MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Probem z 3.0 24V m104 dziwna praca https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47300 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rogra [ sob mar 06, 2010 8:05 pm ] |
Tytuł: | Probem z 3.0 24V m104 dziwna praca |
kolega ma własnie coupe 3.0 24V i jest problem powiem tak: -odpala na dotyk,chodzi tak jak powinien chodzic (ale na wolnych obrotach) cięzko się wkręca na wyższe obroty ale po mału jakos wkręca,jak już się chce jechac to wciskam gaz w podłoge a auto zachowuję sie jak bym delikatnie gaz wciskał przyspiesza ale bardzo słabo wogóle nie czuc że to jedzie, dodam że auto ma założony GAZ i chodzo na nim idealnie a na benzynie prze montażem LPG chodził dobrze po jakis czasie coraz gorzej a teraz to już kompletnie nei da rady jeździc na benzynie (możliwe że coś się zamuliło od tego gazu) dodam że nie miał strzałów!!! otóz sprawdziłem kilka rzeczy już: cły wtrysk,rozdzielacz,guma pod nim,wszystkie węży gumowe,silnik krokowy (ten srebny) jak i równiez potencjometr który jest sprawny -kabe zapłonowe, -srebny przekażnik przpięciowy za każdym razem odpala na dotyk odłaczyłem cała elektrykę czyli kompa aby sprawdzic czy to wina części elektrycznej czy tez mechanicznej a dokładnie mówiąc praca silnika bez wzbogacanie mieszanki,sondy itp. no i również nie chce chodzic nie wiem co to moze by ale zastanawiam się czy winą może byc cos z zapłonem czy tez wtryski lub ciśnienie paliwa zbyt małe ( bo tego nie sprawdzałem) powiem jeszcze jedno przepala się bezpiecznik nr 2 i 6 nie zawsze ale dosc czesto 2 jest od zapłonu czyli gasna wszystkie kontrolki a odnośnie okragłego gniazda na nadkolu to napiecia wyszły mie nasytępujące: pin 2 i 5 czyli masa i + powinno byc 12V a jest 0V pin 2 i 3 12,5v + - wachania pin 3 i 5 12.5V + - wachania o co w tym wszystkie chodzi czy moze wina leży po stronie jakosg czujnika np.położenie wału gdzie szukac przyczynw???? |
Autor: | darus [ sob mar 06, 2010 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
Trzeba zmierzyć cisnienie paliwa, byc może pompa paliwa umiera. |
Autor: | glysy [ sob mar 06, 2010 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
Poszukaj gdzieś na forum jest jak sprawdzić kody błędów za pomocą diody. Ja u siebie w 280 tez miałem jaja ze sterowaniem silnika palił na strzał ale np chodziła cały czas na 1 500 obr/min lub strzelała w tłumiku itd. Okazało się ze miałem zwarcie w instalacji przepustnicy po wymianie okablowania się uspokoiło. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |