MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Jaki parownik i mixer do M103
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47468
Strona 1 z 2

Autor:  eczny [ pt mar 12, 2010 8:11 pm ]
Tytuł:  Jaki parownik i mixer do M103

Wita,
Ponieważ w poprzednim poscie nikt mi nie odpowiedział prosze o pomoc jeszcze raz.

Moje pytanie brzmi jaki parownik polecacie (cena moze byc wysoka) do silnika M103 3.0 180KM i ew. gdzie można to zamówić online. Dobrze by było aby wyprowadzenia parownika były podobne do tego jaki mam:
Obrazek

I jaki mixer bo nie moge tego znalezc, gdzies czytałem, ze Landi Renzo ale za Chiny Ludowe znaleźć nie mogę w żadnym sklepie online, a w moim przypadku taka forma kupna jedynie pasuje.

Prosze o porady i odpowiedzi.

Autor:  czarek12 [ pt mar 12, 2010 8:25 pm ]
Tytuł: 

chyba reduktor-parownik firmy LANDI ,bo miksery to raczej rajowa produkcja,

Autor:  AndyS [ pt mar 12, 2010 9:21 pm ]
Tytuł: 

Myślę że nic nie będę polecał ale napiszę że:
Ja mam BRC AT90E 140KW, kolega ma LOVATO (typu nie pamiętam - chyba Major - ważna moc pow.140KW) i nie narzekamy.
BRC mam od 1997r i raz wymieniałem membranę. Działa niezawodnie. Kilka razy czyściłem zawieszający się przekaźnik zaworu (rdzeń). Naprawa prosta ale trzeba zakręcić gaz.
Mikser taki:

Obrazek

Autor:  stanleym126 [ ndz mar 14, 2010 6:46 am ]
Tytuł: 

Miałem taki http://www.allegro.pl/item941722354_lov ... mocja.html
a teraz taki
http://www.allegro.pl/item941860017_omv ... 250km.html
mikser taki jak na focie andys.

Autor:  eczny [ ndz mar 14, 2010 8:44 am ]
Tytuł: 

Hej.
Dzieki z odpowiedzi, mikser juz znalazlem taki jak na fotce, jest dostepny online i jest w katalogu BRC. Fajnie bede go zamawial.

A co do parownika, to ten OMVL R90/E pisza ze ma dwa wyjscia i ze jedno trzeba zaslepic to czy oni daja jakas zaslepke spacjalna czy trzeba rzeźbić?
Musze dobrac taki aby wezy za bardzo nie przerabiac.

A i pytanie czy w tym reduktorze BRC ATE90E to kolanka wodne sa regulowane? (tzn czy mozna je obrucic w druga stronę)?

Autor:  stanleym126 [ ndz mar 14, 2010 8:48 am ]
Tytuł: 

Ja mam z jednym wyjściem.Zamawiasz z jednym i masz z jednym

Autor:  eczny [ ndz mar 14, 2010 8:51 am ]
Tytuł: 

A mozesz podpowiedziec gdzie to zamowic?
Allegro czy jakis inny sklep?

Autor:  stanleym126 [ ndz mar 14, 2010 2:06 pm ]
Tytuł: 

Na allegro wystawiają tez sklepy.Wystarczy sobie poszukać i zamówić to co odpowiada.
czasem allegrowicz jest w tej samej miejscowości lub gdzieś niedaleko i można samemu sobie odebrać, i obejrzeć przed zakupem.

Autor:  czarek12 [ ndz mar 14, 2010 2:36 pm ]
Tytuł: 

ten pierwszy LOVATO jest za słaby na 3 litrowy motor,jeżdzić na pewno będzie ale może mieć trochę liche osiągi, OMVL będzie napewno lepszy ale szukałbym takiego do 200 KM !

Autor:  AndyS [ ndz mar 14, 2010 4:06 pm ]
Tytuł: 

eczny pisze:
Dzieki z odpowiedzi, mikser juz znalazlem taki jak na fotce, jest dostepny online i jest w katalogu BRC. Fajnie bede go zamawial.
Jak możesz to podaj adres bo coś nie mogę znaleźć :roll: a chcę zamówić do drugiego auta.
eczny pisze:
A co do parownika, to ten OMVL R90/E pisza ze ma dwa wyjscia i ze jedno trzeba zaslepic to czy oni daja jakas zaslepke spacjalna czy trzeba rzeźbić?
Dają zaślepkę. Jest fabrycznie założona i można ewentualnie ją zdjąć.
eczny pisze:
A i pytanie czy w tym reduktorze BRC ATE90E to kolanka wodne sa regulowane? (tzn czy mozna je obrucic w druga stronę)?
Tak, są ruchome w dużym zakresie.

Jeżeli ponownie mogę Tobie doradzić to nie sugeruj się tak bardzo mocą i jednak weź BRC. Jest dużo prostszy w samodzielnej regulacji (też dla "tępych" gazowników) i ma tanie oraz dostępne części zamienne co chyba jest znaczącym argumentem. No i parownik oraz mikser są jednej firmy - to duża zaleta bo konstruktorzy chyba raczej dobrze zoptymalizowali wspólną pracę. :)
OMVL jest równie dobry (chociaż lepsza jest wersja trzykomorowa) ale moim zdaniem jest przekombinowany i trudny w stabilnej regulacji (przynajmniej dla mnie).

Autor:  eczny [ ndz mar 14, 2010 4:26 pm ]
Tytuł: 

W moim przypadku to tylko regulacja we wlasnym zakresie wchodzi w grę bo w Szkocji w Dundee (tu mieszkam) jest tylko jeden gazownik, szkot, u ktorego jak bylem to powiedzial ze nie da sie zrobic gazu u mnie w aucie ze trzeba zalozyc sekwencje, takze nie ma co sobie nim glowy zawracac... :)

Mixer znalazlem tutaj:

http://www.speedgaz.com.pl/index.php/pl ... 100003_lpg

Ale czy jest dostepny od reki to nie wiem.

Mysle o BRC, tym bardziej ze wieszosc instalacji mam wlasnie BRC i reduktor jest bardziej podobny do mojego tego na zdjeciu, to i bedzie latwiej wymienic.

Dzieki

Autor:  AndyS [ ndz mar 14, 2010 4:47 pm ]
Tytuł: 

eczny pisze:
W moim przypadku to tylko regulacja we wlasnym zakresie wchodzi w grę
Pisz - co będę wiedział to podpowiem.
eczny pisze:
Mixer znalazlem tutaj:

http://www.speedgaz.com.pl/index.php/pl ... 100003_lpg

Ale czy jest dostepny od reki to nie wiem.
Myślę że nie bo to układ I generacji i już kłopot to dostać.

Autor:  eczny [ ndz mar 14, 2010 5:02 pm ]
Tytuł: 

Sprobuje jutro zadzwonic do tej firmy i dowiedziec sie co i jak.
Z katalogow co znalazlem w internecie to ten typ mixera byl w katalogu BRC z 2008 roku to moze jeszcze nie wszystko stracone:)

A znalazlem jeszcze BRC AT90E Super do 280KM, moze ten bedzie jeszcze lepszy?

Co do mixera wypytam jutro i dam znac.

Autor:  stanleym126 [ ndz mar 14, 2010 7:44 pm ]
Tytuł: 

Firma Rybacki robi całą game osprzętu lpg i podobno dobre miksery,miałem od nich kupic mikser soniczny ale jakos tak sie zeszło i nie kupiłem.Poczytaj ich stronkę.Mają na stronce program doboru miksera do auta.
http://www.rybacki.pl/

Autor:  moonracer [ pn mar 15, 2010 1:07 pm ]
Tytuł: 

ja mam w m103 lovato rge140 i chodzi , zamiast miksera wstaw blosa

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/