MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W220] S500 z 1999 stoi dlugo i moze byc moj :-) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47426 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | heny [ czw mar 11, 2010 2:50 pm ] |
Tytuł: | [W220] S500 z 1999 stoi dlugo i moze byc moj :-) |
Problem polega na tym , ze muszę go odpalic a aku całkiem padł. Kluczykiem nie potrafię otworzyć bagażnika. Nie daje się przekrecic albo zamek jest zmieniony. Jeszcze jeden problem to auto siedzi na kołach, jakby z pneumatyki całkiem zeszło powietrze, najniżej z prawego tylu. Czy to oznacza, ze amorki są do wymiany? Czy da się tym autem wogole pojechać? Jak najlepiej odpalic to cudo i co sprawdzić aby coś nie zepsuć? POMOCY! Pozdrawiam heny W116 280 1973 S500 long 1999 ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw mar 11, 2010 3:28 pm ] |
Tytuł: | |
jesli auto jest otwarte to pod maską masz takie przyłacze oznaczone czerwonym plusem.Podłączasz do tego plus prostownika,do masy/karoserii minus i ładujesz aku.....Potem juz spokojnie auto ozywa....Co do opadania auta to Airmatic jak długo postoi to tak sie robi.Dopiero jak odpalisz i niepodniesie się tak jak powinien to trzeba sie martwić. |
Autor: | heny [ czw mar 11, 2010 3:51 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, Dzieki za szybką odpowiedz. Mam pytanko gdzie szukac dokladniej tego kabla pod maską? Dzisiaj gapiliśmy sie pod maskę w 3 osoby i nie znalezlismy rozwiazania ![]() Pozdrawiam heny W116 280 1973 S500 long 1999 |
Autor: | blackmilk [ czw mar 11, 2010 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
jak jest to tak jak w w210 to po lewej stronie bedzie male czarne pudeleczko z czerwonym krzyzykiem i trzeba je otworzyc tam zapodajesz plus a minu gdzies obok do kasty |
Autor: | Popey [ czw mar 11, 2010 7:43 pm ] |
Tytuł: | |
A Wy nie chcecie "nie profesjonalnie"jumnąć tego auta? ![]() |
Autor: | THC [ czw mar 11, 2010 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
Popey pisze: A Wy nie chcecie "nie profesjonalnie"jumnąć tego auta?
![]() W NL , to nawet Polacy nie kradną aut, to państwo policyjne. ![]() ![]() |
Autor: | heny [ pt mar 12, 2010 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, No i jest moj!!!!!!!!!!!!!!!! S 500 LONG instalka LPG Dzwignal sie nienagannnie i dostal ode mnie nowa baterie na dzien dobry. Pierwsze wrazenia z jazdy: Samochod dlugo stal - okolo roku, wiec ostroznie i nie nerwowo nie chcialem krecic go zbyt wysoko. Promien skretu rewelacja - Audi S8 moze sie schowac ![]() Co zauwazylem z poczatku to jakies problemy z elektronika wystepuja np: zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive" ![]() nawet po regulacji recznej komunikat ciagle sie wyswietlal, az w koncu dal za wygrana i sie wylaczyl. Migaja klocki i zarowki: przeciwmgilna i tylna postojowka - trza bedzie jutro zajzec. Z nie normalnego zachowania moge stwierdzic falowanie obrotow silnika na powolnych podjazdach po odpuszczeniu gazy. Obroty dosc wyczuwalnie faluja - widac to nawet na obrotomierzu - co to moze byc? Pierwsze kilometry autko drgalo przy 80-100 na godzine, ale pozniej te drgania zniknely i nie pojawiaja sie wiecej. Pedal gazu dziala dosc twardo, ale jak sie juz pewien opor pokona to poezja. Same przelaczanie biegow jest rewelacyjnie bezszelestne - duzo bardziej lagodne niz w poprzedniku Audiku ![]() 110 km/h i 2000 rpm silnika nie slychac wogole, a przy powolnych manewrach silnik tylko charakterystycznie swiszczy ![]() Co wiecej to tylne drzwi prawe nie zamyka centralka - wlasciwie wogole nie mozna ich zamknac mimo, ze wcisnie sie przycisk recznie ![]() Siedzenia tylne, ich regulacja i ilosc miejca z tylu powoduja, ze chcialoby sie byc wozonym ![]() w weekend zapodam jakies foty jak pogoda pozwoli. Pozdrawiam, heny W116 S280 1973 LPG W220 S500 LONG LPG |
Autor: | Ostek [ pt mar 12, 2010 10:58 pm ] |
Tytuł: | |
dawaj foty i opisuj na bieżąco jak się autko sprawuje. Mało jest pozytywnych opinii na temat tego modelu a myśle że najlepiej wypowie się ktoś kto ma takie auto a nie tylko gdzieś coś słyszał ![]() ![]() |
Autor: | wau [ ndz mar 14, 2010 11:23 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Witam, No i jest moj!!!!!!!!!!!!!!!! S 500 LONG instalka LPG Dzwignal sie nienagannnie i dostal ode mnie nowa baterie na dzien dobry. Pierwsze wrazenia z jazdy: Samochod dlugo stal - okolo roku, wiec ostroznie i nie nerwowo nie chcialem krecic go zbyt wysoko. Promien skretu rewelacja - Audi S8 moze sie schowac Co zauwazylem z poczatku to jakies problemy z elektronika wystepuja np: zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive" nawet po regulacji recznej komunikat ciagle sie wyswietlal, az w koncu dal za wygrana i sie wylaczyl. Migaja klocki i zarowki: przeciwmgilna i tylna postojowka - trza bedzie jutro zajzec. Z nie normalnego