MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 12:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 08, 2010 7:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
wczoraj wziąłem strzykawkę i zabrałem się za wymiane płynu wspomagania,wymieniłem tak jak nalezy po czym odpaliłem silnik i na postoju skręciłem maksymalnie koła w jedną stronę, a następnie w drugą i tak kilka razy! wszystko wróciło do normy,a dzis pojeździłem po miescie i było wszystko ok chodzi zdecydowanie lżej niż przed wymianią
później auto zaparkowałem stało jakies dobre 5 godzin po tym czasie odpaliłem i po chwili poczułem że kierownicy chodzi coraz ciężej ale po chwili już było dobrze z tym że po przejechaniu kilka metrów znów zaczęla chodzic bardzo ciezko efekt taki jak autem bez wspomagania nawet i gorzej, dojechałem do domu,zgasiłem auto po chwili urochomiułem i wspomaganie znów działa ,coś mi się zdaję że ma tu może tez jakis związek ASD,bo ASD nie odpowietrzałem a wydaję mi się że pompa podaje ten sam płyn który wcześniej wyminiłem co tym sądzicie???


Na górę
Post: pn mar 08, 2010 8:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
rogra pisze:
... coś mi się zdaję że ma tu może tez jakis związek ASD, bo ASD nie odpowietrzałem a wydaję mi się że pompa podaje ten sam płyn który wcześniej wyminiłem co tym sądzicie???

Nie. Tym bardziej, że jest już dobrze.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 8:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
Mirmur pisze:
Nie.

to jak wtedy działa ta pompa od wspomagania??? dochodza do niej cztery przewody dwa od układu kierowniczego a dwa od asd i czy płyn jest jeden do wszystkiego czy jak ??? jak to po prostu działa cały ten układ


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 8:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
rogra pisze:
... dochodza do niej cztery przewody dwa od układu kierowniczego a dwa od asd...

Pompa jest podwójna.
rogra pisze:
...i czy płyn jest jeden do wszystkiego...

Nie. Wspomaganie i ASD są zasilane przez osobne płyny. Wspomaganie przez olej ATF-220 a ASD przez olej ZH-M.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 08, 2010 9:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 28, 2007 3:14 pm
Posty: 209
Lokalizacja: Łódź
A przy wymianie tego oleju ze wspomagania nie pochlaples moze paska klinowego? Napedza on pompe i moze teraz sie slizga. Moze czegos nie dokreciles lub uszczelka dekla jest nieszczelna i kapie na pasek.

_________________
Mercedes W124 300D '88 automat
Mercedes W204 C200 CGI '11 automat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl