MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Wspomaganie układu kierowniczego raz jest a raz nie ma ???
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47341
Strona 1 z 1

Autor:  rogra [ pn mar 08, 2010 7:09 pm ]
Tytuł:  Wspomaganie układu kierowniczego raz jest a raz nie ma ???

wczoraj wziąłem strzykawkę i zabrałem się za wymiane płynu wspomagania,wymieniłem tak jak nalezy po czym odpaliłem silnik i na postoju skręciłem maksymalnie koła w jedną stronę, a następnie w drugą i tak kilka razy! wszystko wróciło do normy,a dzis pojeździłem po miescie i było wszystko ok chodzi zdecydowanie lżej niż przed wymianią
później auto zaparkowałem stało jakies dobre 5 godzin po tym czasie odpaliłem i po chwili poczułem że kierownicy chodzi coraz ciężej ale po chwili już było dobrze z tym że po przejechaniu kilka metrów znów zaczęla chodzic bardzo ciezko efekt taki jak autem bez wspomagania nawet i gorzej, dojechałem do domu,zgasiłem auto po chwili urochomiułem i wspomaganie znów działa ,coś mi się zdaję że ma tu może tez jakis związek ASD,bo ASD nie odpowietrzałem a wydaję mi się że pompa podaje ten sam płyn który wcześniej wyminiłem co tym sądzicie???

Autor:  Mirmur [ pn mar 08, 2010 8:26 pm ]
Tytuł:  Re: Wspomaganie układu kierowniczego raz jest a raz nie ma

rogra pisze:
... coś mi się zdaję że ma tu może tez jakis związek ASD, bo ASD nie odpowietrzałem a wydaję mi się że pompa podaje ten sam płyn który wcześniej wyminiłem co tym sądzicie???

Nie. Tym bardziej, że jest już dobrze.

Pozdrawiam.

Autor:  rogra [ pn mar 08, 2010 8:29 pm ]
Tytuł: 

Mirmur pisze:
Nie.

to jak wtedy działa ta pompa od wspomagania??? dochodza do niej cztery przewody dwa od układu kierowniczego a dwa od asd i czy płyn jest jeden do wszystkiego czy jak ??? jak to po prostu działa cały ten układ

Autor:  Mirmur [ pn mar 08, 2010 8:48 pm ]
Tytuł: 

rogra pisze:
... dochodza do niej cztery przewody dwa od układu kierowniczego a dwa od asd...

Pompa jest podwójna.
rogra pisze:
...i czy płyn jest jeden do wszystkiego...

Nie. Wspomaganie i ASD są zasilane przez osobne płyny. Wspomaganie przez olej ATF-220 a ASD przez olej ZH-M.

Pozdrawiam.

Autor:  Huzar [ pn mar 08, 2010 9:08 pm ]
Tytuł: 

A przy wymianie tego oleju ze wspomagania nie pochlaples moze paska klinowego? Napedza on pompe i moze teraz sie slizga. Moze czegos nie dokreciles lub uszczelka dekla jest nieszczelna i kapie na pasek.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/