zachowania moge stwierdzic falowanie obrotow silnika na powolnych podjazdach po odpuszczeniu gazy. Obroty dosc wyczuwalnie faluja - widac to nawet na obrotomierzu - co to moze byc? Pierwsze kilometry autko drgalo przy 80-100 na godzine, ale pozniej te drgania zniknely i nie pojawiaja sie wiecej. Pedal gazu dziala dosc twardo, ale jak sie juz pewien opor pokona to poezja. Same przelaczanie biegow jest rewelacyjnie bezszelestne - duzo bardziej lagodne niz w poprzedniku Audiku 110 km/h i 2000 rpm silnika nie slychac wogole, a przy powolnych manewrach silnik tylko charakterystycznie swiszczy Co wiecej to tylne drzwi prawe nie zamyka centralka - wlasciwie wogole nie mozna ich zamknac mimo, ze wcisnie sie przycisk recznie Siedzenia tylne, ich regulacja i ilosc miejca z tylu powoduja, ze chcialoby sie byc wozonym w weekend zapodam jakies foty jak pogoda pozwoli. Pozdrawiam, heny ![]() ![]() Ale i tak Ci życze jak najbardziej pozytwynych emocji związanych z tym pojazdem. Bo to są naprawde nie najgorsze auta. A8/S8 to nie jest specjalnie obiekt do porównań zwłaszcza z s-klasa. Ostek pisze: Mało jest pozytywnych opinii na temat tego modelu a myśle że najlepiej wypowie się ktoś kto ma takie auto a nie tylko gdzieś coś słyszał
![]() |
Autor: | Gerri [ ndz mar 14, 2010 4:45 pm ] |
Tytuł: | |
heny pisze: zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive"
Taki komunikat świadczy o usterce zawieszenia - jest w pozycji zbyt niskiej i zabrania jazdy. |
Autor: | heny [ ndz mar 14, 2010 8:31 pm ] |
Tytuł: | |
wau pisze: :) mam nadzieje ,że ktoś Ci to auto oddał za przysłowiową flaszke ![]() Ale i tak Ci życze jak najbardziej pozytwynych emocji związanych z tym pojazdem. Bo to są naprawde nie najgorsze auta. ![]() ![]() ![]() wau pisze: A8/S8 to nie jest specjalnie obiekt do porównań zwłaszcza z s-klasa. Dlaczego nie? Ja jednak porównuję te modele jako dwie konkurujące limuzyny z tego samego niemal rocznika, usportowiona A8 w wersji S8 ktora jezdzilem prawie 3 lata, dala sie poznac z nie najlepszej strony (draznily drobiazgi, no i raz zawiodla mnie na trasie!!!) mimo, ze samochod byl z calkowicie 100% historia, od 60 letniego Niemca kupiony przeze mnie, z duzo mniejszym niz S-klasa przebiegim. A porownuje jedynie promien skretu, ktorego Audi nie potrafi uzyskac (moze poprzez naped quatro). Wiadomo S8 ma sportowe i twarde zawieszenie, ma tez inna reakcje na gaz (na plus) - wkreca sie na obroty jak sportowy motocykl, mimo to skrzynia biegow audi dawala mi minimalnie odczuc kiedy zmienia biegi, S-klasa robi to bezszelestnie - naprawde nie moge sie zorientowac i juz jade na 5 biegu ![]() A to, ze pare, rzeczy nie dziala w tym 11 letnim Mercu moge jakos przyjac na klate ![]() Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu ![]() Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski? Moze to miec zwiazek z instalka LPG? No i te falujace obroty na wolnych obrotach przy wolnej jezdzie, gdy zdejme noge z gazu .. ktos z Was wie? Pozdrawiam, heny W116 S280 1973 LPG W220 S500 LONG LPG <br>Dodano po 5 minutach.:<br> Gerri pisze: Taki komunikat świadczy o usterce zawieszenia - jest w pozycji zbyt niskiej i zabrania jazdy.
Ten komunikat ewidentnie wygladal na to, ze nie moge jechac bo moja kierownica jest ustawina w pozycji do wyjscia kierowcy - ja to tak zrozumialem z symboliki i opisu - nie mniej, nie pojawil sie wiecej ![]() Pozdrawiam, heny W116 S280 1973 LPG W220 S500 LONG LPG |
Autor: | munich [ pn mar 15, 2010 9:32 am ] |
Tytuł: | |
nie bardzo rozumiem jak chcesz zdiagnozować auto wypełnione po brzegi elektroniką bez podpięcia go do Stara,od tego trzeba zacząć w tym modelu dostaniesz wyczerpujący opis diagnostyczny palenie się kontrolki silnika to sygnał ze sterownika że są błędy |
Autor: | MarcinMer [ pn mar 15, 2010 6:12 pm ] |
Tytuł: | |
heny pisze: Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu
![]() Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski? Jakiekolwiek diagnozy bez podłączenia do kompa są nie do końca sensowne, ale..... Mój znajomy kupił ostatnio W 215, po rocznym postoju, z tym samym silnikiem i ma podobne objawy + nierówna praca silnika.... Diagnoza - przepływomierz i / albo sonda lambda |
Autor: | MarcinMer [ wt mar 16, 2010 10:44 pm ] |
Tytuł: | |
MarcinMer pisze: heny pisze: Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu ![]() Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski? Jakiekolwiek diagnozy bez podłączenia do kompa są nie do końca sensowne, ale..... Mój znajomy kupił ostatnio W 215, po rocznym postoju, z tym samym silnikiem i ma podobne objawy + nierówna praca silnika.... Diagnoza - przepływomierz i / albo sonda lambda U mojego kolegi problem został rozwiązany, a była nim..... pompa paliwa - jej awaria powodowała wiele dodatkowych błędów wg komputera.... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |