| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| [W220] S500 z 1999 stoi dlugo i moze byc moj :-) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47426 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | heny [ czw mar 11, 2010 2:50 pm ] |
| Tytuł: | [W220] S500 z 1999 stoi dlugo i moze byc moj :-) |
Problem polega na tym , ze muszę go odpalic a aku całkiem padł. Kluczykiem nie potrafię otworzyć bagażnika. Nie daje się przekrecic albo zamek jest zmieniony. Jeszcze jeden problem to auto siedzi na kołach, jakby z pneumatyki całkiem zeszło powietrze, najniżej z prawego tylu. Czy to oznacza, ze amorki są do wymiany? Czy da się tym autem wogole pojechać? Jak najlepiej odpalic to cudo i co sprawdzić aby coś nie zepsuć? POMOCY! Pozdrawiam heny W116 280 1973 S500 long 1999 |
|
| Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw mar 11, 2010 3:28 pm ] |
| Tytuł: | |
jesli auto jest otwarte to pod maską masz takie przyłacze oznaczone czerwonym plusem.Podłączasz do tego plus prostownika,do masy/karoserii minus i ładujesz aku.....Potem juz spokojnie auto ozywa....Co do opadania auta to Airmatic jak długo postoi to tak sie robi.Dopiero jak odpalisz i niepodniesie się tak jak powinien to trzeba sie martwić. |
|
| Autor: | heny [ czw mar 11, 2010 3:51 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam, Dzieki za szybką odpowiedz. Mam pytanko gdzie szukac dokladniej tego kabla pod maską? Dzisiaj gapiliśmy sie pod maskę w 3 osoby i nie znalezlismy rozwiazania Pozdrawiam heny W116 280 1973 S500 long 1999 |
|
| Autor: | blackmilk [ czw mar 11, 2010 7:27 pm ] |
| Tytuł: | |
jak jest to tak jak w w210 to po lewej stronie bedzie male czarne pudeleczko z czerwonym krzyzykiem i trzeba je otworzyc tam zapodajesz plus a minu gdzies obok do kasty |
|
| Autor: | Popey [ czw mar 11, 2010 7:43 pm ] |
| Tytuł: | |
A Wy nie chcecie "nie profesjonalnie"jumnąć tego auta?
|
|
| Autor: | THC [ czw mar 11, 2010 9:04 pm ] |
| Tytuł: | |
Popey pisze: A Wy nie chcecie "nie profesjonalnie"jumnąć tego auta?
![]() W NL , to nawet Polacy nie kradną aut, to państwo policyjne.
|
|
| Autor: | heny [ pt mar 12, 2010 8:22 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam, No i jest moj!!!!!!!!!!!!!!!! S 500 LONG instalka LPG Dzwignal sie nienagannnie i dostal ode mnie nowa baterie na dzien dobry. Pierwsze wrazenia z jazdy: Samochod dlugo stal - okolo roku, wiec ostroznie i nie nerwowo nie chcialem krecic go zbyt wysoko. Promien skretu rewelacja - Audi S8 moze sie schowac Co zauwazylem z poczatku to jakies problemy z elektronika wystepuja np: zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive" nawet po regulacji recznej komunikat ciagle sie wyswietlal, az w koncu dal za wygrana i sie wylaczyl. Migaja klocki i zarowki: przeciwmgilna i tylna postojowka - trza bedzie jutro zajzec. Z nie normalnego zachowania moge stwierdzic falowanie obrotow silnika na powolnych podjazdach po odpuszczeniu gazy. Obroty dosc wyczuwalnie faluja - widac to nawet na obrotomierzu - co to moze byc? Pierwsze kilometry autko drgalo przy 80-100 na godzine, ale pozniej te drgania zniknely i nie pojawiaja sie wiecej. Pedal gazu dziala dosc twardo, ale jak sie juz pewien opor pokona to poezja. Same przelaczanie biegow jest rewelacyjnie bezszelestne - duzo bardziej lagodne niz w poprzedniku Audiku 110 km/h i 2000 rpm silnika nie slychac wogole, a przy powolnych manewrach silnik tylko charakterystycznie swiszczy Co wiecej to tylne drzwi prawe nie zamyka centralka - wlasciwie wogole nie mozna ich zamknac mimo, ze wcisnie sie przycisk recznie Siedzenia tylne, ich regulacja i ilosc miejca z tylu powoduja, ze chcialoby sie byc wozonym w weekend zapodam jakies foty jak pogoda pozwoli. Pozdrawiam, heny W116 S280 1973 LPG W220 S500 LONG LPG |
|
| Autor: | Ostek [ pt mar 12, 2010 10:58 pm ] |
| Tytuł: | |
dawaj foty i opisuj na bieżąco jak się autko sprawuje. Mało jest pozytywnych opinii na temat tego modelu a myśle że najlepiej wypowie się ktoś kto ma takie auto a nie tylko gdzieś coś słyszał |
|
| Autor: | wau [ ndz mar 14, 2010 11:23 am ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: Witam, No i jest moj!!!!!!!!!!!!!!!! S 500 LONG instalka LPG Dzwignal sie nienagannnie i dostal ode mnie nowa baterie na dzien dobry. Pierwsze wrazenia z jazdy: Samochod dlugo stal - okolo roku, wiec ostroznie i nie nerwowo nie chcialem krecic go zbyt wysoko. Promien skretu rewelacja - Audi S8 moze sie schowac Co zauwazylem z poczatku to jakies problemy z elektronika wystepuja np: zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive" nawet po regulacji recznej komunikat ciagle sie wyswietlal, az w koncu dal za wygrana i sie wylaczyl. Migaja klocki i zarowki: przeciwmgilna i tylna postojowka - trza bedzie jutro zajzec. Z nie normalnego zachowania moge stwierdzic falowanie obrotow silnika na powolnych podjazdach po odpuszczeniu gazy. Obroty dosc wyczuwalnie faluja - widac to nawet na obrotomierzu - co to moze byc? Pierwsze kilometry autko drgalo przy 80-100 na godzine, ale pozniej te drgania zniknely i nie pojawiaja sie wiecej. Pedal gazu dziala dosc twardo, ale jak sie juz pewien opor pokona to poezja. Same przelaczanie biegow jest rewelacyjnie bezszelestne - duzo bardziej lagodne niz w poprzedniku Audiku 110 km/h i 2000 rpm silnika nie slychac wogole, a przy powolnych manewrach silnik tylko charakterystycznie swiszczy Co wiecej to tylne drzwi prawe nie zamyka centralka - wlasciwie wogole nie mozna ich zamknac mimo, ze wcisnie sie przycisk recznie Siedzenia tylne, ich regulacja i ilosc miejca z tylu powoduja, ze chcialoby sie byc wozonym w weekend zapodam jakies foty jak pogoda pozwoli. Pozdrawiam, heny Ale i tak Ci życze jak najbardziej pozytwynych emocji związanych z tym pojazdem. Bo to są naprawde nie najgorsze auta. A8/S8 to nie jest specjalnie obiekt do porównań zwłaszcza z s-klasa. Ostek pisze: Mało jest pozytywnych opinii na temat tego modelu a myśle że najlepiej wypowie się ktoś kto ma takie auto a nie tylko gdzieś coś słyszał
|
|
| Autor: | Gerri [ ndz mar 14, 2010 4:45 pm ] |
| Tytuł: | |
heny pisze: zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive"
Taki komunikat świadczy o usterce zawieszenia - jest w pozycji zbyt niskiej i zabrania jazdy. |
|
| Autor: | heny [ ndz mar 14, 2010 8:31 pm ] |
| Tytuł: | |
wau pisze: :) mam nadzieje ,że ktoś Ci to auto oddał za przysłowiową flaszke Ale i tak Ci życze jak najbardziej pozytwynych emocji związanych z tym pojazdem. Bo to są naprawde nie najgorsze auta. wau pisze: A8/S8 to nie jest specjalnie obiekt do porównań zwłaszcza z s-klasa. Dlaczego nie? Ja jednak porównuję te modele jako dwie konkurujące limuzyny z tego samego niemal rocznika, usportowiona A8 w wersji S8 ktora jezdzilem prawie 3 lata, dala sie poznac z nie najlepszej strony (draznily drobiazgi, no i raz zawiodla mnie na trasie!!!) mimo, ze samochod byl z calkowicie 100% historia, od 60 letniego Niemca kupiony przeze mnie, z duzo mniejszym niz S-klasa przebiegim. A porownuje jedynie promien skretu, ktorego Audi nie potrafi uzyskac (moze poprzez naped quatro). Wiadomo S8 ma sportowe i twarde zawieszenie, ma tez inna reakcje na gaz (na plus) - wkreca sie na obroty jak sportowy motocykl, mimo to skrzynia biegow audi dawala mi minimalnie odczuc kiedy zmienia biegi, S-klasa robi to bezszelestnie - naprawde nie moge sie zorientowac i juz jade na 5 biegu A to, ze pare, rzeczy nie dziala w tym 11 letnim Mercu moge jakos przyjac na klate Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski? Moze to miec zwiazek z instalka LPG? No i te falujace obroty na wolnych obrotach przy wolnej jezdzie, gdy zdejme noge z gazu .. ktos z Was wie? Pozdrawiam, heny W116 S280 1973 LPG W220 S500 LONG LPG <br>Dodano po 5 minutach.:<br> Gerri pisze: Taki komunikat świadczy o usterce zawieszenia - jest w pozycji zbyt niskiej i zabrania jazdy.
Ten komunikat ewidentnie wygladal na to, ze nie moge jechac bo moja kierownica jest ustawina w pozycji do wyjscia kierowcy - ja to tak zrozumialem z symboliki i opisu - nie mniej, nie pojawil sie wiecej Pozdrawiam, heny W116 S280 1973 LPG W220 S500 LONG LPG |
|
| Autor: | munich [ pn mar 15, 2010 9:32 am ] |
| Tytuł: | |
nie bardzo rozumiem jak chcesz zdiagnozować auto wypełnione po brzegi elektroniką bez podpięcia go do Stara,od tego trzeba zacząć w tym modelu dostaniesz wyczerpujący opis diagnostyczny palenie się kontrolki silnika to sygnał ze sterownika że są błędy |
|
| Autor: | MarcinMer [ pn mar 15, 2010 6:12 pm ] |
| Tytuł: | |
heny pisze: Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu
Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski? Jakiekolwiek diagnozy bez podłączenia do kompa są nie do końca sensowne, ale..... Mój znajomy kupił ostatnio W 215, po rocznym postoju, z tym samym silnikiem i ma podobne objawy + nierówna praca silnika.... Diagnoza - przepływomierz i / albo sonda lambda |
|
| Autor: | MarcinMer [ wt mar 16, 2010 10:44 pm ] |
| Tytuł: | |
MarcinMer pisze: heny pisze: Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski? Jakiekolwiek diagnozy bez podłączenia do kompa są nie do końca sensowne, ale..... Mój znajomy kupił ostatnio W 215, po rocznym postoju, z tym samym silnikiem i ma podobne objawy + nierówna praca silnika.... Diagnoza - przepływomierz i / albo sonda lambda U mojego kolegi problem został rozwiązany, a była nim..... pompa paliwa - jej awaria powodowała wiele dodatkowych błędów wg komputera.... |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|