MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wkręca się do 3000tys obr.i przerywa brak mocy m104 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47406 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rogra [ śr mar 10, 2010 7:54 pm ] |
Tytuł: | Wkręca się do 3000tys obr.i przerywa brak mocy m104 |
czy może byc to wina modułu zapłonowego??? a jeśli nie to co?? Wkręca się max. tylko do 3000tys obr.i przerywa a nawet strzela w dolotot |
Autor: | head [ czw mar 11, 2010 10:25 pm ] |
Tytuł: | |
ale co podczas jazdy czy na postoju?? |
Autor: | rogra [ pt mar 12, 2010 1:52 am ] |
Tytuł: | |
head pisze: ale co podczas jazdy czy na postoju??
podczas jazdy |
Autor: | leopold [ pt mar 12, 2010 8:01 am ] |
Tytuł: | Re: Wkręca się do 3000tys obr.i przerywa brak mocy m104 |
rogra pisze: czy może byc to wina modułu zapłonowego??? a jeśli nie to co??
Wkręca się max. tylko do 3000tys obr.i przerywa a nawet strzela w dolotot ![]() ![]() Pozdrawia relatywnie Leopold |
Autor: | MarcinJUNAK [ pt mar 12, 2010 2:54 pm ] |
Tytuł: | |
na początek sprawdź filtr paliwa i przydało by sie wymienić świece, a jak wolno dodajesz gazu to tez tak się dzieje? na każdym biegu masz takie objawy? |
Autor: | bmw [ pt mar 12, 2010 6:01 pm ] |
Tytuł: | |
M104 pod komputer da się podpiąć i zczytać błędy.Z drugiej strony to skąd mamy wiedzieć jaki masz silnik M104 z KE czy LH ??? |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt mar 12, 2010 6:19 pm ] |
Tytuł: | |
Właśnie, który to M104 ?? 300-24 , 280, 320 ?? |
Autor: | rogra [ pt mar 12, 2010 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
silnik to 3.0 24V podstawowe elementy wymienione ,jest nawet problem z samym odpaleniem a mianowicie odpala na dotyk chodzi chwile i gasnie po czym znów go odpalan i tak samo az do skutku póki się troche nagrzeje im bardziej się nagrzewa tym moge dodawac gazu bo zaraz przy pierwszym odpaleniu jak dodam gaz to od razu gasnie,brakuję tak jakby jakiej większej dawki paliwa lub cos z zapłonem może to moduł |
Autor: | holyfido [ pt mar 12, 2010 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
Kiedy się nagrzeje odłącz wtyczkę od czujnika temperatury i zobacz jak zareaguje(przy zapalaniu), a także odłącz wtyczkę od wtryskiwacza rozruchowego (jeśli ma, nie wiem czy Twój ma posiłkuję się działaniem K#-jetronik). Wcale nie musi brakować mu paliwa, wręcz przeciwnie może go zalewać. |
Autor: | rogra [ pt mar 12, 2010 8:53 pm ] |
Tytuł: | |
tak wogóle to między pinem 3 i masa mam cały czas 12.5 V a po odłączeniu czujnika temp. spada do 4v |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |