliło..
I od tego się zaczęło palenie bezpiecznika nr1.
teraz jaki mam bałagan na pokłądzie

:
-brak podświetlenia konsoli środkowej
-nie działa ogrzewanie tylnej szyby,
-non stop pali się ,,rezerwa"( na oparach nie jeżdżę
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
)
-grzanie foteli nie działa
-wskazówka paliwa jest na max. na każdym biegu, ale na R spada na zero
-nie działa radio!
Może ktoś przechodził przez podobny problem i zna rozwiązanie zagadki:)
Nie chcąc zaśmiecac głównej strony mam pytanie 2.
Co może być powodem nie zawsze działającego tempomatu?
Raz działa idealnie ale czasem podczas jazdy potrafi sam ,,odpuscic"
Drugi raz w ogóle nie chce załączyć. Nie znalazłem zależności, czy zimny, ciepły, po ponownym rozruchu itp.
Może to wina jakiś wrednych kabelków???
Podobna sprawa jest z termometrem, raz pokazuje bardzo wyraźnie,
lecz czasami świeci z małym kontrastem, lub wcale.
Jeśli to pomoże:
-E300D 1994 kombi automat
- WDB1241911F287972
Pomożecie?
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)