MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pali bezpiecznik nr1 po odpalaniu na kablach(+problem tempo) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47291 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | skorpion986 [ pt mar 05, 2010 10:36 pm ] |
Tytuł: | Pali bezpiecznik nr1 po odpalaniu na kablach(+problem tempo) |
Problem jak w tytule ![]() Wsadzany był bezpiecznik 25A, tak jak jest napisane na kracie na obudowie skrzynki. Po przekręceniu stacyjki wszystko ok, pochodzi 2-3sec i pali się bezpiecznik... Podejrzewałem z ojcem powód- gdy podłączaliśmy kable rozruchowe, chyba pomyliliśmy kolejność podłączania( o ile ma to jakiekolwiek znaczenie..), coś jakby lekko strzeliło.. I od tego się zaczęło palenie bezpiecznika nr1. teraz jaki mam bałagan na pokłądzie ![]() -brak podświetlenia konsoli środkowej -nie działa ogrzewanie tylnej szyby, -non stop pali się ,,rezerwa"( na oparach nie jeżdżę ![]() -grzanie foteli nie działa -wskazówka paliwa jest na max. na każdym biegu, ale na R spada na zero -nie działa radio! Może ktoś przechodził przez podobny problem i zna rozwiązanie zagadki:) Nie chcąc zaśmiecac głównej strony mam pytanie 2. Co może być powodem nie zawsze działającego tempomatu? Raz działa idealnie ale czasem podczas jazdy potrafi sam ,,odpuscic" Drugi raz w ogóle nie chce załączyć. Nie znalazłem zależności, czy zimny, ciepły, po ponownym rozruchu itp. Może to wina jakiś wrednych kabelków??? Podobna sprawa jest z termometrem, raz pokazuje bardzo wyraźnie, lecz czasami świeci z małym kontrastem, lub wcale. ![]() Jeśli to pomoże: -E300D 1994 kombi automat - WDB1241911F287972 Pomożecie? ![]() |
Autor: | bary123ce [ pt mar 05, 2010 11:01 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co może być powodem nie zawsze działającego tempomatu?
Najczęściej zimne luty w sterowniku - aluminiowa puszka schowana nad nogami kierowcy. |
Autor: | Gerri [ sob mar 06, 2010 9:40 am ] |
Tytuł: | Re: Pali bezpiecznik nr1 po odpalaniu na kablach(+problem te |
skorpion986 pisze: Wsadzany był bezpiecznik 25A, tak jak jest napisane na kracie na obudowie skrzynki. Coś cyganisz - na tą pozycję nie był nigdy dedykowany tak mocny bezpiecznik! (zrozumiałem, że chodzi o bezpiecznik w głównej skrzynce bezpieczników) skorpion986 pisze: -brak podświetlenia konsoli środkowej Sprawdź "czerwony bezpiecznik" za licznikiem skorpion986 pisze: -nie działa ogrzewanie tylnej szyby, Co znaczy "nie działa"? Nie świeci kontrolka czy nie grzeje szyba? Podmień na próbę przekaźnik zespolony. skorpion986 pisze: -non stop pali się ,,rezerwa" wskazówka paliwa jest na max. na każdym biegu, ale na R spada na zero
Co znaczy "na R"? Jeżeli "na wstecznym biegu" to sprawdź masę na tylnym lewym nadkolu (tam gdzie masa anteny) - może być rozkręcone. |
Autor: | skorpion986 [ sob mar 06, 2010 5:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Pali bezpiecznik nr1 po odpalaniu na kablach(+problem te |
Może mój opis nie jest precyzyjny, ale żaden ze mnie mechanik ![]() Gerri, na Twoje pytania odpowiem popołudniu- teraz nie mam auta. (R-bieg wsteczny oczywiście) Nie dodałem na wstępie, że wszystkie funkcje działały idealnie przed paleniem na kable(oprócz tempomatu i termometru). <br>Dodano po 5 godzinach. 46 minutach.:<br> Gerri pisze: skorpion986 pisze: Wsadzany był bezpiecznik 25A, tak jak jest napisane na kracie na obudowie skrzynki. Coś cyganisz - na tą pozycję nie był nigdy dedykowany tak mocny bezpiecznik! (zrozumiałem, że chodzi o bezpiecznik w głównej skrzynce bezpieczników) Pomyliłem się przy pisaniu-zakładaliśmy 16A, czyli taki jaki ma byc Gerri pisze: skorpion986 pisze: -brak podświetlenia konsoli środkowej Sprawdź "czerwony bezpiecznik" za licznikiem Jak się do niego dostać? Czytałem, że trzeba wyjąc licznik, ale w jaki sposób? Gerri pisze: skorpion986 pisze: -nie działa ogrzewanie tylnej szyby, Co znaczy "nie działa"? Nie świeci kontrolka czy nie grzeje szyba? Podmień na próbę przekaźnik zespolony. Nie grzeje i nie świeci, wcześniej działało.. Gerri pisze: skorpion986 pisze: -non stop pali się ,,rezerwa" wskazówka paliwa jest na max. na każdym biegu, ale na R spada na zero Co znaczy "na R"? Jeżeli "na wstecznym biegu" to sprawdź masę na tylnym lewym nadkolu (tam gdzie masa anteny) - może być rozkręcone. Wcześniej wskaźnik działał poprawnie, raczej nie jest to wina odkręconej masy. Tak sobie teraz myślę, że wszystkie te elementy muszą być jakoś powiązane w jednym miejscu, ten element pewnie niedomaga i nie działa mi pół auta ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |