MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Probem z 3.0 24V m104 dziwna praca
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47300
Strona 1 z 1

Autor:  rogra [ sob mar 06, 2010 8:05 pm ]
Tytuł:  Probem z 3.0 24V m104 dziwna praca

kolega ma własnie coupe 3.0 24V i jest problem

powiem tak:
-odpala na dotyk,chodzi tak jak powinien chodzic (ale na wolnych obrotach) cięzko się wkręca na wyższe obroty ale po mału jakos wkręca,jak już się chce jechac to wciskam gaz w podłoge a auto zachowuję sie jak bym delikatnie gaz wciskał przyspiesza ale bardzo słabo wogóle nie czuc że to jedzie, dodam że auto ma założony GAZ i chodzo na nim idealnie a na benzynie prze montażem LPG chodził dobrze po jakis czasie coraz gorzej a teraz to już kompletnie nei da rady jeździc na benzynie (możliwe że coś się zamuliło od tego gazu)
dodam że nie miał strzałów!!!
otóz sprawdziłem kilka rzeczy już:
cły wtrysk,rozdzielacz,guma pod nim,wszystkie węży gumowe,silnik krokowy (ten srebny)
jak i równiez potencjometr który jest sprawny
-kabe zapłonowe,
-srebny przekażnik przpięciowy
za każdym razem odpala na dotyk

odłaczyłem cała elektrykę czyli kompa aby sprawdzic czy to wina części elektrycznej czy tez mechanicznej a dokładnie mówiąc praca silnika bez wzbogacanie mieszanki,sondy itp. no i również nie chce chodzic

nie wiem co to moze by ale zastanawiam się czy winą może byc cos z zapłonem czy tez wtryski lub ciśnienie paliwa zbyt małe ( bo tego nie sprawdzałem)

powiem jeszcze jedno przepala się bezpiecznik nr 2 i 6 nie zawsze ale dosc czesto 2 jest od zapłonu czyli gasna wszystkie kontrolki

a odnośnie okragłego gniazda na nadkolu to napiecia wyszły mie nasytępujące:
pin 2 i 5 czyli masa i + powinno byc 12V a jest 0V
pin 2 i 3 12,5v + - wachania
pin 3 i 5 12.5V + - wachania

o co w tym wszystkie chodzi czy moze wina leży po stronie jakosg czujnika np.położenie wału

gdzie szukac przyczynw????

Autor:  darus [ sob mar 06, 2010 8:31 pm ]
Tytuł: 

Trzeba zmierzyć cisnienie paliwa, byc może pompa paliwa umiera.

Autor:  glysy [ sob mar 06, 2010 8:58 pm ]
Tytuł: 

Poszukaj gdzieś na forum jest jak sprawdzić kody błędów za pomocą diody. Ja u siebie w 280 tez miałem jaja ze sterowaniem silnika palił na strzał ale np chodziła cały czas na 1 500 obr/min lub strzelała w tłumiku itd. Okazało się ze miałem zwarcie w instalacji przepustnicy po wymianie okablowania się uspokoiło.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/