MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 12:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt mar 09, 2010 9:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Witam, C124 E220 `93 M111 auto zapala, jedzie, po przyciśnięciu mocniejszym gazu, tak powyżej 4 tys obr traci moc. Iskra jest, impuls na wtryskiwacze także, a nie pracują dwa cylindry. Czy szukanie dziury w całym w przestawiaczu rozrządu to dobry trop? Szukam w innym poście sterownika, ale to chyba nie to, cewki, świece, przewody wyeliminowane. Jakieś sugestie może?

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 09, 2010 10:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Odczytaj błędy to podstawa i wiele daje .

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 10, 2010 12:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 20, 2009 11:09 am
Posty: 240
Lokalizacja: Gdańsk
Przepływomierz, przepustnica do sprawdzenia ;) Ale to najlepiej tak jak powiedział VALENTINE123 przy pomocy komputera(czy jakoś tak [zlosnik] )

_________________
W140 400SE 1991
W124 200E 1993
Ex: W124 220E 1993
Ex: S210 420E 1996


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 10, 2010 8:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
on głupoty gada, ma pełną listę błędów, więc nie jest to odpowiedź - nie chcą się skasować, mostkowanie 1 z 8 na 12 sek nic nie daje - czy to się jakoś inaczej kasuje?

A co do przepustnicy i przepływomierza - jak miały by mieć wpływ te elementy na brak pracy cylindra? 1 pracuje ok a 2 już nie bardzo.

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 10, 2010 9:28 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A jak ma się wiązka elektryczna w tym silniku???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 10, 2010 10:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 06, 2010 2:13 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Sanok
Które cylindry nie pracują ? Sprawdź czy nie są one obsługiwane przez ta sama cewkę. Ja u siebie tez tak miałem ze raz mi chodził na jedne baniak a raz nie i cewka miała przebicie. Zamień cewki miejscami i zobacz czy dalej przerywa na te same cylindry. Sprawdź przejście pomiędzy kablami z cewki a kompem może masz zwarcie w instalacji mercedesy tak niestety maja ze wioski sie sypia.

Powodzianie w pracach przechodziłem to u siebie wiedz wiem co to znaczy ale ze spokojem i na pewno to będzie jakaś głupota.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 10, 2010 4:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 16, 2007 9:33 am
Posty: 131
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
[quote="me-how"]on głupoty gada, ma pełną listę błędów, więc nie jest to odpowiedź - nie chcą się skasować, mostkowanie 1 z 8 na 12 sek nic nie daje - czy to się jakoś inaczej kasuje?

Proponuje warsztat z profesjonalnym czytnikiem i komputerem.
Mam ten sam silnik i z "blyskotką" różnie bywa.
Poza tym kilka błyśnięć może oznaczać różne błędy w porównaniu z odczytem komputerem.
Po odczytaniu komputerem fachman powie Ci co konkretnie się dzieje.

Koszt takiej operacji u mnie to 50 zł - chyba warto zainwestować.

_________________
DB w124 E 220 C - using
DB w210 E 220 CDI - using
DB w210 E 290 TD - sold
DB w124 E 200 C -sold
DB w124 250 TD - sold


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 10, 2010 8:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
wszystko o czym piszecie już zostało zrobione, dlatego zapytałem o ten przestawiacz, podczas "złej" pracy iskra jest, impuls na wtryskiwacz też, a cylinder nie pracuje <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
grzesiekwie pisze:
Koszt takiej operacji u mnie to 50 zł - chyba warto zainwestować.


reklama dźwignią handlu, ale taka mała podpowiedź, wpisz choć lokalizację dla potencjalnego klienta

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 10, 2010 9:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 06, 2010 2:13 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Sanok
To zamień wtryskiwacze miejscami


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 8:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
ja w swojej coupe tez tak miałem, okazało się że od zwarć w wiązce pomimo że przejście było grzała się końcówka mocy w kompie i odłaczał impuls na jedną cewkę, objaw był taki że raz chodzil na 6 garków a zaraz tylko na 4 i zawsze padał 1 i 6 cylinder boone sa sterowane z jednej cewki. POdjedź do dobrego elektronika, on będzie wiedział co zrobić, a tak w ogóle to wiązkę wymieniałeś kiedyś czy dalej jest oryginalna? Jeśli sa stare kable oryginalne to n apewno wiązka się krzaczy.

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 8:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
wiązka cała wymieniona, na nowe przewody

szukam sterownika - ale z tym kiepsko

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 13, 2010 10:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Możesz mnie oświecić skąd przy 4 tys.obrotów wiesz który cylinder nie pracuje prawidłowo???Mialem w takim silniku takie same objawy i ustąpiły po wymianie przepływomierza.Mam w zapasie komputer,możesz spróbować.

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 14, 2010 6:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
czy przy 4 to nie wiem, ale po powrocie do jałowego takie jaja :)

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 14, 2010 7:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
najlepiej by było podmienić teraz kompa skoro piszesz że wiązka wymieniona, a nie masz gdzie podjechać do elektronika u siebie żeby podpiął go pod kompa i sprawdził co i jak? Nie wiem czy po podłączeniu akurat pokaże usterkę ale można zawsze spróbować bo niestety diagnostyka komputerowa tego silnika to nie to samo co w dzisiejszych samochodach.

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 14, 2010 7:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
podłączanie do kompa jest do dupy, pokazuje przerywanie zapłonów na 3 i 4 cylindrze, ale to wiemy już bez mądrali

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl