MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Suwak el. szyby
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47348
Strona 1 z 1

Autor:  Złoty [ pn mar 08, 2010 11:35 pm ]
Tytuł:  Suwak el. szyby

Witam.
Rozebralem dzis tylne drzwi, w celu sprawdzenia mechanizmu tylnej, lewej szyby. Okazalo sie, ze silnik i zebatki dzialaja ok, ale wyrobil sie ten plastikowy suwak smigajacy na szynie pod sama szyba. Gosc, od ktorego kupilem odlaczyl po prostu przelacznik na drzwiach, zeby kupujacy nie zobaczyl za duzo :o
Tak czy inaczej zamocowalem to tymczasowo i musze szukac tego suwaczka.

I tu moje pytanie ma ktos z grona ta czesc na zbyciu? Moze na sprzedaz?

Autor:  AndyS [ pn mar 08, 2010 11:59 pm ]
Tytuł: 

Raczej trudno będzie to dostać. Ale za niezbyt wielkie pieniądze (nie mogę sobie przypomnieć) można kupić zestaw naprawczy do 123 - pasuje. Jedyna trudność to że trzeba nitować (zaklepywać) bo taka jest technologia montażu.

Autor:  Złoty [ wt mar 09, 2010 6:11 am ]
Tytuł: 

Gdzie taki zestaw mozna kupic? :o

Autor:  czarek12 [ wt mar 09, 2010 7:18 am ]
Tytuł: 

Nie wiem czy akurat o to chodzi ale w listopadzie kupowałem w ASO Sosnowiec ,płozę ślizgową nr. A126 720 01 42 koszt brutto 18,06 pln :lol:

Autor:  AndyS [ wt mar 09, 2010 3:09 pm ]
Tytuł: 

Właśnie o to "biega". U mnie w ASO tego nie było ale był zestaw naprawczy jak pisałem do W123. Nie wiem czy zestaw to nie lepsze rozwiązanie bo potem może być problem z tym elementem do zanitowania.
czarek12 napisz jak to naprawiłeś kupując sama płozę.

Autor:  czarek12 [ wt mar 09, 2010 8:02 pm ]
Tytuł: 

Kolego ,proste jak budowa cepa,jak wyciągniesz podnośnik szyby to trzeba rozwiercić stary nit i nastepnie na śrubie -chyba fi 8 mm,ale to musisz sprawdzić, zaklepać nowy slizg, nie wiem czy jest jakaś róznica w tych slizgach tzn. przód-tył ale gość w ASO mi sie pytał do których to ma być dżwi, podałem Ci numer do dżwi tylnych !!!

Autor:  AndyS [ wt mar 09, 2010 9:58 pm ]
Tytuł: 

czarek12 pisze:
rozwiercić stary nit i nastepnie na śrubie -chyba fi 8 mm
Wszystko jasne. tylko u mnie po pół roku intensywnej eksploatacji (lato) gwint się wyrobił (?), powstał luz i ślizg znowu pękł. Oryginalny bolec działa już prawie 3 lata. To tyle.

Autor:  czarek12 [ wt mar 09, 2010 10:52 pm ]
Tytuł: 

no kolego AndyS ,chyba niedokładnie czytasz co piszę,napisałem że trzeba z drugiej strony jak się nit zaklepuje ,podłożyć śrubę aby nie prać młotkiem po plastikowym ślizgu !!

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/